MuscleMeat

Road To Fit Father

Bezoekers in dit topic

Dat is je taille flink afgenomen

Mijn beste wensen voor het nieuwejaar!
Ja mijn taille is al flink afgenomen.

Vandaag terug de eerste werkdag van het jaar
Ik heb al enkele dagen niet deftig naar het toilet kunnen gaan dit is ook te zien aan het gewicht: 82,8kg

Op oudejaar heb ik mijn kcal's niet getracked, alsook 3 glaasjes champagne gedronken
Voor de rest heb ik wel alles getracked maar te weinig water en fruit genuttigd in die periode.

Nu terug volle gas en hopen dat de weegschaal volgende week gunstig is

Gewicht deze morgen 82,3kg.
Ik heb wel de indruk dat het wat "trager" gaat want 3 weken terug woog ik nog 83.3kg
Mijn doel is om zo snel mogelijk naar de 80kg te gaan en dan op mijn gemak zakken naar 75kg tegen de zomer

Momenteel nog steeds rond de 2150kcal
3 x KT per week
3 x 30min cardio per week
Iedere dag 8000 a 10000 stappen

Ondertussen terug op cruisecontrol
Gewicht: 81,5kg
Dus -10,5kg na de start van het wegen op 14/9 (4 maand)
Gemiddeld 2,5kg gewichtsverlies per maand

Laatst bewerkt:
Ondertussen terug op cruisecontrol
Gewicht: 81,5kg
Dus -10,5kg na de start van het wegen op 14/9 (4 maand)
Gemiddeld 2,5kg gewichtsverlies per maand
Mooi resultaat al!

Laat je niet afschrikken als het gewichtsverlies per maand wat zal afnemen, dat is normaal.

Echt wel knap dat jij het initiële doel gewoon binnen handbereik hebt met nog praktisch half jaar voor je. Klasse bezig!!

Goeiemorgen BB'ers
De laatste dagen ben ik wat vermoeid en waarschijnlijk een beginnende verkoudheid dankzij onze kleuter thuis.
Ondanks dit, gewicht deze morgen 80,8kg

Laatst bewerkt:
Ik weet dat het nog wat vroeg is, maar ik had graag in het kort al een onderhouds/clean bulk schema in elkaar gestoken.
éénmaal ik mijn target van 75kg heb gehaald en ook droog genoeg ben, dit zal waarschijnlijk voor na de zomer zijn

Vanuitgaande van 75kg - 175cm
3x KT full body (45min)
3 x Cardio (30min)
8000 a 10000 stappen per dag

Ik had het idee om te starten met 2800kcal
Wat is jullie input hierover?

Ik weet dat het nog wat vroeg is, maar ik had graag in het kort al een onderhouds/clean bulk schema in elkaar gestoken.
éénmaal ik mijn target van 75kg heb gehaald en ook droog genoeg ben, dit zal waarschijnlijk voor na de zomer zijn

Vanuitgaande van 75kg - 175cm
3x KT full body (45min)
3 x Cardio (30min)
8000 a 10000 stappen per dag

Ik had het idee om te starten met 2800kcal
Wat is jullie input hierover?
Je Kcals inname verhogen met 250Kcals van wat je nu eet/ at op de laatste dag. Klakkeloos op ***** Kcals gaan zitten gaat nergens over

Oke als ik het goed begrijp per 250kcal verhogen en per week of 2 weken evalueren wat de weegschaal zegt en dan zo stelselmatig verhogen?

Oke als ik het goed begrijp per 250kcal verhogen en per week of 2 weken evalueren wat de weegschaal zegt en dan zo stelselmatig verhogen?
Yup, stagneer je met afvallen of aankomen pas je het aan. soms kom je in een periode waar je ~hetzelfde weegt maar de spiegel iets anders laat zien. adhv dagelijks wegen en elke 5 dagen je buikomtrek meten zie je wat er gebeurt.

Waarom 5 dagen en niet 7 ofn2x per week?
(serieuze vraag)
Heb ik al vaker geschreven. Je buikomtrek fluctueert, en elke 5 dagen is ~ meest stabiel.
start vandaag
dan over 5 dagen, en dan weer 5 dagen. Ben je precies 10 dagen verder, net als je ongeveer resultaat zit met afvallen en aankomen. De gedachte die jij hebt zul je dan ook wekelijks kunnen wegen

Heb ik al vaker geschreven.
Heb ik dan gemist, sorry, zelfs ik lees niet alles en vergeet weleens wat.
Je buikomtrek fluctueert, en elke 5 dagen is ~ meest stabiel.
start vandaag
dan over 5 dagen, en dan weer 5 dagen. Ben je precies 10 dagen verder, net als je ongeveer resultaat zit met afvallen en aankomen. De gedachte die jij hebt zul je dan ook wekelijks kunnen wegen
Nou nee, de gedachte achter dagelijks wegen en dan met weekgemiddelden werken is me wel duidelijk. Voor mijn gevoel zou het dan logisch zijn om ook met buikomtrek per week te werken, of dat nu met een gemiddelde is of niet.

Dank voor je antwoord. :thumb:

Heb ik dan gemist, sorry, zelfs ik lees niet alles en vergeet weleens wat.

Nou nee, de gedachte achter dagelijks wegen en dan met weekgemiddelden werken is me wel duidelijk. Voor mijn gevoel zou het dan logisch zijn om ook met buikomtrek per week te werken, of dat nu met een gemiddelde is of niet.

Dank voor je antwoord. :thumb:
één ieder mag het zelf doen zoals men wil, ik geef aan wat een goede optie is uit eigen ervaring. :klink:

Gewicht deze morgen 80,2kg.
Ik hoop van volgende week een nieuw decimaal te zien staan
Dan zijn we op weg naar de 75kg

goeiemorgen!
Na x aantal maanden terug een nieuw decimaal op de weegschaal

79.7kg

Het trainen zelf gaat goed, zeker een goede vooruitgang op de benen en pull oefeningen.
Alleen blijft mijn schouder wat stram en last geven ondanks de fysio, de ontsteking op de pees is wel zo goed als weg
Maar toch voel ik kracht verlies in mijn rechter schouder

Momenteel vermijd ik Incline dumbell press (nu doe ik flat) en military dumbbell press.

Ik hoop van in een latere cleanbulk fase deze zaken aan te pakken

Back
Naar boven