MuscleMeat

Riggard's race naar de 100kg droog

gaat lekker man. ik heb zelf ook wat problemen met de keuze voor andere oefeningen.

succes.

• Topic Starter Topic Starter
zo, net op de weegschaal gestaan (welleenswaar niet met nuchtere maag ;) )

100.2 kilo :D motiveert wel.

nu nog ff zorgen dat het op nuchtere maag ook zoveel is ;) en dan droogtrainen.

straks post ik nog ff me training van vanavond, ging lekker, oa 10x155 rack pull :D (vorige keer 8x150)

zo, net op de weegschaal gestaan (welleenswaar niet met nuchtere maag ;) )

100.2 kilo :D motiveert wel.

nu nog ff zorgen dat het op nuchtere maag ook zoveel is ;) en dan droogtrainen.

straks post ik nog ff me training van vanavond, ging lekker, oa 10x155 rack pull :D (vorige keer 8x150)

gefeliciteerd met de 100 :D en volgende keer 10x160 rack pull :D

@hoeveel %?

lekker man! het zit eraan te komen op nuchtere maag

denk 10 a 12% als ik train zie je een ader vanuit m'n nek over m'n borst en schouders en onderarm lopen, abs zijn nog vaag zichtbaar (allen) taille is nu 86
ik heb wel een huidplooimeter, maar die geeft niet echt reele resultaten, misschien dat een 4puntsmeting uitkomst bied, dat kan ik niet zelf maar ik zal eens vragen hier in huis.

denk 10 a 12% als ik train zie je een ader vanuit m'n nek over m'n borst en schouders en onderarm lopen, abs zijn nog vaag zichtbaar (allen) taille is nu 86
ik heb wel een huidplooimeter, maar die geeft niet echt reele resultaten, misschien dat een 4puntsmeting uitkomst bied, dat kan ik niet zelf maar ik zal eens vragen hier in huis.
Probeer deze anders 'es: Form

Edit: haha ze hebben ook z'n derde been nagetekend

Probeer deze anders 'es: Form

Edit: haha ze hebben ook z'n derde been nagetekend
die doe ik, maar die formule wijkt af, ik heb een fattrack II met zo'n knopje waar je je duim op moet doen, maar dan kom ik op 7 a 8% maar ik sta toch wel wat hoger ;)

ben vanavond trouwens even wezen zwemmen met wat maten, beetje kloten enzo, en toen schoot het (weer) in m'n elleboog, had er laatst na de cardio ook al last van, hoop niet dat het vaak terugkomt, maar anders moet er maar even een rustweekje genomen worden :(

nja hier wat foto'tjes in het echt zie je ietwat duidelijkere lijnen thats it. (foto's zijn wel koud en na een dagje low carb... morgen weer laden :D) en excuses voor de k*tkwaliteit.
es719d.jpg

15zi39s.jpg

35k4b3s.jpg

1gllsg.jpg

sponsored by:
u0hsn.jpg

Laatst bewerkt:
Bruut maar vooral nice, heel nice! Goed bezig bro!

EDIT: na wat meer in je blog gelezen te hebben ga ik mss iets gelijkaardigs doen en dan kan ik me wat baseren op je blog, dus alvast bedankt voor het te maken :D

Laatst bewerkt:
Ik denk ook een procentje of 12.. die link van Tjok klopt helemaal niet. Dan sta ik op 8% hehe

haha, waar haal je die pinda's;)

sorry dat ik de laatste tijd zo weinig laat horen, ik ben nogal druk met school en heb helaas weinig tijd gehad om te trainen en posten, heb dus ook een weekje amper getraind en besloten er maar een rustweekje van te maken, vrijdag begin ik weer. heb inmiddels weer een nieuw schema opgesteld, allemaal erg lekkere oefeningen, dus ik heb er weer volop zin in.

