XXL Nutrition

Rilatine is aaaaf!!

• Topic Starter Topic Starter
Rilatine is ook troep tegenover adderall ofzo, onbegrijpelijk dat dat hier niet word voorgeschreven.

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

Iemand weleens adhd-medicatie of te vergelijken andere medicatie gebruikt puur om door leerstof te geraken ook al heb je geen concentratiestoornis?

Ik ben benieuwd.

Mss moet je je eens gaan verdiepen in nootropics, zijn massas dingen die je concentratie etc kunnen verbeteren. Het zal je mss verbazen maar zelfs LSD kan je gebruiken om te leren in minidosissen. Amphetamines and rilatine werken ook concentratieverhogend voor mensen die geen ADHD hebben.

Rilatine is ook troep tegenover adderall ofzo, onbegrijpelijk dat dat hier niet word voorgeschreven.

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

Mss moet je je eens gaan verdiepen in nootropics, zijn massas dingen die je concentratie etc kunnen verbeteren. Het zal je mss verbazen maar zelfs LSD kan je gebruiken om te leren in minidosissen. Amphetamines and rilatine werken ook concentratieverhogend voor mensen die geen ADHD hebben.

Ik ken ook wel wat mensen die relatine gebruiken om te studeren en die geen ADHD/ADD hebben. Voor hun werkt het goed, maar zoals eerder gezegd is dit enkel goed voor te gebruiken tijdens de examens. Sommige mensen stressen compleet. Dus als je dit gebruikt, doe het slechts voor korte periode.

@ MeDieval: Ik heb ook al wat over die adderal gelezen, maar hoe kan jij nu weten dat het beter is. Heb je er zelf al kunnen aangeraken ?

Ik ken ook wel wat mensen die relatine gebruiken om te studeren en die geen ADHD/ADD hebben. Voor hun werkt het goed, maar zoals eerder gezegd is dit enkel goed voor te gebruiken tijdens de examens. Sommige mensen stressen compleet. Dus als je dit gebruikt, doe het slechts voor korte periode.

@ MeDieval: Ik heb ook al wat over die adderal gelezen, maar hoe kan jij nu weten dat het beter is. Heb je er zelf al kunnen aangeraken ?

Nee maar ik heb al honderden reports gelezen opt internet, en ik weet toevallig ook hoe amphetamine werkt, en adderall is een soort amphetamine.

Nee maar ik heb al honderden reports gelezen opt internet, en ik weet toevallig ook hoe amphetamine werkt, en adderall is een soort amphetamine.

Bestel het anders via het internet. Kan je zelf eens proberen. Maar dexedrine is waarschijnlijk gelijkachtig ? want het zijn alle2 dextro's, en dat schrijven ze wel in belgie/ned voor

Bestel het anders via het internet. Kan je zelf eens proberen. Maar dexedrine is waarschijnlijk gelijkachtig ? want het zijn alle2 dextro's, en dat schrijven ze wel in belgie/ned voor

Haha, adderall en dexedrine zijn de enige 2 dingen die je onmogenlijk op het net kan bestellen, oxycodone etc gaat wel, maar adderall is een onmogenlijke zaak. (en ik ben goed op de hoogte van wat er te bestellen is:p).

Ik heb weleens van adderall gehoord maar weet niet precies wat het is. Maar als je ADHD hebt kun je je medicatie toch gewoon bij de dokter halen? Als je overlegt dat je het wilt proberen zou het geen probleem moeten zijn toch?

Ik heb weleens van adderall gehoord maar weet niet precies wat het is. Maar als je ADHD hebt kun je je medicatie toch gewoon bij de dokter halen? Als je overlegt dat je het wilt proberen zou het geen probleem moeten zijn toch?

Adderall is amphetamine en alleen in Amerika beschikbaar. In Belgie heb je dexedrine maar dat krijg je echt niet door ff met je dokter te praten, rilatine wel maar dat is gwn troep.

In Amerika heb ik wel al eens gehoord dat iemand adderall kreeg voorgeschreven omdat het gezonder was dan cafeine, maar medicatie is daar ook een dikke business, reclame voor antidepressiva op TV en dergelijke, en dokters krijgen ook wel promo's als ze iets veel voorschrijven.

hehehe ik voel een business deal aankomen ;)

Ritalin voor studeren is aardig. Meer niet. Ik had de hele dag een soort van dwanggedachte om te leren, en omdat het een amphetamine was was ik een klein beetje euforisch. Het eerste uur ben je onrustig, daarna kan je even lekker knallen. Het is echter geen wondermiddel, en om eerlijk te zijn is het de risico's niet waard.

In Amerika is er zelfs desoxyne, de befaamde Methamphetamine;) Supereffectief voor ADHD maar wel de gevaarlijkste drug als het word misbruikt.

wel verdomme, als ik dat 10 jaar eerder had geweten dan had ik niet zoveel tijd van mn leven hoeven te verkloten en had ik nu wel meer bereikt....

Terug
Naar boven