AndroidHealthClinic

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

• Topic Starter Topic Starter
Squats
3x120/150/175
2x4x180

Makkelijk

Bench met de mooie wijde grip tips van @Beowulf geoefend. Super makkelijke Cheat Bench nu.

2x2x105
1x3x120
(1 mysterieuze faal ertussen terwijl alles super makkelijk ging omdat rack te laag)

Riem kan wat strakker en voel mezelf een stuk shreddeder ofzo.

De-180-treden-van-de-Trap.jpg

Nu lekker rocky balboa naspelen ofzo.

Laatst bewerkt:
Nice cheat bench is de leef.

Ben zelf ook sinds kort stuk wijder gaan benchen. dit ging vroeger nooit met mn schouder maar ben van pinken op de ringen naar ringvinger op de ringen gegaan en bench voelt zoveel easier. Nu weer dikker worden zodat nog minder ROM.

Ben zelf ook sinds kort stuk wijder gaan benchen. dit ging vroeger nooit met mn schouder maar ben van pinken op de ringen naar ringvinger op de ringen gegaan en bench voelt zoveel easier. Nu weer dikker worden zodat nog minder ROM.
Ben nu naar ringen tegen mijn wijsvingers aangegaan terwijl ik ervoor dacht dat ik met pinken op de ringen het sterkste zou zijn. :o
Exorcist set up heeft ook een berg geholpen al. Alleen waar ik tegenaan kan lopen is dat ik hem niet helemaal onderin goed kan pauzeren in principe Door de Dan Green uberveer methode.

Ook van pink, naar ringvinger gegaan. Vroeger kon ik dat nooit. Nu voelt het goat. FEEL THAT CHEST ENGAGING?

IK BEDOELDE WIJSVINGER**** DUS NOG WEL 2 CM WIJDER :$

haha laat de bar in me buik zakken :roflol:

geweldig.

Op hoeveel kcal zit je nu?

shredded? wedstrijd?? worstelpakkie.....

Laat hem wel redelijk ver in m'n buik zakken dus valt nog wel mee. Maar wel aanzienlijk minder rom ja.

Je zou beter ook eens wat vaker staand vanaf je chest pressen in voorbereiding naar de wedstrijd ipv lui en cheatend op een bankje te liggen

Gewoon mijn 2 cent

Je zou beter ook eens wat vaker staand vanaf je chest pressen in voorbereiding naar de wedstrijd ipv lui en cheatend op een bankje te liggen

Gewoon mijn 2 cent

true en hij kan ook beter assistance oefeningen doen ipv alleen benchen, skwatten en deadliften. Lui varken die llouise

Ik zal maar weer eens hier loggen.
Het hele avontuur naar enigszins acceptabel vet% goed gefaald omdat ik aan wat leuke krachtsportwedstrijden wilde meedoen enzo.

Maar ben al heel mooi zalmig enzo gelukkig dus even loggen

Sheiko 4 weeks out of Vlissingen 8 weeks out of Nijmegen

Bench
60x5
70x5
80x4
95x3
105x2x4

Hard

Squat
120x5
140x5
160x2/4/6/7/5/3
Makkelijk

Bench
70x3
80x3
95x3x4
Mooi techniek lijkt te komen.

Beetje Chest pompen

Goeiemorgens
120x5x5

Beetje heupzeer misschien door die yokes van gisteren en voor het eerst in lange tijd weer werken.
Met Squat en bench nul last van de heup.

Mooie streep eraan overgehouden wel van de squats
Snapchat-110140492843151167.jpg

Snapchat-110140492843151167.jpg

Terug
Naar boven