- Waardering
- 46
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
motiveert wel.
en dan droogtrainen.
(vorige keer 8x150)zo, net op de weegschaal gestaan (welleenswaar niet met nuchtere maag)
100.2 kilomotiveert wel.
nu nog ff zorgen dat het op nuchtere maag ook zoveel isen dan droogtrainen.
straks post ik nog ff me training van vanavond, ging lekker, oa 10x155 rack pull(vorige keer 8x150)
en volgende keer 10x160 rack pull 

denk 10 a 12% als ik train zie je een ader vanuit m'n nek over m'n borst en schouders en onderarm lopen, abs zijn nog vaag zichtbaar (allen) taille is nu 86
Probeer deze anders 'es: Formdenk 10 a 12% als ik train zie je een ader vanuit m'n nek over m'n borst en schouders en onderarm lopen, abs zijn nog vaag zichtbaar (allen) taille is nu 86
ik heb wel een huidplooimeter, maar die geeft niet echt reele resultaten, misschien dat een 4puntsmeting uitkomst bied, dat kan ik niet zelf maar ik zal eens vragen hier in huis.
die doe ik, maar die formule wijkt af, ik heb een fattrack II met zo'n knopje waar je je duim op moet doen, maar dan kom ik op 7 a 8% maar ik sta toch wel wat hoger

) en excuses voor de k*tkwaliteit.vomar
let wel op dat je ongezouten neemt.
) ik hoop dat het eten van goed veel carbs me een beetje helpt om het gewicht wat op te krikken.
) en dat gebruik ik nu, maar het duurt wel even voordat je carnosinehoeveelheid in de spier echt z'n maximum bereikt.
.Hee jongens mischien kunnen jullie mij helpen ik ben 16 jaar 1.75 lang en 77 kilo.Maar zoals jullie ook al gemerkt hebben het word weer vroeger licht etc. En wil graag in de zomer lekker droog zijn maar geen massa kwijt.Wie heeft een goede typ voor mij.Hoop spoedig een bericht van jullie te ontvangen.Alvast bedankt!