rivelino
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 73
Hello
Het wordt eens tijd, dat ik ook ga beginnen met een logboek
. De meeste mensen hier hebben me in het begin veel geholpen met voedingstips etc. dus ik denk zeker dat mensen hier me ook kunnen helpen met trainingstips enz. daarom wil ik jullie om de ene dag op de hoogte houden.
Ik begin met een verhaal, dat staat ook wel leuker denk ik. Ik ben begonnen met trainen, omdat ik best wel mager was. En in september begin ik pas met een nieuwe opleiding, dus ik had tijd zat om flink te gaan bulken en te gaan trainen. Ik had nooit eerder getrained, wel deed ik aan voetbal. Begin feb. gaf de weegschaal>53.2 kg aan. Ik ben 1meter68cm, dus ik moest flink aan het werk gaan. Heel veel mensen hier hebben mij goede tips gegeven en dus begon ik te eten als een beest. Nu (midden april) weeg ik 63.9kg. Mijn doel is om tijdens/na de zomer 70kg te wegen.
In het begin begon ik een beetje te trainen met machines en dumbbells, ik wilde mijn lichaam eerst laten wennen aan het trainen. Nu ben ik sinds enkele weken ook begonnen met deadlifts/bent over row etc. En gebruik ik nu bijna geen machines meer, ik probeer de machines zoveel mogelijk te vermijden. Alleen zal ik vanaf komende week de bor vervangen door pendlay rows.
Voedingsschema
maaltijd 1: 50gr brinta met melk/ 3 snee brood met pindakaas
maaltijd 2: 3 snee brood met kipfilet
op traningsdag na 't trainen: banaan
maaltijd 3: 6snee brood met ei of 4 snee met pindakaas ligt aan trainingsdag of niet
maaltijd 4: blik worst, komkommer
maaltijd 5: avondeten: Macaroni met gehakt/ Rijst met vlees en groentes/ Aardappels met vlees/groentes
maaltijd 6 Halve zak gemengde noten, 2 tomaten, 2 snee brood met pindakaas
maaltijd 7: 500 gr. kwark
Ik hou jullie op de hoogte

Het wordt eens tijd, dat ik ook ga beginnen met een logboek
. De meeste mensen hier hebben me in het begin veel geholpen met voedingstips etc. dus ik denk zeker dat mensen hier me ook kunnen helpen met trainingstips enz. daarom wil ik jullie om de ene dag op de hoogte houden.Ik begin met een verhaal, dat staat ook wel leuker denk ik. Ik ben begonnen met trainen, omdat ik best wel mager was. En in september begin ik pas met een nieuwe opleiding, dus ik had tijd zat om flink te gaan bulken en te gaan trainen. Ik had nooit eerder getrained, wel deed ik aan voetbal. Begin feb. gaf de weegschaal>53.2 kg aan. Ik ben 1meter68cm, dus ik moest flink aan het werk gaan. Heel veel mensen hier hebben mij goede tips gegeven en dus begon ik te eten als een beest. Nu (midden april) weeg ik 63.9kg. Mijn doel is om tijdens/na de zomer 70kg te wegen.
In het begin begon ik een beetje te trainen met machines en dumbbells, ik wilde mijn lichaam eerst laten wennen aan het trainen. Nu ben ik sinds enkele weken ook begonnen met deadlifts/bent over row etc. En gebruik ik nu bijna geen machines meer, ik probeer de machines zoveel mogelijk te vermijden. Alleen zal ik vanaf komende week de bor vervangen door pendlay rows.
Voedingsschema
maaltijd 1: 50gr brinta met melk/ 3 snee brood met pindakaas
maaltijd 2: 3 snee brood met kipfilet
op traningsdag na 't trainen: banaan
maaltijd 3: 6snee brood met ei of 4 snee met pindakaas ligt aan trainingsdag of niet
maaltijd 4: blik worst, komkommer
maaltijd 5: avondeten: Macaroni met gehakt/ Rijst met vlees en groentes/ Aardappels met vlees/groentes
maaltijd 6 Halve zak gemengde noten, 2 tomaten, 2 snee brood met pindakaas
maaltijd 7: 500 gr. kwark
Ik hou jullie op de hoogte

Laatst bewerkt: