prosteenstoter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 25%
Typisch een Domie reactie. Leren relativeren maakt je een sterkere atleet. Ik lift soms jaren niet in de buurt van mijn pr's. Dat maakt mij geen mindere atleet ik focus niet op 1 lift. Ik zie het in het grotere plaatje
gijs:
wereldkampioen natural bb, sterkste man van nl u105 paar keer, finale paar keer, sterkste team
domie: clown, 0 results... en we zijn ongeveer evenlang bezig met strongman (jij misschien max 1 jaar langer)
klein verschil he, zelfs als ik relativeer ben ik nog een schandalige nageboorte van een mislukte strongman, overal pijn en jaren de sport leven met geen enkel tastbaar resultaat en gasten wat 2 maanden per jaar trainen gaan me voorbij... juist door te relativeren ga ik me alleen maar meer schamen, vooral ook omdat ik 0 tegenslag heb gehad... Andere mannen (sanca bijv.) overleven hartoperaties, blessure operaties etc.etc. en komen sterker terug, ik heb nergens last van maar ben gewoon te zwak en te p*ssy om beter/sterker te worden... nep positief doen is niet aan mij besteed... Goed je best gedaan zeg je op de basisschool, in de volwassenwereld ben je dan gewoon een kneus en een loser, hoe "goed je ook je best doet..." Waar is mijn vrouw? Waar zijn mijn kinderen? Welke opleiding heb ik af? Hoeveel heb ik gespaard? Niks bereikt in het leven omdat ik opsta en naar bed ga met sport en zelfs daar suck ik in... Walg op dit moment enorm van mezelf, maar dat komt (hoop ik) wel weer goed!
25-04-2017
(elbow supported) knee tucks
15x
15x
15x
15x
15x
machine dimmel dl
20x
20x
20x
20x
20x
kneeling abs
20x
20x
20x
Comment: zo bizar veel pijn aan mijn onderrug heb ik nog nooit gehad... het viel gister wel mee leek het maar schoot er weer in en nu is sokken aan doen max effort! Goed rusten dus!