Fitness Seller

Road to 60-65 kg

Beter Brinta of Bambix ipv cornflakes. En welke melk heb je (beste magere). Stoppen met die ijsthee, gewoon water of melk. En wat betreft bodybuilding lijkt je voeding natuurlijk nergens op, maar dat weet je denk ik zelf ook wel.

• Topic Starter Topic Starter
Beter Brinta of Bambix ipv cornflakes. En welke melk heb je (beste magere). Stoppen met die ijsthee, gewoon water of melk. En wat betreft bodybuilding lijkt je voeding natuurlijk nergens op, maar dat weet je denk ik zelf ook wel.

Halfvolle melk. Ik zal kijken voor magere melk en dat Brinta.

Je hebt wat dat laatste betreft helemaal gelijk, het gaat mij echter voornamelijk om de cut. Als ik mijn doel eenmaal bereikt hebt, ga ik mijn vp berekenen en hopelijk zit ik tegen de 13/14 %.

Mijn gewicht is in geen verhouding met mijn lengte, eerst dat rechtzetten en dan zien we wel weer wat betreft bodybuilding en bulken. Ik zie mezelf niet echt bulken btw.

Anyways, voeding vandaag:

8:15: Cornflakes + halfvolle melk

10:30: 2 Plakjes kipfilet op 2 sneetjes brood + ijsthee

12:30: 4 Plakjes kipfilet op 4 sneetjes brood + ijsthee

15:00: 2 Plakjes kipfilet op 2 sneetjes brood + ijsthee

17:00: 2 sneetjes pizza + aardappelen + gehakt + wat tomaat + ijsthee.

De rest wordt fruit en thee. Ik ga zo trainen, hopelijk 45 minuten cardio (zoals gewoonlijk) en uiteraard kt.

Uiteindelijk 45 minuten cardio op crosstrainer +-520 kcal/cal verbrand. En 30 minuten krachttraining. Optrekken gaat langzamerhand steeds beter.

8:15: Cornflakes + halfvolle melk

10:30: 2 Plakjes kipfilet op 2 sneetjes brood + ijsthee

12:30: 4 Plakjes kipfilet op 4 sneetjes brood + ijsthee

15:00: 2 Plakjes kipfilet op 2 sneetjes brood + ijsthee

17:00: Macaroni + gehakt + sausje + water + thee

Morgen/zondag weer fitness.

Moet voedsel zien in te slaan voor het weekend want nu eet ik mijn voedingsschemamaandag t/m vrijdag.

Iig, vandaag 20 minuten crosstrainer, 20 minuten rennen/joggen, 5 minuten roeien + 45 minuten krachttraining. Heb er wel 2 uurtjes over gedaan>..>. Was met een maat gaan fitnessen. Solo is zoveel beter, ach....

Gewicht is trouwens hetzelfde gebleven, 75.0 kg precies. Ik denk dat het komt door de groei van mijn rugspieren. Deze week 3x getrained, elke keer 45 minuten cardio + zeker op mijn eten gelet en maar 1 'snoepdag==16 hotwings'.

*Zucht* Hopelijk volgende week wel afvallen, we shall see.

Waarom zoveel ijsthee?

Behalve dat water/ranja een stuk beter is, is ijsthee ook nog eens zeer slecht voor je tanden!

Voor de rest gaat het de goede kant op,goodluck :)

Ijsthee smaakt=p. Beter dan Cola etc, toch?

Thx, alleen al dat kipfilet begint op mijn zenuwen te werken. Tonijn in olie ook goed als vervanger voor 2-3 broodjes kipfilet? Van die blikjes.

Ik zweer als ik niet op 74.0 kg zit einde van de week dan gooi ik alles van tafel en ga ik 90 minuten cardio doen. >..>

Ijsthee smaakt=p. Beter dan Cola etc, toch?

Thx, alleen al dat kipfilet begint op mijn zenuwen te werken. Tonijn in olie ook goed als vervanger voor 2-3 broodjes kipfilet? Van die blikjes.

Ik zweer als ik niet op 74.0 kg zit einde van de week dan gooi ik alles van tafel en ga ik 90 minuten cardio doen. >..>

als je nou zou beginen eerst KT te doen.........zware KT en goede voeding pakken en stop met dat gewicht focussen. Waarom wil je in hemelsnaam zo graag omlaag in gewicht? Je bent op een bodybuildingforum, niet op een atletiekforum. Er zijn heel erg veel mensen die juist zoveel mogelijk in gewicht willen aankomen en dat lukt ze moeizaam....dan wil jij juist absoluut lichter worden............

Gewicht is een breed woord. Ik wil minder zwaar worden, maar wat er uiteindelijk weg moet is het vet. Dus dat er ipv vet, spiermassa komt, maar geen bulk massa. Gewoon lean muscle zeg maar.

Ik denk dat ik zelf rond de 18-20% vp zit, dus er moet iig flink omlaag. Eerst een goede basis ontwikkelen.

