- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ehr, nee, lijkt me niet? poep nog geen hele pinda's uit

ehr, nee, lijkt me niet? poep nog geen hele pinda's uit
hoezo dan?

thats some sick shit! ik ga het meteen ff checken, brb!nou, Tjok kreeg paarse vlekken op z'n eikel en ballen toen hij wat meer vet ging eten. het is nooit meer weggegaan
dus ik zou maar regelmatig je eikel onder de lamp houden voor de zekerheid...
heb het zojuist gecheckt, het is in orde hoornou, Tjok kreeg paarse vlekken op z'n eikel en ballen toen hij wat meer vet ging eten. het is nooit meer weggegaan
dus ik zou maar regelmatig je eikel onder de lamp houden voor de zekerheid...

Check je foto's, volgens sommige DBB-ers sta je redelijk "ripped" en nog zeg je dat je je te dik wordt.ehr, nee, lijkt me niet? poep nog geen hele pinda's uit
hoezo dan?
haha ja, maar voor sommige dbb'ers is bulken je vp hoog op laten lopen, ik probeer het onder controle te houden, scheelt weer cuttenCheck je foto's, volgens sommige DBB-ers sta je redelijk "ripped" en nog zeg je dat je je te dik wordt.

ik tik nu ook dagelijks de 100kg aan overdag, dus m'n motivatie is wel skyhigh 
Wanneer, welke datum/gewicht, ging je ook alweer cutten? Als je't voor de zomer doet kan je toch nog ff 2-2.5 maand door"bulken"? Misschien red je de 105 droog.haha ja, maar voor sommige dbb'ers is bulken je vp hoog op laten lopen, ik probeer het onder controle te houden, scheelt weer cutten
maar wel bedankt voor het compliment, motiveert welweerik tik nu ook dagelijks de 100kg aan overdag, dus m'n motivatie is wel skyhigh
![]()
eind feb denk ik cutten, maar ik cut niet extreem ofzo, ik schommel gewoon rond onderhoud en blijf dan wel op gewicht, maar word langzaam aan drogerWanneer, welke datum/gewicht, ging je ook alweer cutten? Als je't voor de zomer doet kan je toch nog ff 2-2.5 maand door"bulken"?
mocht ik vroegtijdig klaar zijn bulk ik gewoon weer wat kilo's eraan in de zomer 
misschien heb je gelijk, maar ik laat m'n vp gewoon liever niet te ver op lopen en ik cut altijd langzaam met enige winst van massapersoonlijk ben ik het wel met Tjok eens bro.
Je staat al vrij droog zo te zien op die foto's, zou zonde zijn als je nu gaat cutten, zij het in lichte vorm.
Ik zou eerder nog ff wat bulken en wat later beginnen met cutten, je hebt niet echt aanleg om dik te worden dus je bent zo weer droog.
Ergens in Mei bijvoorbeeld, dat is vroeg zat...
Maargoed ieder zijn eigen gameplan natuurlijk.
succes anyway.
wel bedankt voor je input iig.zoals ik in de post hierboven aangaf, vrijdag woog ik 99.1 's morgensHoe gaat het er nu mee Riggard? Sta je inmiddels al op de 100 kg 's ochtends?
trouwens nog een vraagje, heb je nooit last van al die pinda's, aangezien daar toch aardig wat vet in zit? Succes iig de komende tijd.
mwah, puisten krijg ik ook wel zonder pinda'sAha oke. ik stelde die vraag i.v.m. vet aangezien je in topics over pinda's enzo vaak leest dat mensen snel last krijgen van puisten en dat soort dingen. behaal die 100!
Ik blijf je log volgen![]()
maar ik krijg ze vooral van zuivel merk ik.

Cardio? Wat is dat?ik gooi er nu ook 1x per week 40min cardio in, gewoon voor conditie enzo.