- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Effe kakken tussen het squaten door, heb ik ook vaak gehad. Alle risico's vermijden!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Effe kakken tussen het squaten door, heb ik ook vaak gehad. Alle risico's vermijden!

Ik was voor de training al 3 keer geweest.Effe kakken tussen het squaten door, heb ik ook vaak gehad. Alle risico's vermijden!![]()

Blijkt maar weer hoe een slechte voorspeller je gevoel is haha. Wel Nice dat je pr pakt als je je ruk voelt. Heb zelf ook dat ik dan bijna tegen blessure aanzit en dan gekke dingen trekHet voelde heel slecht eigenlijk.
Maar toen ik mijn training begon te loggen zag ik plots heel wat PR's verschijnen. Was een aangename verrassing.![]()

Mijn eten was me niet bekomen en als ik te weinig geslapen heb krijg ik daar soms hoofdpijn van. Met die combinatie aan een training beginnen is niet echt ideaal.Blijkt maar weer hoe een slechte voorspeller je gevoel is haha. Wel Nice dat je pr pakt als je je ruk voelt. Heb zelf ook dat ik dan bijna tegen blessure aanzit en dan gekke dingen trek![]()

Thanks!Nette lifts en mooi prs! Wat doe je qua training momenteel?
Was ff aan het terugkijken in mijn log.ES cycle 1, W1D3
Deadlift
3 x 170kg (@7 : OK)
3 x 180kg (@7,5)
3 x 190kg (@9 : Yep, een 9.)
5 x 165kg (@7 : straps)
5 x 165kg (@7)
5 x 165kg (@7,5 : Redelijk wat werk. Begint te tellen.)

Ik ga af en toe wel wat posten. Maar niet elke training loggen hier.Goed je weer in je log te zien! En mijn bench is ook net geen 1x100kg![]()
Thanks. Was lang geleden dat ze nog zo lekker aanvoelen.