- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik blijf erbij dat je nu wat te laag zit qua Kcals, je hebt straks weinig rek meer om te zakken. verdeling van eiwitten en vet is primaGisteren voor de eerste maal een coach bezocht.
Daar werd ik eens defitg opgemeten, zowel gewicht BF als alle omtrekken.
Daar kwam ik uit op 90,3kg bij een BF van 32%
Mijn voedingsschema vond hij ook netjes gemaakt, alleen heb ik iets meer eiwitten toegevoegd
Kcal rond de 2100 a 2150kcal per dag (160gr Eiwit en 70gr vet per dag, de rest wordt aangevuld met carbs)
Binnen enkele weken schakel ik over naar een Gym ipv thuis, maar op aanraden van de coach zou ik full body blijven doen omdat ik slechts 3xpw kan trainen (KT)
Ook heb ik een stappenteller besteld om zo toch iedere dag aan 7000 stappen te komen
Onderhoud is wat anders dan BMR. je BMR zit eerder op ~1750Kcals, en bij normaal afvallen wil je daar niet onder komenWel, ik dacht dit ook eerst.
Momenteel ben ik redelijk voldaan op die hoeveelheid.
Mijn BMR zou volgens de coach op 2450kcal zitten.
Ik ben geen testosteron kliniek dokter maar ik zou eraan denken dat je in een sterk kcal tekort zit om af te vallen, en een hoog vetpercentage hebt, wat beiden niet bevordelijk zou zijn voor het T niveau.Persoonlijk vind ik wel dat mijn vrije testosterone wat aan de ondergrens zit, wat is jullie mening daarover?
Hij heeft ook een baan, een bijbaan en een gezin.Ik ben geen testosteron kliniek dokter maar ik zou eraan denken dat je in een sterk kcal tekort zit om af te vallen, en een hoog vetpercentage hebt, wat beiden niet bevordelijk zou zijn voor het T niveau.
En aannemende dat het 's ochtends nuchter is gemeten anders is de productie in werkelijkheid al stiekem hoger dan gemeten. En 1 enkele meting lijkt me nooit heel zwaar wegen.
Zou in gedachten houden dat een gezondere levensstijl (en kcal inname) en lichaamssamenstelling doelen bereiken het alleen maar verder omhoog zal brengen.

Dus met 115kg bw en beetje sporten kom jij aan op 2.1k kcal?Met veel interesse volg ik je topic.
Mag ik je via deze weg vragen hoe je trainingsschema eruit ziet?
Ik ben 47 M 185cm 115kg, als ik de kcal zou eten wat jij eet dan zou ik niet afvallen meer aankomen.
Je zou er moedeloos van komen.
Verkeerd uitgedrukt.Dus met 115kg bw en beetje sporten kom jij aan op 2.1k kcal?
Ik denk dat het ergens anders aan ligt hoor 🤌
Nogmaals kan er lang over praten, maar wat jij zegt is onmogelijk.Verkeerd uitgedrukt.
Als ik 2000kcal eet per dag en 4X sporten in de week val ik niet af.
hij telt alle kleine hapjes, slokjes en andere "ach dat merkt je niet" momenten niet mee waarschijnlijk of een kapotte keukenweegschaalNogmaals kan er lang over praten, maar wat jij zegt is onmogelijk.