Kab00m
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m77
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
post een pic van jouw acne, ik wil zien aan wat voor acne ze ROA voorschrijvenWat gebruiken jullie tegen het uitdrogen van de huid welke creme/zalf? gebruik momenteel huidolie met vitamine e maarja dat glimt teveel kwil het zo mat mogelijk hebben![]()
Hoelang duurde het ongeveer voordat het weg was?@Little Daddy
Tegenwoordig word het al heel snel voorgeschreven al verschilt dat per dermatoloog natuurlijk. Ik heb niet extreem last van acne, zeker niet dagelijks nieuwe puistjes gewoon zo nu en dan een, maar omdat ik een lichte huid is dat altijd heel zichtbaar zelfs weken later. Dus toch maar langs een dermatoloog geweest en die schreef meteen roa omdat al het andere toch niet zou werken.
Ik vind de dosis die sommige nemen echt extreem trouwens, 80-100mg pd. Ik neem 20mg en ik heb een kneiter droge huid en lippen. Roa werkt wel ontzettend goed. Heel mijn huid is vet vrij en nadat het eerst wat erger werd (altijd met roa) is mijn acne nu toch wel helemaal over.
Veel werk. Het proces kan ook zo gaan:
- Bestellen op zwarte markt.
- 20 mg. draaien om de dag
- Enjoy.
Of is roa in jouw mening op een lage dosis dermate schadelijk dat bloedprikken e.d essentieel is?
post een pic van jouw acne, ik wil zien aan wat voor acne ze ROA voorschrijven

Fijn heb ook een koortslip gekregen door roaccutane..
1e keer dat ik dit heb
Ja echt zwaar k*t

Leuk om te horen, roa is echt super tegen acne. Rode vlekjes ect. zullen een paar maanden na de kuur steeds meer vervagen. Jammer dat ik zo laat mee was begonnen, heb een aantal ontsierlijke littekens aan acne overgehoudenEven een bumpje maken, ik moet nu nog anderhalve maand en dan ben ik van de kuur af.
Al mijn puisten op mijn armen zijn weg, op mijn rug ook, benen nog een klein beetje en mijn gezicht is gigantisch rustig. Mijn gezicht is zo goed als glad en bijna geen puistje meer te bekennen. Zo nu en dan heb ik nog wel is een puisje, maar dat is echt 1 keer in de 2 weken
Zit momenteel op de 20mg.
Word jammer genoeg wel behoorlijk snel rood ..
Misschien later microdermabrasie overwegen.Dat is inderdaad erg vervelend voor jeLeuk om te horen, roa is echt super tegen acne. Rode vlekjes ect. zullen een paar maanden na de kuur steeds meer vervagen. Jammer dat ik zo laat mee was begonnen, heb een aantal ontsierlijke littekens aan acne overgehoudenMisschien later microdermabrasie overwegen.
Anyway ben blij voor je!

=) bij de ene werkt het bij de andere niet.
Ik heb een jaar roacutane gebruikt. Gewoon afzien met al die uitdrogingsverschijselen. Ook gainde ik niets van spieren.
Nu na 2 jaar heb ik weer een lichte vorm van acne.
Dus laat je niet wijsmaken dat je door een kuur roacutane nooit meer puistjes gaat hebben.
Heb vandaag roa voorgeschreven kregen, moet beginnen met 2x 20mg en moet het waarschijnlijk 8 maanden gebruiken, morgen krijg ik groen licht als mijn leverwaarden goed zijn.
@Little Daddy
Tegenwoordig word het al heel snel voorgeschreven al verschilt dat per dermatoloog natuurlijk. Ik heb niet extreem last van acne, zeker niet dagelijks nieuwe puistjes gewoon zo nu en dan een, maar omdat ik een lichte huid is dat altijd heel zichtbaar zelfs weken later. Dus toch maar langs een dermatoloog geweest en die schreef meteen roa omdat al het andere toch niet zou werken.
Ik vind de dosis die sommige nemen echt extreem trouwens, 80-100mg pd. Ik neem 20mg en ik heb een kneiter droge huid en lippen. Roa werkt wel ontzettend goed. Heel mijn huid is vet vrij en nadat het eerst wat erger werd (altijd met roa) is mijn acne nu toch wel helemaal over.