MuscleMeat

Riggard's race naar de 100kg droog

Richard, zijn jouw gewichten inclusief of exclusief bars?

• Topic Starter Topic Starter
alles gewoon echte gewichten dus inclusief bar, behalve bij smith, daar hangt een contragewicht aan.

Zeer nette resultaten hoor, benieuwd naar de final pics. Kzou er toch wat meer shrugs bij doen, de rest vind ik er prima uitzien op de huidige foto's. Dus gewoon zo verhoudingen laten alleen alles wat groter.

100,1 kilo vanmorgen :D nog ff door naar de 102 en dan cutten :P

@redfish, ik heb nergens echt een pose gepost waarin mijn traps goed uitkomen, snap dus ook niet hoe je m'n traps kan beoordelen...
m'n traps zijn prima in verhouding en ik zie dus ook geen reden om shrugs in m'n schema te doen, ik deadlift al, dat is meer dan genoeg.

foto's die ik vanavond heb geschoten (heb de kleuren wat aangepast dus het kan wat raar ogen, maar ze waren erg donker. poses zijn ook niet allemaal even super, maargoed ik hoop dat het algemene beeld een beetje naar voren komt.)

in dit topic staan alle progressiefoto's;
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/riggards-progressiefoto-s-106750/

hier de foto's van nu:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
2euj1xl.jpg

2e3x2cy.jpg

33vovh4.jpg

sw7rqx.jpg

1zp192c.jpg

2iu6ihs.jpg

Misschien wat harder werken aan je schouders, je armen beginnen bij te trekken.

Wanneer krijgen we die legs te zien.
Ben benieuwd of die ook net zo ontwikkeld zijn als het bovenlichaam
Goed bezig kerel.

Gr.

Ja klopt zag 1 benen foto staan
maar wist niet of die net zo up to data
was als de rest van de foto's.
Afmetingen zijn netjes, k las ook
dat het met de cacao nog gelukt was ;)

Gr

zo, heb het plan inmiddels iets gewijzigd, ik moest de laatste tijd echt gigantisch veel eten om nog een paar kilo'tjes aan te zetten en ik had het gevoel dat het meeste dan ook nog vet was, dus ik heb besloten om 2 weekjes de kcals drastisch terug te schroeven en geleidelijk weer op te bouwen en ook de cardio te verhogen, dit om m'n metabolisme wat omlaag te krijgen en wat droger te worden.

ik ga nu op niet trainingsdagen 3200a 3400kcal eten en op trainingsdagen probeer ik rond de 4000 te zitten.
vanmorgen heb ik m'n vet gemeten (OP MIJN MANIER ;) ) en daarmee meette ik 5.7, dat betekent dat ik deze bulk zo'n 3% gegained heb, aan de hand van de spiegel en fotos denk ik dat dit redelijk klopt, ik hoop nu in deze 2 weken zo'n 1 a 1.5% te verliezen (eerste weekjes gaan altijd superhard) en dan weer rustig over te gaan in het bulken.

wat wel klote is is dat ik vanmorgen wakker werd en gigantische last van m'n schouder heb, als ik m'n bovenarm naar achter beweeg doet het echt veel pijn, ik denk dat ik dus verkeerd gelegen heb en hoop dat het met wat rust welweer over gaat :(

hoe doe je dat man. de kalorien drastisch terugschroeven :). lukt me nooit.

kijk uit met de schouders!!

Gaat goed.

Je rugwijdte is bruut! netjes!

voor de rest zou ik veel bovenkant borst/ front delts pakken.

succes!

hoe doe je dat man. de kalorien drastisch terugschroeven :). lukt me nooit.

kijk uit met de schouders!!

Gaat goed.
hehe, als je van gemiddeld 5000kcal per dag komt is het een verademing om rond de 3000 per dag te eten en dan nog moet ik mezelf forceren, honger heb ik zelden ;)

schouder hou ik inderdaad in de gaten, vanavond dus cardio doen en misschien even wat lichte oefeningetjes om de doorstroming te bevorderen.

