Voordeel voor de niet-ADHD'ers---------> meer concentratie en uithoudingsvermogen.
Overigens zie ik vooral ritalin in gebruik door ADHD'ers en studenten (ipv koffie)
Ik heb dat is 1 keer gebruikt en ik doe het nooit meer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voordeel voor de niet-ADHD'ers---------> meer concentratie en uithoudingsvermogen.
Overigens zie ik vooral ritalin in gebruik door ADHD'ers en studenten (ipv koffie)
Ik heb even gespiekt op de site van CZ maar wat ik zie vergoeden ze het niet en zal ik dan over moeten stappen naar een andere verzekeraar.
Je hebt bij die andere medicijnen een eigen bijdrage en die is echt heel hoog. Strattera voor een maand is bijna €100,-!! Concerta €40,- ongeveer.
heerlijk al die energie geniet ervan somige zijn altijd sloom enzo
Ik wil just graag aan strattera hebben als ik dat zo lees op andere sites. Ga avnmiddag CZ bellen hierover. Hopen dat er iets te regelen is met het pakket en dan volgend jaar overstappen naar iemand die het wel geheel vergoed zonder problemen.

Ik vat het niet, dat jullie als ADHD'ers geen alternatieve behandelingen zoeken voor die drukte. Mijn ma heeft al talloze ADHD'ers behandeld op natuurlijke wijze dmv van massages en voedingswijzigingen en haar behandelingen hadden een veel bevredigender effect dan ritalin (ritalin is slecht).

zeker , de meeste ADHD is terug te voeren op verkeerde voeding en allergie,s voor suikers.
laat ADHDers eerst es naar hun levensstyle en voeding kijken voor ze aan de zware medicijnen verslaafd raken.
sommige gasten snuiven Ritalin.![]()
Het is idd zo dat de gewone rilatine (in belgië noemt dit idd rilatine maar dit is net hetzelfde als ritaline) de eetlust STERK verminderd.
Ik was bezig met een bulk dieet en heb van pure miserie moeten stoppen (1 pilletje om 10 u en ik had tot 2-3 uur totaal geen zin in eten, en nadien slechts een klein beetje zeker niet genoeg om 3 maaltijden te consumeren)
Na de uitwerken ook ENORME moodswings, roidrage++ zeg maar. Alles wat niet te heet en zwaar was moest eraan geloven.
Ik heb nu de rilatine r*tard (30mg). Dit is een pilletje met trage afgifte en imho alleen maar voordelen, honger als een paard (zoals normaal), bijna geen moodswings en lange afgifte. Enige nadeel hieraan is de kostprijs die (in belgië althans) niet terugbetaald word door de ziekteverzekering.
Ik neem deze pilletjes ook niet constant, ik heb een cyclus geëist want rilatine is ****ing heavy shit kan ik je vertellen.

Of het uitwerking heeft op de groei betwijfel ik sterk, heb toch in m'n hele groeifase ritalin gebruikt en ben uiteindelijk gewoon normaal gegroeid...