Fitness Seller

Risico's waard?

HorusV

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
Ik weet dat risico's en blijvende schade door het gebruik van AAS sterk afhankelijk zijn van o.a. de duur en zwaarte van de kuur, en het soort middel wat je gebruikt.

Nu is mijn situatie als volgt:

-Mijn vader is vroeger overleden aan kanker
-Mijn moeder heeft kanker gehad maar is gelukkig helemaal herstelt
-Ik zelf heb een lichte verhoogde cholesterol spiegel en mijn leverwaardes zitten tegen de bovengrens van wat als normaal wordt gezien.
-Ben bedeesd voor haaruitval. heb vroeger al een haartransplantatie gehad.
_ben niet meer de jongste (>40 jaar)

Ik wil een enkel kuurtje nemen van vooral anavar en Test/Primo zoals wat Cools aanbeveelt.
Misschien ook een keertje Test/Deca maar voor niet langer dan 8 weken op een lichte dosering (250/200)

Denken jullie dat dit in MIJN geval verantwoord zal zijn? hoe groot denken jullie dat de kans is voor ernstige bijwerkingen bij mij?

Graag hoor ik jullie eerlijke mening hierover

Hartelijk dank alvast:D:)

Persoonsafhankelijk man.
Om mij heen kuren best veel (jonge)jongens.
Heb nog nooit slechte verhalen gehoord.
Maarja verhoogde bloeddruk is niet zo best natuurlijk..en gevolgen op lange termijn?
I dont know.

De slechte verhalen zul je ook nooit horen

heb je kinderen wil je die nog

op die leeftijd is kans van slecht herstel wel aanzienlijk

AAS is al slecht voor een gezond persoon. Ik zou proberen contact te krijgen met doctor De Ronde die kan je hier vast veel meer over vertellen

Ik weet dat risico's en blijvende schade door het gebruik van AAS sterk afhankelijk zijn van o.a. de duur en zwaarte van de kuur, en het soort middel wat je gebruikt.

Nu is mijn situatie als volgt:

-Mijn vader is vroeger overleden aan kanker
-Mijn moeder heeft kanker gehad maar is gelukkig helemaal herstelt
-Ik zelf heb een lichte verhoogde cholesterol spiegel en mijn leverwaardes zitten tegen de bovengrens van wat als normaal wordt gezien.
-Ben bedeesd voor haaruitval. heb vroeger al een haartransplantatie gehad.
_ben niet meer de jongste (>40 jaar)

Ik wil een enkel kuurtje nemen van vooral anavar en Test/Primo zoals wat Cools aanbeveelt.
Misschien ook een keertje Test/Deca maar voor niet langer dan 8 weken op een lichte dosering (250/200)

Denken jullie dat dit in MIJN geval verantwoord zal zijn? hoe groot denken jullie dat de kans is voor ernstige bijwerkingen bij mij?

Graag hoor ik jullie eerlijke mening hierover

Hartelijk dank alvast:D:)

Als je voor die lichte kuurtjes al zo bang bent, zou ik gewoon niet kuren. Je moet vooral niet vergeten dat het geen kuurtjes zijn waardoor je bijna geen veranderingen zal zien. Misschien even tijdens en na je kuur maar binnen een paar maanden niet meer. Dan ga je je afvragen waarom je gekuurd hebt. En als je dan nog is met de poepers zit, zou ik het echt niet doen. Je zegt het zelf al: ik ben al ouder dan 40. Is het dan nog de moeite als je niet op je gemak bent. Ik durf bijna te verwedden dat je zo bang bent, dat je de kuur zelfs niet gaat afmaken. Er is niemand die je kan voorspellen wat de kans is voor ernstige bijwerkingen. Volgens mij zeer klein tot nihil omdat het zo lichte kuurtjes zijn die dan ook nog is niet lang duren. Die kuurtjes stellen echt niets voor maar als dat voor jou al iets is waar je al 2 jaar zit over twijfelen, ja dan weet je het toch wel. Je hebt toch geen ambities.