Op 65 kg, wil ik graag een vp hebben van 11-13%. Dat betekent zichtbaar spiermassa, een gezond lichaam en......muscles!

Voeding:

8:15: Cornflakes + melk

10:30: 2 plakjes kipfilet op 2 sneetjes brood + ijsthee

12:00: 4 plakjes kipfilet op 4 sneetjes brood + ijsthee

15:00: 2 plakjes kipfilet op 2 sneetjes brood + ijsthee

16:30: Macaroni + gehakt saus + ijsthee

22:00: 2-3 Bananen

Hoeveel kcal denken jullie dat het bovenstaande is? 2000 kcal?

Training:

Push ups:

15x
10x
8x
8x
15x

Buik(Verscheidene bewegingen):

15x
10x
8x
4x
4x

Pull ups(Moeizaam door elleboog):

2x
2x
2x
2x

3x
3x
3x

25 minuten crosstrainer en 20 minuten rennen

Voeding:

10:30: Croissant, broodje met ei en een stukje bacon + thee/koffie

12:00: 2 plakjes kipfilet op 2 sneetjes brood + ijsthee

17:30: Rijst + biefstuk + tomaten + 1 frikandel + water

En verder fruit/thee I guess.
Hoeveel kcal denken jullie dat het bovenstaande is? 2000 kcal?

Training:

Push ups 5 setjes

Buik(Verscheidene bewegingen): 10 + setjes

Bench gepakt, op smith machine:

Stang is 15kg I think dus:

18 x 15+10kg
12 x 15+20kg
12x 15+30kg
8x 15+40kg
5x 15+50kg

En 45 minuten cardio op de crosstrainer +-510 kcal(of cal).
Ik had vandaag geen zin om te gaan met het excuus: last van mijn elleboog en ben gister gegaan, dus rust en dan weer zondag fitness. Een stemmetje in mijn achterhoofd fluisterde dat ik moest gaan fitnessen en 30 min later was ik er.

Ik keek in de spiegel naar mijn buitomtrek en zag duidelijk verschil dus ben meteen voor meer gegaan. Nu ik naar de resultaten kijk, ga ik extra op mijn voeding letten.

Ideeen om food cravings in de nacht tegen te gaan? Oh en ik heb hier zo'n sportdrank Aa ish, ik hoorde dat je voor het slapen het beste geen khoolydraten kon nemen? Dus no Aa?

Teach me! XD

Rust vandaag.

Voeding:

10:30: 2 plakjes kipfilet op 2 sneetjes brood + ijsthee

12:00: 4 plakjes kipfilet op 4 sneetjes brood + ijsthee

17:30: Rijst + Kip + Salade + Juice

Ik wilde nog een boterham kip/rund eten, maar dacht even aan mijn doel en weg was de honger soort van.......

Morgen eigenlijk rust, maar misschien dat ik in avond ga trainen. Dan Zondag weer of Zaterdag + Zondag en morgen dus niet. We shall see.

Voel mij igg wel fitjes.

Voeding:

10:30: 2 plakjes kipfilet op 2 sneetjes brood + ijsthee + + wat runderworst

12:00: 4 plakjes kipfilet op 4 sneetjes brood + ijsthee ++ wat runderworst

15:00: 2 plakjes kipfilet op 2 sneetjes brood + ijsthee + + wat runderworst

17:30: Macaroni + gehakt + salade + juice

Wat een zin had ik vandaag in KFC. Trouwens......Heb mijn snoep dag niet genomen deze week, denk dat ik droog blijf of overmorgen de kfc ga plunderen, not sure.

Hey, als je gaat junkfooden, dan junkfood je met een hoop eiwitten, toch XD?

Ojah, vandaag rust, morgen weer en zondag hopelijk ook.

Nog 5 dagen, dan ben ik precies een maand bezig met (intensief) fitness/cutten..........Ik heb een hol gevoel in mijn maag dat ik geen vet kwijt ben. Daar tegenover heb ik het gevoel dat ik spieren erbij heb gekregen, en spieren wegen meer dan vet, dus....

Iig, hopelijk tenminste 1kg kwijt en anders snap ik het ook niet meer >..<. Dan ligt het duidelijk aan de voeding, maar ik eet gezond denk ik? Nauwelijks junk food en na 6en niets eten behalve fruit/water/thee.

Ijsthee kan toch niet zoveel kwaad? Drink geen cola ofso(alleen op mijn snoepdag).

Op dit soort momenten moet je de motivatie vinden om door te trappen en niet te stoppen, alleen ik ben een resultaat gericht persoon en moet resultaat zien.

74 kg is mijn doel voor 12 oktober 2011.

Trouwens, ik weeg altijd in de ochtend, voor het eten/drinken. In de middag/avond weeg ik 76.0-77.0 kg tegenwoordig. Laatste weging gaf 75.0 aan voor het eten/drinken.

