In de medische wereld wordt testenanthaat ook om de 2 weken en soms om de 3 weken gegeven.
---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 20:11 ----------
Ik versta er niks meer van. Al 2 jaar vragen stellen en twijfelen ivm een zeer lichte kuur, maar toch al weten dat je vanaf je 50ste TRT gaat doen. TRT gaan dokters maar toepassen als het nodig is en niet zomaar omdat jij dat wil. En dan mogen die haren plots wel uitvallen of telt je prostaat niet meer want daar zal die TRT wel een grote invloed op hebben. En dan nog denken dat je 6 kg gaat winnen met dit kuurtje.
Ja klopt. ik ben inderdaad een twijfelaar op het gebied van AAS.
Als ik met trt wil gaan beginnen doe ik het puur uit gezondheidsoverwegingen. Uit steeds meer onderzoek blijkt dat een te lage testosteron spiegel veel nadelen heeft:
-Depressies
-Libido verlies
-Botverlies
-Spiermassa verlies
-Slecht voor hart en bloedvaten (ja inderdaad)
-Minder energieker voelen etc
Dus als een medicus mij niet wilt helpen dan doe ik het zelf.
Als ik> 50 jaar ben dan maken de haren me minder uit, ik kan dan nog altijd een nieuwe transplantatie gaan doen of gewoon zoals Cools adviseert Red Maca slikken om DHT verlagingen te bewerkstelligen waardoor prostaat en haren meer worden beschermd.
Of misschien een lage dosering finansteride erbij is ook een optie maar dat is nog niet zeker omdat dit ook rotzooi is.
En waarom zou ik met 2 kuurtjes volgens Cools, waar de risico's minimaal zijn, geen 6 kg kunnen gainen?
Ik reageer al redelijk goed op creatine stel je voor op anabolen die ik nog nooit heb gebruikt.
---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 10:18 ----------
Neen het is het niet waard ;-)
Kan je beter "naturel" verder trainen, veel gezonder voor het lichaam en al helemaal geen last van de nevenwerkingen van AAS.
"Probleem" met AAS/kuren is dat het nooit bij dat éne kuurtje blijft...
Ja maar je bent er nog altijd zelf bij met wat je doet.
Alles is een kwestie van discipline en kracht
---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 10:20 ----------
AAS is al slecht voor een gezond persoon. Ik zou proberen contact te krijgen met doctor De Ronde die kan je hier vast veel meer over vertellen
Ja klopt wel maar is dat wel zo? ik denk dat je slim en verantwoord kuurt volgens Cools dit wel zal meevallen denk ik.
Waarom kuur jij dan zo flink? voor een enkele wedstrijd? (no offence)
Je lijkt me een slimme en nuchtere persoon waarom zoveel risico nemen, je zegt zelf dat dit slecht is?
---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 10:22 ----------
250 test en 200 deca is niet echt een licht kuurtje hoor.
---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 22:59 ----------
Die gaat geen advies geven over aas kuren.
Het is wel erg mild in vergelijking met wat er in het algemeen genomen wordt...
---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 10:26 ----------
Alles is niet slecht
En is nog altijd anders dan puur hormonen in veel hogere dosis dan eigen aanmaak te gebruiken.
Voor trt zou ik 125mg per 14 dagen gebruiken. Test e is er na 10 a 14 dagen uit. Je maakt zelf gemiddeld 50mg/week aan. Max tot 70mg.
En 100mg test e injecteren betekent minder actieve stof omdat de ester ook een gewicht heeft. Dacht 75% is test. Dus 75mg per 100mg.
En op 43 begint het leven

Tot je 30 is leerperiode. Nadien maak je er gebruik van, maar pas tegen de 40 kan je echt leven.
Nou ik denk dat je van alles kanker of een andere aandoening kunt krijgen:
Elke keer lees je dan dit en dan weer iets anders, het beste zou zijn om in een vacuum omgeving te leven en niks eten en drinken dan zou je pas gezond leven, extreem gezegd natuurlijk
Hahha klopt ja boven de 40 jaar ben je normaal gesproken stabieler behalve ik. bij mij begint het te kriebelen. anderen kopen zich een motor of gaan vreemd omdat ze in een bepaald periode zitten in hun leven en ik die altijd heb getraind en al 10 jaar geen noemsnwaardige vorderingen heb gedaan en steeds meer last krijg van kleine blessures en grenzen met trainen oploop, ik denk dan aan een enkel kuurtje AAS
Ieder zijn ding toch?