XXL Nutrition

Riggard's race naar de 100kg droog

Ben je niet te allergisch voor vet aan't worden?

ehr, nee, lijkt me niet? poep nog geen hele pinda's uit :P

hoezo dan?

nou, Tjok kreeg paarse vlekken op z'n eikel en ballen toen hij wat meer vet ging eten. het is nooit meer weggegaan :eek:

dus ik zou maar regelmatig je eikel onder de lamp houden voor de zekerheid...

• Topic Starter Topic Starter
nou, Tjok kreeg paarse vlekken op z'n eikel en ballen toen hij wat meer vet ging eten. het is nooit meer weggegaan :eek:

thats some sick shit! ik ga het meteen ff checken, brb!

heb het zojuist gecheckt, het is in orde hoor :D

Check je foto's, volgens sommige DBB-ers sta je redelijk "ripped" en nog zeg je dat je je te dik wordt.
haha ja, maar voor sommige dbb'ers is bulken je vp hoog op laten lopen, ik probeer het onder controle te houden, scheelt weer cutten ;)

maar wel bedankt voor het compliment, motiveert welweer :D ik tik nu ook dagelijks de 100kg aan overdag, dus m'n motivatie is wel skyhigh :D

haha ja, maar voor sommige dbb'ers is bulken je vp hoog op laten lopen, ik probeer het onder controle te houden, scheelt weer cutten ;)

maar wel bedankt voor het compliment, motiveert welweer :D ik tik nu ook dagelijks de 100kg aan overdag, dus m'n motivatie is wel skyhigh :D
Wanneer, welke datum/gewicht, ging je ook alweer cutten? Als je't voor de zomer doet kan je toch nog ff 2-2.5 maand door"bulken"? Misschien red je de 105 droog.

Wanneer, welke datum/gewicht, ging je ook alweer cutten? Als je't voor de zomer doet kan je toch nog ff 2-2.5 maand door"bulken"?
eind feb denk ik cutten, maar ik cut niet extreem ofzo, ik schommel gewoon rond onderhoud en blijf dan wel op gewicht, maar word langzaam aan droger ;) mocht ik vroegtijdig klaar zijn bulk ik gewoon weer wat kilo's eraan in de zomer ;)

maar ik ga nu wel wat extremer bulken, gewoon om even een buffer te hebben voor de cut, ik hoop zo'n 700gr per week nog te gainen.

persoonlijk ben ik het wel met Tjok eens bro.

Je staat al vrij droog zo te zien op die foto's, zou zonde zijn als je nu gaat cutten, zij het in lichte vorm.
Ik zou eerder nog ff wat bulken en wat later beginnen met cutten, je hebt niet echt aanleg om dik te worden dus je bent zo weer droog.
Ergens in Mei bijvoorbeeld, dat is vroeg zat...
Maargoed ieder zijn eigen gameplan natuurlijk.

succes anyway.

persoonlijk ben ik het wel met Tjok eens bro.

Je staat al vrij droog zo te zien op die foto's, zou zonde zijn als je nu gaat cutten, zij het in lichte vorm.
Ik zou eerder nog ff wat bulken en wat later beginnen met cutten, je hebt niet echt aanleg om dik te worden dus je bent zo weer droog.
Ergens in Mei bijvoorbeeld, dat is vroeg zat...
Maargoed ieder zijn eigen gameplan natuurlijk.

succes anyway.
misschien heb je gelijk, maar ik laat m'n vp gewoon liever niet te ver op lopen en ik cut altijd langzaam met enige winst van massa :P wel bedankt voor je input iig.

vanmorgen weer gewogen, 99.1, its gettin damn close!

Hoe gaat het er nu mee Riggard? Sta je inmiddels al op de 100 kg 's ochtends? :)
trouwens nog een vraagje, heb je nooit last van al die pinda's, aangezien daar toch aardig wat vet in zit? Succes iig de komende tijd.

Hoe gaat het er nu mee Riggard? Sta je inmiddels al op de 100 kg 's ochtends? :)
trouwens nog een vraagje, heb je nooit last van al die pinda's, aangezien daar toch aardig wat vet in zit? Succes iig de komende tijd.
zoals ik in de post hierboven aangaf, vrijdag woog ik 99.1 's morgens ;)

mwah last? waarom zou ik er last van krijgen? ik eet zowieso vrij veel vetten (denk dan aan +/-250gr per dag) maar heb verder nergens last van ofzo...

Aha oke. ik stelde die vraag i.v.m. vet aangezien je in topics over pinda's enzo vaak leest dat mensen snel last krijgen van puisten en dat soort dingen. behaal die 100!:p
Ik blijf je log volgen:)

Aha oke. ik stelde die vraag i.v.m. vet aangezien je in topics over pinda's enzo vaak leest dat mensen snel last krijgen van puisten en dat soort dingen. behaal die 100!:p
Ik blijf je log volgen:)
mwah, puisten krijg ik ook wel zonder pinda's ;) maar ik krijg ze vooral van zuivel merk ik.
puisten krijg je gewoon omdat je lichaam bepaalde stoffen uit voeding niet kan verwerken.

noten zijn juist supergoed voor het lichaam, bomvol bruikbare stoffen etc. etc. ;)

nu we het toch over voeding hebben;
dit is wat ik ongeveer eet per dag nu

Trainingsdagen

ontbijt
95gr havermout
550ml melk
250gr kwark
2 eetlepels honing

2e maaltijd
190gr bruin brood
135gr kipfilet

3e + 4e maaltijd (zet ze bij elkaar omdat ik dit op school eet, heb niet echt vaste tijden en eet gewoon af en toe een beetje)
200gr pinda's
30gr pro 90 (bodyenfitshop)

5e maaltijd (avondeten en tevens pre workout)
vlees
groenten
100gr rijst
250ml melk
300gr yoghurt

1u later
30gr whey

6e maaltijd (post wo)
500gr kwark
3 eetlepels honing
750gr yoghurt
160gr havermout
3pillen zma, 4gr visolie, multivit, vit c1000, multivit voor sporters

Rustdagen

ontbijt
95gr havermout
550ml melk
250gr kwark
2 eetlepels honing

2e maaltijd
190gr bruin brood
135gr kipfilet
of
120gr pinda's

3e + 4e maaltijd (zet ze bij elkaar omdat ik dit op school eet, heb niet echt vaste tijden en eet gewoon af en toe een beetje)
200gr pinda's
30gr pro 90 (bodyenfitshop)

5e maaltijd (avondeten)
vlees
groenten
aangevuld met pinda's tot ik zo'n 5 a 600 kcals haal

6e maaltijd
6 eieren/90gr pinda's + 30gr soja eiwit

7e maaltijd
500gr kwark, 3pillen zma, 4gr visolie, multivit, vit c1000

Laatst bewerkt:
acne van vet denk het niet bij mij in iedergeval niet nu heb ik wel weer opeens acne terwijl ik het zelfde als de vorige 2 weken eet toen had ik bijna geen een puistje meer en nu komen er per dag meer als 10 bij rare shit.

on-topic

zozo aardig gewicht zo te zien kom je precies 12 kg per jaar aan:D

vanavond de laatste training afgerond, ging lekker, front presses vielen wat tegen, deadlifts vielen wat mee, iig een heerlijke training gehad. nu is het tijd om alles weer te gaan verbeteren ik gooi er nu ook 1x per week 40min cardio in, gewoon voor conditie enzo.

het schema;
nexo5t.jpg

Terug
Naar boven