Als kanker een issue is dan moet je dat uitsluiten met een MRI-scan. De risico's zullen met de door jou genoemde kuren enorm meevallen zolang je niet year on aan de HGH zit. Cholesterol zal met test waarschijnlijk stijgen maar middelen als primobolan zijn vrijwel neutraal hiervoor en anavar schijnt zelfs het HDL-cholesterol te verhogen en LDL-cholesterol te verlagen. Haaruitval zou ik me weinig zorgen over maken zolang je maar geen hoge dosissen 5-alfa gereduceerde AAS tot je neemt. Het verschilt natuurlijk van persoon tot persoon maar over het algemeen groeien de uitgevallen haren na de kuur weer aan als ze uberhaupt uitvallen. Een extra voorzorgsmaatregel die je hiervoor kunt treffen is om finasteride en nizoral shampoo te gebruiken en oestrogeen niet te veel te onderdrukken met AI's.

Het is te doen in jou geval, maar niet aan te raden natuurlijk.

Cholesterol zal meevallen met de dosering en middelen. Leverwaardes kunnen wel wat stijgen als je aan de bovengrens al zit.

Haaruitval is mogelijk, maar ik dat dat bij haartransplantatie de geplaatste haren dht ongevoelig zijn?

En kans op kanker kan je ook verhogen, zeker gezien het in de familie zit.

Gezien de leeftijd is een eenmalige kuur niet aan te raden ook. Dit gezien de test levels nadien lager kunnen komen te liggen en mogelijk sowieso al lager zijn dan van jongere leeftijd. Dit gaat massabehoud moeilijker maken.

Laatst bewerkt:
je moet je altijd afvragen op jouw leeftijd en situatie is 4kilo de problemen dat je kunt hebben waard? :)

cholestrol lever probleemen 43jaar ik zeg zeeker niet kuuren.

Ik denk dat TS nooit gaat kuren of inderdaad halverwege gaat kappen. Zijn posthistorie van 1.5 jaar bestaat alleen maar uit onzekere topics in de hoop dat iemand hem een risicoloze garantie geeft over zijn gains zonder dat hij daarbij consessies moet doen op gezondheid etc. Als je dan na 1.5 jaar ook nog eens een "Cool's kuurtje" gaat doen (no offence) dan kom je helemaal van een koude kermis thuis. Misschien moet er maar een nieuwe hobby gezocht worden want van deze stress schiet HorusV ook niet op.

Ik denk dat je met anavar only 30 mg per dag een Test/Primo 250-200 en een Test-Deca 250/200 totaal geen of erg weinig risico zal gaan lopen want dat zijn allemaal erg lichte kuurtjes.

Natuurlijk zal je wat gainen. zonder noemswaardige risico

deca ja dan komt die zeker in de problemen 30mganavar gast ga jij maar niemand antwoord geven

Ik denk dat je met anavar only 30 mg per dag een Test/Primo 250-200 en een Test-Deca 250/200 totaal geen of erg weinig risico zal gaan lopen want dat zijn allemaal erg lichte kuurtjes.

Natuurlijk zal je wat gainen. zonder noemswaardige risico

250 test en 200 deca is niet echt een licht kuurtje hoor.

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 22:59 ----------

AAS is al slecht voor een gezond persoon. Ik zou proberen contact te krijgen met doctor De Ronde die kan je hier vast veel meer over vertellen

Die gaat geen advies geven over aas kuren.

• Topic Starter Topic Starter
heb je kinderen wil je die nog

op die leeftijd is kans van slecht herstel wel aanzienlijk

Geen kinderwens

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 12:23 ----------

cholestrol lever probleemen 43jaar ik zeg zeeker niet kuuren.

problemen is een groot woord. iets verhoogde waardes alleen maar. bloeddruk is perfect

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 12:23 ----------

je moet je altijd afvragen op jouw leeftijd en situatie is 4kilo de problemen dat je kunt hebben waard? :)

Tja dat is waar. 6 kg hoop ik op;)

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 12:26 ----------

Het is te doen in jou geval, maar niet aan te raden natuurlijk.

Cholesterol zal meevallen met de dosering en middelen. Leverwaardes kunnen wel wat stijgen als je aan de bovengrens al zit.

