MuscleMeat

riddle me this qoute, riddle me that..quote

dandyman

Huge Freak
Waardering
1
ik dacht dat de filmquotes in een eerdere thread wel een geslaagd iets was., ditzelfde gold voor de riddle me this, riddle me that-topic.
aanleiding om te kijken in hoeverre men quotes herkent in wat ik bij deze benoem tot riddle me this filmquote-topic .
komt ie dan:

Over here

een beetje riddle me this, riddle me that dus alleen dan enkel met filmquotes..ben benieuwd. Ik heb al een tipje van de sluier klaar liggen, alhoewel die tip misschein niet eens nodig is..en zoja, dan weet je hem geheid..:thumb:

Laatst bewerkt:
Predator 2

:D

Quote:
"sample this"

niet te moeilijk maken he :P

Laatst bewerkt:
Vinny zei:
"sample this"

niet te moeilijk maken he :P

sample this?

ik dacht aan P2, op het moment dat Dannyboy in die loft bovenop die ppen klauterd en de predator hem roept; "over here... over here!" waarna hij van kant word gemaakt.

maarja...

quote:

please feed stray cat

een makkie!

bart82 zei:
sample this?

ik dacht aan P2, op het moment dat Dannyboy in die loft bovenop die ppen klauterd en de predator hem roept; "over here... over here!" waarna hij van kant word gemaakt.

maarja...

quote:

please feed stray cat

een makkie!

ik bedoelde dat "sample this" een quote is van een film :P

Over here...? Dat kan toch uit 1000 en 1 films komen? Niet echt een herkenbare quote of zo? Maar ik vind het id wel tof Dandy, goede topic!

Ik zal ff eenwat makkelijkere geven:

Mickey and Mallory know the difference between right and wrong; they just don't give a damn.

Rob G zei:
Over here...? Dat kan toch uit 1000 en 1 films komen? Niet echt een herkenbare quote of zo? Maar ik vind het id wel tof Dandy, goede topic!

Ik zal ff eenwat makkelijkere geven:

natural born killers

wel erg makkelijk!

komaan... please feed stray cat en om het nog gemakkelijker te maken I have to go return some videotapes

Damn Bart, ik heb veel films gezien maar ik ken die quote echt niet...:(

• Topic Starter Topic Starter
zou t ook echt niet weten

en btw t was predator 1..maar goed. gezein bart t wel wist was t wel een duidelijke quote:)

Laatst bewerkt:
dandyman zei:
zou t ook echt niet weten

en btw t was predator 1..maar goed. gezein bart t wel wist was t wel een duidelijke quote:)

idd, predator1

predator roept die zwarte kerel om vervolgens z'n arm af te knallen

ok nog een extra quote; I have all of the characteristics of a human being; flesh, blood, skin, hair, but not a single clear identifiable emotion except for greed and disgust.

nu staan er al 4 quotes op deze in deze thread...

rararara

bart82 zei:
idd, predator1

predator roept die zwarte kerel om vervolgens z'n arm af te knallen

ok nog een extra quote; I have all of the characteristics of a human being; flesh, blood, skin, hair, but not a single clear identifiable emotion except for greed and disgust.

nu staan er al 4 quotes op deze in deze thread...

rararara

American Psycho!!!

I had to kill a lot of people!!! :)

Ok, next, beetje moeilijker maar toch een redelijk bekende:

Now, she's gettin the serious d*ck action and she's feeling something she ain't felt since forever. Pain. Pain. It hurts her. It shouldn't hurt her, you know her p*ssy should be Bubble Yum by now, but when this cat ****s her it hurts. It hurts just like it did the first time. You see the pain is reminding a **** machine what it once was like to be a virgin. Hence, "Like a virgin."

Terug
Naar boven