AndroidHealthClinic

Road to 100kg benchpress

oke, misschien stel ik mezelf wel aan.. the show must go on, welke oefening raden jullie mij aan om erbij te nemen dan? extensions?

back/front/hack squat, leg press, lunges, step up en je kan ook wat volpompen op het einde met extensions. (Ofcourse niet al deze oef doen in 1 training:rolleyes:)

---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

ik laat de gewichten net niet de grond raken :)

Dat noem ik geen deadlift:o

• Topic Starter Topic Starter
squat - leg press - extensions

squat:
6 reps x 4

leg press
8 reps x 4

extensions

8 reps x 4

moet nog een beetje kunnen genieten van het leven he .. maar laten we aub hier niet verder over discussieren.. als ik hier topics lees van ' wat eet jij bij de mac ', is dat niet erg dan? :rolleyes:

maar ik neem je antwoord mee, ik probeer er echt op te letten ;) (serieus)

Toch beter een hamburger in de mac dan een zak lays, heb je tenminste nog wat eiwitten binnen:).

ik zal de volgende keer bij deadliften het gewicht helemaal terug laten zakken tot de grond, tnx voor de tip;)

Vind je eetschema matig, dacht eerst dat je ging cutten.... Je hebt 2 'maaltijden' die geen maaltijden zijn, een beetje pindakaas en ergens eet je wat nootjes.....Yeah..

Vind je eetschema matig, je hebt 2 'maaltijden' die geen maaltijden zijn. Een beetje pindakaas en ergens eet je wat nootjes.....Yeah..

het gaat toch niet om hoeveel of wat je eet, maar om wat je binnenkrijgt ?:rolleyes: => pindakaas op boterhammen ofcourse..

meer tips / aanmerkingen altijd welkom.. daarvoor ben ik hier, ik vind het echt fijn dat ik zo geholpen word!

Laatst bewerkt:
Eetschemaatje kan veel beter. Als je groeit in gewicht, dmv een mooi voedingsschema, kom je dus ook aan in spieren. Spieren die je hard nodig hebt om de 100kg bench je halen !
Probeer een mooi eet - en trainingschema te fixen, en je zult sneller mooie resultaten behalen dan je denkt. Zelf doe ik altijd....
Kipfilet kopen bij de AH in de aanbieding! (€4,- per kilo) en rijst kost een euro per pak. Hier kun je 6 tot 8 maaltijden uit maken. Hier doe je al 2 dagen mee. Dat is dus 2,50 per dag. Daar komt nog bij je ontbijt (havermout kost geen drol, misschien 50 cent voor halve kilo), proteineshake (whey voordeelverpakking) Avondeten bij de ouders, of fix een goedkope pasta met gehakt. In de avond een zakje nootjes, en een bak kwark. Zit je op een dagtotaal van misschien €7,- Per maand komt dat neer op ongeveer €200,- Dan heb je 7 mooie maaltijden per dag.
Wat ook van groot belang is, de intensiteit van je trainingen. Doe veel compound, squat zwaar, neem 1,5 minuut rust tussen compound sets, en 45/60 seconde tussen isolatie sets. Train hard, intensief, en EET !

Good luck 7

Dankje! Ik eet nu 1x kip met rijst per dag, jij zegt dus bijvoorbeeld naar 2 tot 3 toe brengen ipv de pindakaas?

Gewoon veel kip en rijst kopen, en koken voor de hele week, in bakjes stoppen en meenemen naar school? :)

heb men schema wat aangepast !

