Kab00m
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m77
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Roa: aanrader of niet?
Ben nu net met B5 bezig, maar ik vraag me af of ik niet beter nu aan de roa kan en dan voor de zomer hopelijk klaar zijn?
ben je wel langs een dermatoloog geweest? aangezien je roa op recept van de derma krijgt, je bloed moet prikken en je een redelijke kans heb dat het je lever verdoet...Haha klopt. Heb het nu al een tijdje en dus van alles aan het proberen. Ben wel eens bij de dermatoloog langs geweest ja, maar zonder resultaat. Ben het nu allang zat en ben er wel aan toe om roa te gaan proberen.Volgens mij ben jij met alles en nog wat bezig....ben je wel langs een dermatoloog geweest? aangezien je roa op recept van de derma krijgt, je bloed moet prikken en je een redelijke kans heb dat het je lever verdoet...
Volgens mij ben jij met alles en nog wat bezig....ben je wel langs een dermatoloog geweest? aangezien je roa op recept van de derma krijgt, je bloed moet prikken en je een redelijke kans heb dat het je lever verdoet...
Lekker veel bloedprikken dus.Huisarts mag het ook voorschrijven. Mijn vriendin heeft het nu ook.
@ Primo:
Het proces gaat zo:
- Bloedprikken
- Recept ophalen
- Maandje gebruiken
- Bloedprikken
- Weer een tijdje gebruiken
- Bloedprikken
Gaan je leverwaardes achteruit, dan moet je 2 weken stoppen en moet je weer bloedprikken en krijg je lagere dosis.

Huisarts mag het ook voorschrijven. Mijn vriendin heeft het nu ook.
@ Primo:
Het proces gaat zo:
- Bloedprikken
- Recept ophalen
- Maandje gebruiken
- Bloedprikken
- Weer een tijdje gebruiken
- Bloedprikken
Gaan je leverwaardes achteruit, dan moet je 2 weken stoppen en moet je weer bloedprikken en krijg je lagere dosis.
Roa is inderdaad het beste, ben er erg tevreden mee maar weinig bijwerkingen. Ik wou dat ik er eerder begonnen aan was. Er stond alleen wel op dat ik zon en uv stralingen moest vermijden. Maar mag ik dan ook echt niet een weekendje op het strand ofzo liggen?
elke dosis van roa kan je lever aan tasten, ligt er maar net aan hoe jou lichaam er op reageert. Waarom via de zwarte markt, als je het gewoon van de huisarts kan krijgen?
Stel je koopt die zooi via de zwarte markt. En na 3 weken krijg je last van dingen, en je weet niet waar het aan ligt. Je beland in het ziekenhuis. Blijkt dat je leverwaardes veel te laag zijn. Denk je dat je dat dan verzekert krijgt? Nee. Puur omdat je dan zegt dat je roa gebruikt, terwijl dit niet in je medisch dossier staat.

Probleem is dat de dok. het niet meegeeft als je ogenschijnlijk nergens last van hebt ... je kunt moeilijk vragen of je "wat roa wil voor na een kuurtje" o.i.d![]()
Probleem is dat de dok. het niet meegeeft als je ogenschijnlijk nergens last van hebt ... je kunt moeilijk vragen of je "wat roa wil voor na een kuurtje" o.i.d![]()

Nou zo heb ik het 2 jaar terug wel aangepakt
Ik wil graag roa, 40mg per dag, want ik begin met een kuur etc etc. Ik weet de voor en nadelen en ik wil graag 1x in de maand mijn bloed blijven prikken ter controle.
Dokter van...oh je hebt alles erg goed uitgezocht, is goed dan schrijf ik het je voor.
![]()
Bijkomend voordeel is volgens mij ook dat roa in de apotheek een stuk goedkoper is 
Haha, nice, twee vliegen in één klap ... bloedtests + roaBijkomend voordeel is volgens mij ook dat roa in de apotheek een stuk goedkoper is
![]()
gratis eerlijk gezegt. Mijn eigen risico verbruik ik toch al standaard met mijn astma dusja