Zaterdag(gisteren dus?):

Training:

Biceps + Triceps op smith machine, zo'n curl cable ding. allebei 3/4 sets, 4e set rust.

Schouders + borst ook gepakt, beide 3/4 sets, 4e set rust.

45 minuten crosstrainer, heel rustig +- 455 kcal(of cal).

Nog buik gepakt 5 setjes met gewicht
Voeding:

12:30: 3 gekookte eieren op 4 stukken brood met rundvlees

17:30: Rijst + Gehakt + tomaten + water/thee

22:30: 1 hele pizza + 1 glas cola

23:00: 3 appels.
Vandaag niet echt een fantastisch voedingschema............Werd laat wakker.....En in de avond moest ik werken.

Ben wel blij dat ik uberhaupt ging trainen. Morgen hopelijk weer. Dan ben ik deze week 4x geweest! Hehe, maandag ochtend even wegen. PLEASEEEEE 74.0 kg en anders weet ik ook niet wat ik verkeerd doe.

Behalve vandaag rest van de week heel schoon gegeten. Morgen moet ik maar eens zien wat er gezonds te eten valt.

Ik hoop dat ik deze log een jaar van vandaag mag updaten en een sexy bodyshot kan laten zien. Six pack en al, hoewel een six pack niet hoeft, maar wel 11.5% bf ofso, hehe.

Heb nu al foto's gemaakt, en die zijn voor de 'before'.

Anyways, peace!

Toch niet gaan trainen vandaag.

Voeding:

13:30: Cornflakes + melk

16:30: 3 stukjes pangafilet, aardappel, brood en saus + thee/water.

19:30: Aardbeienjam op 4 sneetjes brood

Zo misschien wat meer broodjes.

Zondag he, uitslapen >..>.

Hoewel mijn gewicht op 75 kg blijft hangen, zie ik wel meer spieren aan mijn lichaam. Ik denk dat ik juist wel een kilo kwijt ben, maar wel de kilo die ik ben aangekomen tijdens mijn mini-break van fitness.

Doel eind oktober: 74.0 kg

Ik ga er voor, rawr!

Gewogen: 74.8 kg

Ben er niet blij mee, maar begrijp het wel. Tijdens mijn luie niet-sport maanden ben ik wat aangekomen. Ik was tot 75 kilo afgevallen toentertijd, en toen niet echt serieus wezen fitnessen. Nu heb ik dat gewicht terug, denk ik. En natuurlijk schouder/rug spieren dat ik er nu bij heb. Mijn armen zien er ook best lean/spier -achtig uit als ik span. Zie mijn schouder spieren ook. Kortom: Goede eerste maand.

Doel voor eind oktober blijft nog steeds 74.0 kg, met een beetje geluk 73.0 kg.

Brinta gekocht^^. Vervanger voor cornflakes in de ochtend.

Training:

Pullups smithmachine, cable:

12 x 27 kg
12 x 35 kg
8 x 41 kg
5 x 20 kg

Pullups smithmachine, cable - Vleugels:

12 x 27 kg
12 x 35 kg
8 x 41 kg
5 x 20 kg

Shoulder press:

12 x 27 kg
12 x 35 kg
8 x 41 kg
15 x 20 kg

Cardio: 45 minuten crosstrainer +- 520kcal/cal

Regular pullups:

5x
5x
5x
3x

Crunch(verschillende oefeningen buik)

15x
15x
15x

Push ups:

10x
10x
10x

Crunch + weight

15 x 27 kg
15 x 35 kg
15 x 42 kg
15 x 48 kg
15 x 55 kg
Voeding:

11:00: Omelet(3 eieren) + glas melk + 5 sneetjes bruin brood

15:00: Tonijn in blik in zonnebloemolie 185 gram + ijsthee

17:30: Ik zie kip en rijst en salade + ijsthee

20:00: Misschien brinta ofso
Ohjah, kan nu 5 pullups per setje!!!! Ja dat is een wonder voor mij, lol. Mijn fysiek ziet er ook stukken beter uit imho.

Ennuhhhh, heb mijn train logje duidelijk gemaakt, hopelijk is het wat! :D

Voeding(Updated):

11:00: Omelet(3 eieren) + glas melk + 5 sneetjes bruin brood

15:00: Tonijn in blik in zonnebloemolie 185 gram + ijsthee

17:30: Kip en rijst en salade + ijsthee

20:00: 4 plakjes gebraden kipfilet op 4 sneetjes brood + ijsthee
Rawr!

ik ga niet elke post lezen maar wat drink je op een dag en wat eet je. en dan heb ik het niet over het voedings schema. maar snoep ej wel eens neem je wel eens een koekje drink je wel is een soda ?

ff alles op een rijtje. chips all die dinge

trouwens je zit in de cut.

waarom ijsthee ?

waarom brinta savonds?

waarom melk?

waarom all die vezels ?

waarom brood?

ga vis eten als je het geld hebt nahm nahm

Terug
Naar boven