- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vond ik te veel moeite worden tbh. Het aantal reps staat in m'n schema en als ik daarvan afwijk wilde ik het erbij zetten. Maar misschien ga ik dat er wel bij doen

Zal vandaag wel +1kg zijn van vocht. Gisteren feestje gehad en geen tijd om deftig te eten, was gelukkig de Bob dus op de terugweg nog een kip 20 met 2 patat op bij de Mac

??

wel gemeten aan t eind vd dag na avondetenIk juich niet te vroeg, nog wel 3,5 week te gaan maar hoop niet ineens onder de 100kg te komen na pct haha. Thanks iigwelkom in de +100kg big boys club , f**k the manlets en ecto's![]()

Thanks, 4500kcal nu. Ene dag 4k omdat ik ff wat slaap in moet halen, andere dag 5k omdat ik bijv van middag naar nachtdienst ga en dan m'n slaap wat opschuift dus langer wakker ben en meer tijd heb om te eten.Goede train man. Mooi volume! Hoeveel kcals eet je momenteel op per dag?
Thanks, 4500kcal nu. Ene dag 4k omdat ik ff wat slaap in moet halen, andere dag 5k omdat ik bijv van middag naar nachtdienst ga en dan m'n slaap wat opschuift dus langer wakker ben en meer tijd heb om te eten.
80/20 clean? En hoe vaak in de week train je momenteel?Af en toe iets minder clean, wanneer ik echt geen tijd heb om m'n calorieën te halen. Ben bezig met een huis kopen dus drukke tijden. Train nu 5x pwDat is natuurlijk flink stouwen!80/20 clean? En hoe vaak in de week train je momenteel?