Je rugwijdte is bruut! netjes!

voor de rest zou ik veel bovenkant borst/ front delts pakken.

succes!
thanks, ik heb een tijd lang alleen maar inclines gedaan en doe nog steeds erg veel inclines in m'n schema's, zonder alteveel resultaat.

ik ben van mening dat je spiergroepen niet specifiek kunt targetten maar dat het lichaam groeit als geheel, om achterlopende spiergroepen maak ik me dus ook nog weinig zorgen, ik heb zowieso geen podiumambities ;)

gr Rich

ik ben van mening dat je spiergroepen niet specifiek kunt targetten maar dat het lichaam groeit als geheel, om achterlopende spiergroepen maak ik me dus ook nog weinig zorgen, ik heb zowieso geen podiumambities ;)

gr Rich

blijft inderdaad erg moeilijk. Ik heb hetzelfde probleem met sommige spiergroepen, ik besteed er meer aandacht aan maar het maakt weinig uit.

zo, heb er weer een paar trainingen op zitten, vanavond moest ik A2 doen, ging opzich wel lekker ondanks dat ik zo laag in de kcals zit, 1 arm triceps extension eruit geflikkerd, ging teveel cheaten en kon niet verbeteren, waardeloze oefening imo. nu doe overhead tricep extensions met een ez bar, veel lekkerder. neckpress vind ik ook een beetje lastig, ik kan zwaarder gaan maar dan verneuk ik m'n vorm en voel ik m'n schouders niet meer zo, ik kijk het ff aan, anders vliegt deze er ook uit.

wat wel een positief punt is is dat er waarschijnlijk een dip en chinup station in m'n gym komt (A) die hadden we nog niet, daarom deed ik ook geen dips, hoop dat dat ding er snel komt, dan kan ik lekker dippen, imo een van de beste oefeningen voor de tri's.

Hey man.. heb je race to the 100 beetje gelezen...
Maar 100 kilo nu bij 1,88 dan moet je wel monsterpoten hebben man! als ik me bovenlichaam met jou vergelijk ben ik veel verder ontwikkeld.. wat volgens jou en mij stats ongeveer gelijk zou moeten zijn toch....

Ik weeg nu tussen de 105-107 @15% en bent 1.94 lang.
Wat zijn jou afmetingen?? ( borstomtrek armen onderarmen benen kuiten taille)

succes man ;) goed bezig btw!

Hey man.. heb je race to the 100 beetje gelezen...
Maar 100 kilo nu bij 1,88 dan moet je wel monsterpoten hebben man! als ik me bovenlichaam met jou vergelijk ben ik veel verder ontwikkeld.. wat volgens jou en mij stats ongeveer gelijk zou moeten zijn toch....

Ik weeg nu tussen de 105-107 @15% en bent 1.94 lang.
Wat zijn jou afmetingen?? ( borstomtrek armen onderarmen benen kuiten taille)

succes man ;) goed bezig btw!

Is niet helemaal een vergelijking die mogelijk is. De een heeft een zwaardere bouw als de ander.

zo, heb het plan inmiddels iets gewijzigd, ik moest de laatste tijd echt gigantisch veel eten om nog een paar kilo'tjes aan te zetten en ik had het gevoel dat het meeste dan ook nog vet was, dus ik heb besloten om 2 weekjes de kcals drastisch terug te schroeven en geleidelijk weer op te bouwen en ook de cardio te verhogen, dit om m'n metabolisme wat omlaag te krijgen en wat droger te worden.

ik ga nu op niet trainingsdagen 3200a 3400kcal eten en op trainingsdagen probeer ik rond de 4000 te zitten.vanmorgen heb ik m'n vet gemeten (OP MIJN MANIER ;) ) en daarmee meette ik 5.7, dat betekent dat ik deze bulk zo'n 3% gegained heb, aan de hand van de spiegel en fotos denk ik dat dit redelijk klopt, ik hoop nu in deze 2 weken zo'n 1 a 1.5% te verliezen (eerste weekjes gaan altijd superhard) en dan weer rustig over te gaan in het bulken.

wat wel klote is is dat ik vanmorgen wakker werd en gigantische last van m'n schouder heb, als ik m'n bovenarm naar achter beweeg doet het echt veel pijn, ik denk dat ik dus verkeerd gelegen heb en hoop dat het met wat rust welweer over gaat :(

:eek:Damn, dat noemt ie terug schroeven.... Voor mij is 3200-3400 kcal volop in de bulk.

Brute fysiek wel bro. Vooral die rug ziet er goed uit.

Terug
Naar boven