HorusV
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 16%
Ik weet dat risico's en blijvende schade door het gebruik van AAS sterk afhankelijk zijn van o.a. de duur en zwaarte van de kuur, en het soort middel wat je gebruikt.
Nu is mijn situatie als volgt:
-Mijn vader is vroeger overleden aan kanker
-Mijn moeder heeft kanker gehad maar is gelukkig helemaal herstelt
-Ik zelf heb een lichte verhoogde cholesterol spiegel en mijn leverwaardes zitten tegen de bovengrens van wat als normaal wordt gezien.
-Ben bedeesd voor haaruitval. heb vroeger al een haartransplantatie gehad.
_ben niet meer de jongste (>40 jaar)
Ik wil een enkel kuurtje nemen van vooral anavar en Test/Primo zoals wat Cools aanbeveelt.
Misschien ook een keertje Test/Deca maar voor niet langer dan 8 weken op een lichte dosering (250/200)
Denken jullie dat dit in MIJN geval verantwoord zal zijn? hoe groot denken jullie dat de kans is voor ernstige bijwerkingen bij mij?
Graag hoor ik jullie eerlijke mening hierover
Hartelijk dank alvast

Nu is mijn situatie als volgt:
-Mijn vader is vroeger overleden aan kanker
-Mijn moeder heeft kanker gehad maar is gelukkig helemaal herstelt
-Ik zelf heb een lichte verhoogde cholesterol spiegel en mijn leverwaardes zitten tegen de bovengrens van wat als normaal wordt gezien.
-Ben bedeesd voor haaruitval. heb vroeger al een haartransplantatie gehad.
_ben niet meer de jongste (>40 jaar)
Ik wil een enkel kuurtje nemen van vooral anavar en Test/Primo zoals wat Cools aanbeveelt.
Misschien ook een keertje Test/Deca maar voor niet langer dan 8 weken op een lichte dosering (250/200)
Denken jullie dat dit in MIJN geval verantwoord zal zijn? hoe groot denken jullie dat de kans is voor ernstige bijwerkingen bij mij?
Graag hoor ik jullie eerlijke mening hierover
Hartelijk dank alvast