Laatst bewerkt:
Sowieso de pindakaas vervangen voor 'echte' maaltijden. Een bammetje pindakaas is lekker voor tussendoor, maar kan totaal niet als bb maaltijd worden gezien.
Zelf kook ik voor 2 a 3 dagen vooruit, weeg het netjes af, en stop het inderdaad in bakjes. Een week vooruit koken is te veel. Bereide kip blijft max 3 dagen goed in de koeling. Als je een keer tijd over hebt, bereken je eigen calorien verbruik. En bereken op basis daarvan hoeveel je per dag moet eten. Wil je aankomen (in spieren uiteraard) ga dan 400 callorien per dag boven je onderhoud zitten.

dankje joey, hier kan ik mee aan de slag ;)

Even wat aangepast hier en daar:

Ontwaken:
250ML Melk 8E 110C
40Gr Whey 36E
40Gr Brinta 4E 140C
30Gr Pindakaas 6E 200C
5Gr Crea

11:00
150gr Kip 30E 165C
125gr Rijst 11E 55

13:00
150Gr Kip 30E 165C
125Gr Rijst 11E 150C

15:00
200Gr Noten 58E 1260C

Avondeten 50E 700C ?

22:00
500Gr Kwark 50E 250C
20Gr Whey 18E

Voor en na het trainen 20Gr whey (na het trainen met dextrose)

290E 3290C

back/front/hack squat, leg press, lunges, step up en je kan ook wat volpompen op het einde met extensions. (Ofcourse niet al deze oef doen in 1 training:rolleyes:)

---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

Dat noem ik geen deadlift:o

Dat is gewoon een deadlift, je geeft de rug er minder rust mee dus eigenlijk nog beter. Het ging mij meer om of hij het met bolle of holle rug doet. Dus of je het je wervels of je spieren laat doen.

Liever licht en goed uitvoeren dan zwaar en slecht.

Dat is gewoon een deadlift, je geeft de rug er minder rust mee dus eigenlijk nog beter. Het ging mij meer om of hij het met bolle of holle rug doet. Dus of je het je wervels of je spieren laat doen.

Liever licht en goed uitvoeren dan zwaar en slecht.

Ik heb vele video's gekeken en informatie bestudeerd voor ik ben gaan deadliften !! Ik lift met een holle rug, kont naar achteren !

Ben net naar de appie geweest.. en idd, de kip in de aanbieding, dus 1kg kip en 400gr rijst meegenomen, net gekookt en nu verdelen! hmm :p

Dus je hebt een partner die je daaropw ijst? Anders kun je dat simpelweg niet zeggen van jezelf. Ik denk ook altijd dat ik hem hol heb maar altijd moet ik gecorrigeerd worden. Maak er eens een filmpje van zou ik zeggen.

Sowieso de pindakaas vervangen voor 'echte' maaltijden. Een bammetje pindakaas is lekker voor tussendoor, maar kan totaal niet als bb maaltijd worden gezien.

?

Alleen bammetjes gaat niet echt werken nee maar past zeker wel in een goed voeingsschema. Eet er zelf per dag 9 en met ander voedsel erbij zeker geen slechte combi..

Dus je hebt een partner die je daaropw ijst? Anders kun je dat simpelweg niet zeggen van jezelf. Ik denk ook altijd dat ik hem hol heb maar altijd moet ik gecorrigeerd worden. Maak er eens een filmpje van zou ik zeggen.

zal ik proberen te doen!

gvd ik moet nog minimaal 2 dagen wachten voor ik weer kan bench pressen :mad: ik heb echt het gevoel dat ik nu weer een stuk gegained ben, en ik wil de 70kg tillen minimaal 5x eerstvolgende training :mad:

:o zo dat is eruit

ik zal je uitleggen waarom.

ik ben pas 2 weken geleden begonnen met benen, en omdat ik na 2 oefeningen die helemaal gesloopt hebt hou ik het bij 2. dit bouw ik op tot ik meer kan dan komen er uiteraard meer setjes ;)

Dudé.. Stop bitching!

Trainen is pijn lijden anders kan je net zo goed thuis blijven...

Voeding kan beter imo.

-200gr noten in een keer?(100gr vetten:()
-Meer groente/fruit?
-Nog een maaltijd na het avondeten misschien?

Succes met je log in ieder geval!!

Terug
Naar boven