- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes , echt goed te zien!Squats
70
100
120
140 kg 4 reps 4 sets best gaar maar goed
70 kg berg reps
Bench
70
80
90 kg 4 reps 5 sets
Tricep pulldown
Goeiemorgens
![]()
Super indrukwekkend wel 103 kg bw.
Binnenkort maar de baard eraf
Dank je wel
Thanks
Even om bij te houden wat lichaamsmaten op dit moment op dit gewicht erbij gepakt.
Zonde dat ik dat niet eerder heb gedaan eigenlijk op zwaarder bw.
Bw: 103 kg
Middel: 85 cm
Heup 105 cm
Bovenbenen dikste punt 82 cm
Kuit: 49 cm
Bovenarm: 44 cm
Onderarm: 38 cm
Borst 125 cm

Even om bij te houden wat lichaamsmaten op dit moment op dit gewicht erbij gepakt.
Zonde dat ik dat niet eerder heb gedaan eigenlijk op zwaarder bw.
Bw: 103 kg
Middel: 85 cm
Heup 105 cm
Bovenbenen dikste punt 82 cm
Kuit: 49 cm
Bovenarm: 44 cm
Onderarm: 38 cm
Borst 125 cm
Wat is dat voor een horloge? Leek zo 1 2 3 op een oysterquartz maar dat is het niet neem ik aan![]()
Bedank je wel.
Beetje gekeken of er vandaag wat gelift kon worden. Viel tegen hopelijk morgen op de teamtraining wat beter
Dacht zelf een Dugena 108 quartz. Maar heb zelf geen idee uit welk bouwjaar die komt aangezien ik hem destijds 14 jaar geleden van mijn oma gehad hebt en die toen al wat ouder was zeg maar.Wat is dat voor een horloge? Leek zo 1 2 3 op een oysterquartz maar dat is het niet neem ik aan
Ik had ook het camerastandpunt steevast gewisseld aangezien ik dat op de ipf worlds live stream ook beter eruit zag. Tevens was vooral de laatste flight heel makkelijk om te voorzien van commentaar. Volgende wedstrijd hebben we een 4k camera klaar staan en hebben we hopelijk 2 microfoons ipv het delen van 1 zo'n ding.Je was echt goed bezig op de live stream samen met guus. Maakt een wedstrijd veel leuker om naar te kijken!