Heey bedankt voor de support allemaal.
Vandaag ingewogen op 91,79 kg
Wel blij dat ik eens heel ben gebleven, niet al te gek gedaan qua maxes zeg maar, gewoon focus op lekkere wedstrijd draaien met alle aanpassingen die ik heb gedaan voor heup en lies blessures, billen op de bank blijven en diepte halen op squat.
Was allemaal erg overtuigend in ieder geval
Opwarmen squat wel lekker tot 175kg
Lift best traag dus is lastig in te schatten voor een buitenstaander hoe moeilijk het nu echt is.
Beeldmateriaal zoek ik later nog eens bij elkaar
Opwarmruimte ideaal, 4 rekken voor 12 deelnemers dus heel goed te doen.
1e beurt 182,5kg voelde niet heel lekker dus call gemaakt kleine stapjes van 5 te pakken
3 wit
187,5kg ging goed 3 wit
192,5kg was de beste beurt qua hoe die aanvoelde 3 wit
Zat wel 5 kg meer in maar goed zo voor een 1e wedstrijd na een blessure
En wilden op deadlift liever meer liften dan een hele zware beurt op squat.
Geen heup of liespijn en 9/9 witte lichten, diepte overtuigend
Bench
Opwarmen heel goed tot 100kg
105kg kon ik niet de juiste positie vinden op het plankier
Wel "makkelijk" maar rug was weg hierna maar kon goed zelf aangeven wat er mis ging en dat verbeterd.
107,5kg hoorde een startsignaal uit de opwarmruimte dus die was ondanks dat het erg makkelijk was niet goedgekeurd wegens skippen startcommando
110 maar gedaan
Erg hard en een mooie beurt, wel wat veel op dit onderdeel laten liggen
Deadlift
Raar verhaal.
Had laatste maand erg veel moeite met de startpositie van mijn sumo deadlift (had in september 240 getrokken)
Opwarmen leek echter probleemloos en erg snel van de grond dus ik was blij en overtuigd van mijn 210 opener om ruim boven de 240 te tillen vandaag.
Tot 195kg opgewarmd.
210 kg geen beweging als opener 🥲
Overgestapt naar conventionele Deadlift
Gelijk grappen van hahaha doe je tenminste een echte deadlift 🤣
210kg goed te doen
Doordat het een half jaar geleden is dat ik rond de 200 conventioneel heb gedeadlift en geen idee had wat ik max kan maar 220 als 3e beurt.
Wel goed te zien dat ik geen conventioneel heb gedaan voor een lange tijd op die 220 maar snel zat. Wellicht ook wat laten liggen hier op.
Leuke dag gehad al met al en best wat zwakke punten en redenen van afkeur weggewerkt naast alle blessureklachten die ik gehad heb.
522,5kg totaal was niet wat ik voor ogen had maar al met al wel tevreden hoor. 69 ipf points.
Filmpjes volgen later!