Haaruitval is mogelijk, maar ik dat dat bij haartransplantatie de geplaatste haren dht ongevoelig zijn?

En kans op kanker kan je ook verhogen, zeker gezien het in de familie zit.

Gezien de leeftijd is een eenmalige kuur niet aan te raden ook. Dit gezien de test levels nadien lager kunnen komen te liggen en mogelijk sowieso al lager zijn dan van jongere leeftijd. Dit gaat massabehoud moeilijker maken.

Iedereen heeft toch wel kanker gevallen in de familie zitten (helaas), dus iedereen loopt een potentieel risico zou je zeggen.
Zal AAS echt kanker stimuleren? ik dacht toch van niet, het is nooit bewezen en dan nog, op langere zwaardere kuren aantal jaren on dat is een ander geval maar enkele korte lichte kuurtjes?

Men zegt dat de getransplanteerde haren dht ongevoelig zijn, de rest niet. dus een beetje fina erbij of red maca zoals je aanbeveelt;)

Ja , maar bij jou moeder en vader. Dus das dubbel op. Aan 1 kant van de familie ok en een wat verdere familie.

Aas verhoogt igf-1 wat een mogelijke veroorzaker van kanker is, dit icm oestrogeen. Dus mogelijk. Maar er zijn ook effecten op immuunsysteem die dit kunnen voorkomen. NK-cellen zijn belangrijk hierbij.

Omdat iets nog niet duidelijk bewezen is betekent niet dat het niet is. Gezien de werking is het mogelijk.

Een deel van je haren zijn sowieso al minder dht gevoelig, daarom vallen meestal ook niet alle haren uit bij een man. Dacht dat ze die haren gebruiken voor te transplanteren. Dus denk dat je vrij safe zit icm Red Maca bv.

Juiste middelen zijn dus belangijk. Bij primo-test zit je het beste, anavar zou ook kunnen. Voor de rest is niets anders aan te raden.

Laatst bewerkt:
Gewoon doen. Je bent 43, je leven is dus toch al voorbij.

• Topic Starter Topic Starter
Ja , maar bij jou moeder en vader. Dus das dubbel op. Aan 1 kant van de familie ok en een wat verdere familie.

Aas verhoogt igf-1 wat een mogelijke veroorzaker van kanker is, dit icm oestrogeen. Dus mogelijk. Maar er zijn ook effecten op immuunsysteem die dit kunnen voorkomen. NK-cellen zijn belangrijk hierbij.

Omdat iets nog niet duidelijk bewezen is betekent niet dat het niet is. Gezien de werking is het mogelijk.

Een deel van je haren zijn sowieso al minder dht gevoelig, daarom vallen meestal ook niet alle haren uit bij een man. Dacht dat ze die haren gebruiken voor te transplanteren. Dus denk dat je vrij safe zit icm Red Maca bv.

Juiste middelen zijn dus belangijk. Bij primo-test zit je het beste, anavar zou ook kunnen. Voor de rest is niets anders aan te raden.

Bedankt Cools.

Ja maar alles is toch slecht tegenwoordig, nu dit en dan dat:p

Als ik 50 jaar mag worden dan wil ik TRT gaan beginnen.
Ik dacht aan TestE 250 mg per 4 weken (dus per week ongeveer 60mg wat normaal is)

Denk je dat dit kwaad kan?

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 16:47 ----------

Gewoon doen. Je bent 43, je leven is dus toch al voorbij.

Ik hoop voor jou dat je de 43 mag halen.
Spuit je je nuzelf nu al kapot dan, dat je zegt dat op 43 je leven al voorbij is?

Test E elke 4 weken zetten heeft 0 nut door de halfwaardetijd van eh, 5 tot 7 dagen. Dit zet je dus elke week. Overigens zou ik, als je je zo druk maakt om alle sides en gezondheidsrisico's zeker niet meer gaan kuren, wat maken die paar kilo nu nog uit als ze je de afgelopen jaren ook niet veel hebben uitgemaakt? Tevens is de kans dat je testlevels na je kuur nog lager eindigen dan ze nu al zijn en dat maakt massabehoud een stuk moeilijker dus dan doe je het opeens bijna voor niks.

Terug
Naar boven