TonyTrenbolony
Cool Novice
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks!Nice man, congrats! Lekker werken voor die derde beurt bench hahaha![]()

Ja die vlogen alle drie omhoog zo te zien, derde zag er totaal niet uit als een RPE9 of 10. Was de derde beurt ook het meest offensieve gewicht dat je gepland had? Hoe werkt dat eigenlijk bij een meet, geef je vooraf je gewichten door en kan je gaandeweg nog naar boven/beneden bijstellen?Squat ging beter dan verwacht. Maar na je 3de beurt mag je geen 4de doen als je merkt dat er nog wat extra op zit.![]()
Ja, dit was wat ik gepland had. Maar achteraf gezien had ik als 2de beurt beter 200kg genomen en voor 207,5kg of zelfs 210kg gegaan als 3de. Maar bij de 2de beurt voelde ik iets in mijn rechter knie. Dus een sprong van 10kg leek me niet verstandig. Tijdens de 3de beurt totaal niks meer gevoeld. Tja...Ja die vlogen alle drie omhoog zo te zien, derde zag er totaal niet uit als een RPE9 of 10. Was de derde beurt ook het meest offensieve gewicht dat je gepland had? Hoe werkt dat eigenlijk bij een meet, geef je vooraf je gewichten door en kan je gaandeweg nog naar boven/beneden bijstellen?
Thanks!Nice man! Goeie sessies, nice vidsdie spotter bars staan wel heel kort bij je squat 😁 mooie sets hoor
Aan de video te zien overwoog je het een momentik had de moed niet om er nog een rep uit te persen
nice man!Echt he! Zag er zeker geen rpe 9.5 uit. Je gaat hard manAan de video te zien overwoog je het een momentnice man!
Thanks!Aan de video te zien overwoog je het een momentnice man!
Thanks.Echt he! Zag er zeker geen rpe 9.5 uit. Je gaat hard man