vanavond even alle oefeningen geprobeerd, ging erg lekker, toch ook maar ff geprobeerd te maxen met benchpress, 100x1 en daarna redde ik niet meer, toch ging het relatief makkelijk, in m'n volgende schema wil ik ook toch een keer de benchpress erin doen, wel pl style, dan hoop ik 1x110 te halen (A)

kracht is wel skyhigh gegaan in deze bulk, doe echt heel veel machines fullstack nu, beperkt me wel wat in de keuze van oefeningen, maar ach, het zij zo ;)

afgelopen vrijdag 98.6kilo gemeten, merk wel dat ik toch wat minder droog word, abs zijn nog maar heeel vaag zichtbaar enzo, maargoed nog een maandje en dan begin ik gewoon de cut, ik hoop dat ik dan iets boven de 100 sta zodat ik een buffertje heb met het cutten, anders denk ik toch dat ik m'n doel iets naar beneden moet bijstellen.

ik ben nu een paar daagjes vrij van school, dus nu kan ik mooi goed veel carbs vreten (op school heb ik daar helaas de mogelijkheid niet echt toe, dus dan moet ik maar pinda's eten :P ) ik hoop dat het eten van goed veel carbs me een beetje helpt om het gewicht wat op te krikken.

ook ben ik inmiddels serieus begonnen met wat supplementen (vroeger was ik niet echt consistent met de inname) vorige week heb ik beta alanine besteld (xxl nutrition ;) ) en dat gebruik ik nu, maar het duurt wel even voordat je carnosinehoeveelheid in de spier echt z'n maximum bereikt.
maar als ik zo de onderzoeksdata bekijk is het zeker een supplement met veel potentieel, helaas is het nog wel wat aan de prijs, denk vooral omdat het nog redelijk onbekend is in NL.
wat ik nu gebruik;

dagelijks:

multivit A-Z (kruidvat)
4gr Visolie (trekpleister)
ZMA (de tuinen)
3 a 4gr Beta alanine

op trainingsdagen:

multivit voor sporters (kruidvat)
vitamine C1000 met rose hips (bodyenfitshop)
5gr Creatine
30gr whey 1 uur voor het trainen

en dan gebruik ik soms nog wat pro90 ter aanvulling op de gewone voeding

kwa voeding zit ik nu op 4500kcal op rustdagen en 5500kcal op trainingsdagen (dit zijn geen exacte hoveelheden, het schommelt een beetje rond deze hoeveelheden) dit is goed voor zo'n 500gr per week.

kwa training ben ik nu alle gewichten aan het vaststellen, dat vind ik niet zo interessant, dus ik post m'n trainingen wel als alle gewichten vaststaan.

ey naamgenoot
Als je je doel een beetje bij moet stellen maakt in pricipe toch niets uit,
ik stel ze zelf meestal ook iets hoger dan haalbaar is. Dan is het juist een
extra motivatie om te knallen. Ik heb z'n 8 maaltijden op een dag maar
ook al moet ik naar school ik kom gewoon aan m'n maaltijden. Zit vaak
in hoorcolleges un bak met rijst met kip/vis te eten hehe schijt aan
Ik bestel mijn whey eiwitten ook bij xxl en bevalt me wel is idd goeie kwaliteit wat ze leveren. Ben nu wel in contact gekomen met iemand die ze zowat 40% goedkoper krijgt
als in de winkel dus probeer k ut daar ff. Met jouw leeftijd al z'n gewicht bereikt te hebben vind k echt super man zult vast wel wat aanleg hebben. Als je zo door gaat ben je volgende zomer niet meer te houde ;).

gr
Richard (nieuw lid)

Hee jongens mischien kunnen jullie mij helpen ik ben 16 jaar 1.75 lang en 77 kilo.Maar zoals jullie ook al gemerkt hebben het word weer vroeger licht etc. En wil graag in de zomer lekker droog zijn maar geen massa kwijt.Wie heeft een goede typ voor mij.Hoop spoedig een bericht van jullie te ontvangen.Alvast bedankt!

Kijk maar even rond op dit forum is genoeg over te vinden.... ga zoeken op cut

Terug
Naar boven