XXL Nutrition

Roaccutane logje

Bezoekers in dit topic

Vet gaat dan via kussen op me gezicht. btw kussensloop elke dag verwisselen is een aanrader, doe het nu al jaren.
Ga ik ook is doen, schijnt aardig goed te helpen.

Nu al 2 weken en 1 dag bezig, gaat nog prima. Heb wat huidschilfers op me gezicht maar dat kan je er simpel afwassen. Vanmiddag weer ff naar de apotheek omdat ik maar voor 2 weken pillen meekreeg om uit te proberen ...
ik hoop dat ik het meteen meekrijg
 
Ga ik ook is doen, schijnt aardig goed te helpen.

Sinds ik roaccutane heb genomen kan ik zo smerig als een varken rondlopen zonder acne hiervan te krijgen, terwijl dit vroeger absoluut niet was :)

Had wel zware side effects op het gebied van trainen, kon niet recoveren van trainingen, maakte absoluut geen gains (DL ging zelfs achteruit) en lage rug deed veel zeer! (kwam evt ook door andere dingen die rug)

1-2 weken na stoppen direct terug oude stats :)
 
Sinds ik roaccutane heb genomen kan ik zo smerig als een varken rondlopen zonder acne hiervan te krijgen, terwijl dit vroeger absoluut niet was :)

Had wel zware side effects op het gebied van trainen, kon niet recoveren van trainingen, maakte absoluut geen gains (DL ging zelfs achteruit) en lage rug deed veel zeer! (kwam evt ook door andere dingen die rug)

1-2 weken na stoppen direct terug oude stats :)

Komt wel door de roa. Je hebt namelijk best wel veel kans op pijn in gewrichten etc.
 
Sinds ik roaccutane heb genomen kan ik zo smerig als een varken rondlopen zonder acne hiervan te krijgen, terwijl dit vroeger absoluut niet was :)

Had wel zware side effects op het gebied van trainen, kon niet recoveren van trainingen, maakte absoluut geen gains (DL ging zelfs achteruit) en lage rug deed veel zeer! (kwam evt ook door andere dingen die rug)

1-2 weken na stoppen direct terug oude stats :)
Inderdaad heb ik ook last van, echt klote veel pijn.
Vooral als ik bent over rows doe...


YUP OMG, ik heb een afspraak 28 januari -________-
Het wachten wordt wel iedergeval beloond met aardig goede resultaten!
 
Zit nu een week op roa en men gezicht ( neus mond zone ) voelt aan alsof het verbrand is :D !
Ik had binnen de week mijn afspraak met derma ! ( belgium ftw ;) ) !
 
Moet je in België bij een dermatoloog?
Hier waar ik woon iig schrijft de huisarts het gewoon voor.
 
heb nu 4 maanden erop zitten, bijna geen puisten meer en ben erg tevreden!
alleen beetje droge lippen voor de rest eigenlijk nergens last van
 
heb nu 4 maanden erop zitten, bijna geen puisten meer en ben erg tevreden!
alleen beetje droge lippen voor de rest eigenlijk nergens last van

Mooi! Hoeveel mg neem je per dag?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 2 foto's gemaakt van mijn gezicht, het is een stuk minder zichtbaar nu.
Krijg af en toe nog wel een puistje maar veel minder dan normaal, ook is mijn huid wat minder vettig geworden.

[Link niet meer beschikbaar]

Bij mijn rug, armen en bovenbenen heb ik jammer genoeg nog geen verbetering gezien.
Denk dat ik daarvoor een hogere dosis nodig heb of nog wat langer moet wachten om resultaten te zien.
 
Kom net terug van de dermatoloog, hij wou me eerst terug zetten naar 10mg maar dat wou ik niet. Ik ga nu 30mg per dag nemen.
Al 4 dagen geen last meer gehad van droge lippen maar heb nu wel een schimmel op beide kanten van mijn lippen, komt door roa maar daar kom ik snel vanaf zei hij met een zalfje.
 
