MuscleMeat

BigJon's Progressie Log

Bezoekers in dit topic

Voor week 6:
afgelopen week ging vrij goed heb toch 2 rustdagen kunnen nemen, gewicht bleef een beetje hangen gedurende de week maar als ik werk is dat meestal zo tot het weekend dan heb ik men 8 uurtjes met men bed en dan piekt die weegschaal weer. deze morgen opgestaan met 103,5kg en zoals je kan zien op de foto's toch ook een beetje minder vocht tegenover laatste week. men hongergevoel was niet echt wouw heb veel moeten proppen, heb ik wel meestal met dat warme weer maar kreeg men maaltijden uiteindelijk wel altijd binnen. kracht gaat ook weer goed vooruit :D

Voeding:
hier zal niets veranderen deze week ga het nog een weekje hetzelfde houden en zien hoe het loopt. heb 2x per week een cheatmeal meestal 1x dikke vette pizza en in het weekend kiest de vriendin meestal een mac,frietjes (lekker simpel)

Cycle:
hier gaan we eens de befaamde bulkbombs ingooien en zien wat dat geeft:p
voor de rest zal er niet veel veranderen buiten dat we de letro eruit hebben gegooid, hadden het gevoel dat het geen legit letro was.

dus nog steeds:

Test 400 2ml/wk
Mast E 2ml/wk
Nmax 2ml/wk

verdeeld over woe en zo

Nolva 20mg ed
Arimi 1mg ed
Bulkbombs 100mg ed (wordt geweldig) :flexbiceps:

Foto's:
IMG_4432.jpg IMG_4482.jpg IMG_4490.jpg


IMG_4432.jpg


IMG_4482.jpg


IMG_4490.jpg
 
Alles gaat volgens plan. In het echt idd bruter maar als je lang bent duurt het gewoon langer eer alles mooi opgevuld is. Maar eens hij klaar gaat zijn....
 
Goede shape, en ook goed in verhouding imo. Je krijgt al een lekker testvachtje op je eerste pic ;)
 
Goede shape, en ook goed in verhouding imo. Je krijgt al een lekker testvachtje op je eerste pic ;)
haha ja en het waxen voor de vorige wedstrijd heeft er ook zijn steentje aan bijgedragen. maar ben op dat gebied veel te lui,het telkens helemaal af doen neemt zoveel tijd in beslag en is ook zon geklooi.
 
Alles gaat volgens plan. In het echt idd bruter maar als je lang bent duurt het gewoon langer eer alles mooi opgevuld is. Maar eens hij klaar gaat zijn....

News flash Ikke, we zijn nooit klaar :D:D

Hoe lang is ie dan?

Wordt hij de volgende Gunther Schlierkamp? :cool:
 
Voor week 6:
afgelopen week ging vrij goed heb toch 2 rustdagen kunnen nemen, gewicht bleef een beetje hangen gedurende de week maar als ik werk is dat meestal zo tot het weekend dan heb ik men 8 uurtjes met men bed en dan piekt die weegschaal weer. deze morgen opgestaan met 103,5kg en zoals je kan zien op de foto's toch ook een beetje minder vocht tegenover laatste week. men hongergevoel was niet echt wouw heb veel moeten proppen, heb ik wel meestal met dat warme weer maar kreeg men maaltijden uiteindelijk wel altijd binnen. kracht gaat ook weer goed vooruit :D

Voeding:
hier zal niets veranderen deze week ga het nog een weekje hetzelfde houden en zien hoe het loopt. heb 2x per week een cheatmeal meestal 1x dikke vette pizza en in het weekend kiest de vriendin meestal een mac,frietjes (lekker simpel)

Cycle:
hier gaan we eens de befaamde bulkbombs ingooien en zien wat dat geeft:p
voor de rest zal er niet veel veranderen buiten dat we de letro eruit hebben gegooid, hadden het gevoel dat het geen legit letro was.

dus nog steeds:

Test 400 2ml/wk
Mast E 2ml/wk
Nmax 2ml/wk

verdeeld over woe en zo

Nolva 20mg ed
Arimi 1mg ed
Bulkbombs 100mg ed (wordt geweldig) :flexbiceps:

Foto's:
Bekijk bijlage 86871 Bekijk bijlage 86872 Bekijk bijlage 86873
Gaat lekker man! Die benen blijven vooruit gaan, sick bij je backpose, bij je Back db biceps zit er ook duidelijk meer vlees op;) mooie is ook nog dat je taille smal blijft. Geen last van bloat? Keep on growing!!
 
Gaat lekker man! Die benen blijven vooruit gaan, sick bij je backpose, bij je Back db biceps zit er ook duidelijk meer vlees op;) mooie is ook nog dat je taille smal blijft. Geen last van bloat? Keep on growing!!
ja toch wel soms,hangt af van dag tot dag.:D en ja de hammies beginnen er goed op te komen :p
 
deze morgen bloed laten afnemen,had me huisdokter ineens gevragen om de resultaten door te mailen zodra hij deze had ivm de aankomende feestdag,brugdag en weekend. mss dat ik deze morgen al heb. de bulkbombs blijken goed te werken:D men pomp deed gisteren gewoonweg pijn op sommige momenten,focus zat direct goed vanaf het moment dat ik op de stairmaster stapte. zodra maar eens aan mcdo passeren,hele voormiddag bij de belastingendienst gezeten en men maaltijd gemist dus moet deze goed maken :p beloofd dus weer een flinke pomp te worden straks :flexing:
 
Ik ben gisterenavond na de training nog naar de Macdo gereden... Kon het niet laten :D

De bulkbombs marcheren hier ook goed, te goed want mijn maag doet al raar. Ben vanaf vandaag al gezakt naar een halfke per dag, pussy me :roflol:

Vanavond ga ik niet kunnen trainen, kga morgenvoormiddag gaan.
 
Ik ben gisterenavond na de training nog naar de Macdo gereden... Kon het niet laten :D

De bulkbombs marcheren hier ook goed, te goed want mijn maag doet al raar. Ben vanaf vandaag al gezakt naar een halfke per dag, pussy me :roflol:

Vanavond ga ik niet kunnen trainen, kga morgenvoormiddag gaan.
wat heb je morgen?
 
Back
Naar boven