XXL Nutrition

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

Sorry man maar kzag bij Fox een paar XXL SBD sleeves staan zonder eigenaar dus er zijn blijkbaar meer big guys at the gym

Mooie training kerel, epic volume once more.

hey was je jarig vandaag?
Kusje!!

rmmafl.jpg

Beter ga je weer botjebuilding doen

• Topic Starter Topic Starter
Gister jarig dus denk 12 k naar binnen gewerkt ofzo gisteren .

berg screwdrivers.
Ontbijt op bed van huisgenoot.
Lunchen met bier en hamburgers.
5 bolletjes ijs op de meent.
Ayce sushi
Nog meer ijs.
Uitgegaan

Lekker vroeg vandaag weer op enzo.
Helaas duurde mijn training langer dan het zou moeten omdat ik wel had verwacht mee te kunnen benchen met een meisje die 35 kg ging amrappen ofzo met de eleiko bar en in het er rack. Mocht er niet bij wat niet echt gebruikelijk is normaal gesproken.

Dus lekker kut gebonkst in een rack waar ik net niet in pas.

Alles op 80%
2x5x 100

Squat
2x4x175

Beetje pompwerk nog.

Inmiddels al eens een episch burger van Ter Marsch & Co geprobeerd? :rolleyes:

Ga eens heel snel naar Ter Marsch & Co dan, wat mij betreft staat hij echt stipt op 1, goddelijk burgers daar drool:
In de witte de with zie ik nu plus hele goede recensies inderdaad. Raar dat ik daar steeds straal voorbij gelopen ben dan :(.

In de witte de with zie ik nu plus hele goede recensies inderdaad. Raar dat ik daar steeds straal voorbij gelopen ben dan :(.
Geloof best dat je daar al snel voorbij loopt, is ook best een klein tentje.. Je kunt er overigens niet reserveren en het is er vaak pokkedruk, dus het is vooral leuk om daar eens langs te gaan voor of na de bios ofzo. Werkelijk, die hamburger.. Ontzettend sappig, dat vleesch is zó ontzettend lekker! Laat maar weten als je er eens ben geweest, benieuwd wat je er van vindt!

Geloof best dat je daar al snel voorbij loopt, is ook best een klein tentje.. Je kunt er overigens niet reserveren en het is er vaak pokkedruk, dus het is vooral leuk om daar eens langs te gaan voor of na de bios ofzo. Werkelijk, die hamburger.. Ontzettend sappig, dat vleesch is zó ontzettend lekker! Laat maar weten als je er eens ben geweest, benieuwd wat je er van vindt!
Heb er wel eens een keer een burger van op tijdens de restaurantdagen bij een standje dacht ik. Was inderdaad godsgruwelijk lekker. Nu maar eens naar de zaak zelf :p

Laatste zaterdagtraining voor de semi meet :(.

Incline shoulder press seated
3x5 x90
Ez

Deadlift vanaf dozen
3 x170
3x180
2x3x 210
https://www.instagram.com/p/BFY8edZEpG0/
Redelijk mooi en recht en gecontroleerd enzo.

Beetje pompen in lat pulldown machien
Reverse hyperextensions voor de ekte booty Gains.

Groetjes

Je vergeet nog lichtgewicht spotten met easy 140 touch&go bench PR [emoji6] succes met die mini meet youre good2go!

choet gecontrolleerd lostrekkings bij die tilletjes vanaf dozen

Je vergeet nog lichtgewicht spotten met easy 140 touch&go bench PR [emoji6] succes met die mini meet youre good2go!
O ja ik heb 140 kg mogen helpen unracken zodat @Beowulf super makkelijk kon bonksen ermee.

En gelijk een scheidsrechter aanwezig voor op de mini sheiko max mock meet.

Terug
Naar boven