Ik vraag me af waarom mijn huisarts ROA niet voorschrijft, ik heb 4 jaar acne op mijn rug en het is nog nooit weggegaan en heb alles geprobeerd! Nu motik dik 4 weken w8ten -_-
 
Ik vraag me af waarom mijn huisarts ROA niet voorschrijft, ik heb 4 jaar acne op mijn rug en het is nog nooit weggegaan en heb alles geprobeerd! Nu motik dik 4 weken w8ten -_-
Met die tekst neem ik aan dat je het wel nu krijgt?
Ik kreeg van de huisarts eerst ook een paar andere k*tzalfjes en antibiotica mee maar dat helpt allemaal niet. Daarna zei hij ben je blij met het resultaat? Ik nee, hij oke dan stuur ik je door naar de dermataloog. K*t huisartsen van tegenwoordig..
 
Met die tekst neem ik aan dat je het wel nu krijgt?
Ik kreeg van de huisarts eerst ook een paar andere k*tzalfjes en antibiotica mee maar dat helpt allemaal niet. Daarna zei hij ben je blij met het resultaat? Ik nee, hij oke dan stuur ik je door naar de dermataloog. K*t huisartsen van tegenwoordig..
Hij zei dat hij het niet voorschrijft, ik weet niet zeker of de dermataloog het voorschrijft maar als er niks word gegeven ga ik terug naar mijn huisarts en zeg dat ik naar een andere huisarts ga omdat er niks aan word gedaan.
Komop ik heb ****ing 2x anibiotica kuren gedaan, alcohol en benzy shit 3x gebruikt
 
Hij zei dat hij het niet voorschrijft, ik weet niet zeker of de dermataloog het voorschrijft maar als er niks word gegeven ga ik terug naar mijn huisarts en zeg dat ik naar een andere huisarts ga omdat er niks aan word gedaan.
Komop ik heb ****ing 2x anibiotica kuren gedaan, alcohol en benzy shit 3x gebruikt
Hoezo schrijft die het niet voor, wat een prutser. als ik jou was dan zou ik nu al weggaan. Volgensmij begrijpt die huisarts niet hoe k*t het voor iemand is om acne te hebben.
 
Hoezo schrijft die het niet voor, wat een prutser. als ik jou was dan zou ik nu al weggaan. Volgensmij begrijpt die huisarts niet hoe k*t het voor iemand is om acne te hebben.
je begrijpt me bro, waarom BBen als ik me shirt niet eens af kan doen __-_ en ik heb dit al 4-5 jaar en er zitten 5 roden dingen op mijn arm en ze zitten er al 4 maanden! Mijn huisarts vroeg niet eens doe je shirt af laat me kijken die gaf gelijk anibiotica -__

sry typ te snel ben echt woedend hierover
 
Mn vriendin kreeg echt binnen 2 minuten een recept voor de apotheek. Ze zei gewoon dat ze er al heel lang last van had. Niks geen dermatoloog ofzo. Gewoon bij de huisarts. Meteen bloed kunnen prikken enzo.

Dan heb je echt een slechte huisarts als hij niet ziet dat je geestelijk er door k*t voelt.
 
je begrijpt me bro, waarom BBen als ik me shirt niet eens af kan doen __-_ en ik heb dit al 4-5 jaar en er zitten 5 roden dingen op mijn arm en ze zitten er al 4 maanden! Mijn huisarts vroeg niet eens doe je shirt af laat me kijken die gaf gelijk anibiotica -__

sry typ te snel ben echt woedend hierover
Kheb precies hetzelfde, maar daar moet je eigenlijk schijt aan hebben. In de sportschool doe ik nog steeds een tanktop aan terwijl me armen en rug nog onder de acne zitten.

Maar als ik jou was dan zou ik toch echt naar een andere huisarts gaan, anders gaat het nooit weg. En blijf je in deze klote situatie zitten..
 
Back
Naar boven