XXL Nutrition

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

Best moeilijk.
Toch wat te veel last van heup, onderrug, knieën en billen gekregen. Wellicht door meer kantoorwerk en op zo'n laag onderhoud zitten aan kcal. Trainen niet al te optimaal op squat en deadlift hierdoor. Bij bench mis ik wel die buik om de stang in te veren.

Nu eigenlijk alleen die kont die nog wat opspeelt (@azerate was right?) Maar met wat stretcher en een andere opwarming moet daar deze 2 weken wel omheen te werken zijn.

Dat kan dan inderdaad wel mee spelen.
Hoe lang ben je nu al aan het cutten? Heb je een bepaald doel/gewicht waar je naar toe wilt werken?

Warming up is zo belangrijk. Heb het zelf wel geleerd, zodra ik het niet doe is het mis:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.662
Dat kan dan inderdaad wel mee spelen.
Hoe lang ben je nu al aan het cutten? Heb je een bepaald doel/gewicht waar je naar toe wilt werken?

Warming up is zo belangrijk. Heb het zelf wel geleerd, zodra ik het niet doe is het mis:roflol:
Op de SBD 110 kg wegen was altijd wel het doel geweest.
DRC of mocht er een wedstrijd in februari komen in de -105 uitkomen.

Best moeilijk.
Toch wat te veel last van heup, onderrug, knieën en billen gekregen. Wellicht door meer kantoorwerk en op zo'n laag onderhoud zitten aan kcal. Trainen niet al te optimaal op squat en deadlift hierdoor. Bij bench mis ik wel die buik om de stang in te veren.

Nu eigenlijk alleen die kont die nog wat opspeelt (@azerate was right?) Maar met wat stretcher en een andere opwarming moet daar deze 2 weken wel omheen te werken zijn.
hey ik heb zelf een reet groter dan mijn vrouw omdat ik veel sqaut :P en ik word regelmatig wakker met een geirriteerde kringspier :P

• #2.665
Squat
170 kg 2 reps 4 sets
Ez klein beetje naar voren balans wat weg is maar verder ez.

Bench
100 kg 2 x 2
110kg 1 reps 3 sets 2 sec pauze op signaal.

Elastiek flys
Seated gm 150kg 5x5

• #2.666
Geen gaatjes meer over in mijn riem :(
Ingeschreven in de -105 kg klasse in december overigens.

• #2.674
Bench
2 reps 2 sets 100kg

Deadlift
2 reps 3 sets 170 kg

Wat een gewichten weer in deze deload.
Vanmiddag maar deloaden in de bioscoopzaal bij predator.

• #2.675
Helpen vangen als opwarmer.
Tot 3 singles met 160
175 als eventuele opener.
Kont speelde op en was een beetje wild met de 160ers. Maar hopelijk dat ik met opwarmen volgende week denk dat er meer op kan.

Bench
4 dubbels met 95 ez

Hypers
Klaar

• #2.676
Ivm werkuitje gisteren geen training kunnen doen.

Bench
1 rep 3 sets 95 kg

Deadlift
2 reps 3 sets 165kg

Klaar

110 kg bw overigens

• #2.677
Squat
3 singles van 147.5 kg.

Bench
3 dubbels met 90 kg

Nu maar wachten tot zondag

• #2.678
Gisteren hele dag commentaar gegeven en geholpen met de elektronica in stand houden bij plankier 2
Hoop leuke reacties gehad en best veel lol gehad achter de mic.
Hopelijk volgende keer wellicht in een rol als speaker/uitlegger voor het publiek. Denk dat daar nog wel iets in gewonnen kan worden qua hype en voor de neutrale kijker om het kijkbaarder te maken.

Gisteravond lekker mexicaans gegeten lekker.
Pas na het wegen vandaag ontbeten en ingewogen op 110.3 kg. Doel van 110 kg gewoon ez gehaald dus.

Opwarmen ging voor eerst in lange tijd echt makkelijk qua bil heup problemen.

Opener 180 voelde aan als iets waar ik nog 2 a 3 reps in over zou hebben denk ik.
190 ook makkelijk en veel zin in. Tijd terug toch wedstrijdje liften en alles.
Echter kon ik niet op diepte komen en dacht mijn kont en heup van laat ik maar thuis blijven vandaag. Die hadden er geen zin in. Makkelijke beurt maarja diepte was er niet daardoor.

Ivm blessure preventie en omdat deze wedstrijd niet heel soepel ging qua voorbereiding die 3e beurt geskipped.

Bench opwarmen best ok. Heup wel wat naar maar goed.

Openen met 110 was apart.
In de vorm van ez maar aangezien ik de scheids niet kon horen maar eigen press signalen aangehouden. 3 witte lichten dus zal wel goed zijn.

115 kg na startsignaal schouder naast de bank gegleden met als gevolg dat ik overal aids kreeg in mijn borst en rug. Niet kunnen drukken.

Geen 3e beurt dus.

Deadlift
Was kapot aan het gaan van de pijn in mijn kontspieren met opwarmen vanaf 120 kg al op de deadlift. Kreeg het er niet meer uit ook

Opener maar naar 175 gedropt.
175 ez maar wel veel pijn.
190 ez maar wel veel pijn
205 niet zo heel ez en wat moeite met het stuk over de knieën omdat ik daar niks kon gebruiken met mijn kont.

Wel blij dat ik zoveel gewicht heb kunnen cutten. Maar ja wat minder dat de lifts niet bepaald pijnvrij waren. Woensdag fysio.

Leuk weekendje wel hoor en bedankt voor coaching @Beowulf en voor het muziek selecteren @KapiteinKoolvis .
Stream was niet te volgen qua beeld dus niet echt meegekregen of iemand daarop heeft kunnen kijken helaas.

leuk je weer gesproken te hebben, jammer dat het resultaat niet helemaal lekker ging.
hopen dat het niets ernstigs is met je borst/schouder man.

zie je weer op de DRC. lift dan niet, maar coach wat mensen (waarschijnlijk ook -105)

wel klote dat er problemen waren met de stream. rest was goed geregeld

Erg vervelend van de pijntjes tijdens het liften... Fysio lijkt me verstandig.

Samen lekker liften op de DRC!

Terug
Naar boven