MuscleMeat

Road to Perdition

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vanochtend:

Deadlift:
5x70
5x100
3x120
2x140
1x160
2x180

Press:
10xstang
5x40
2x5x55
2x4x55
Volume PR dit.

Weighted Chins:
Deadhang, no jump/kipling
2x2xBW+5kg

Shrugs:
6x140 PR
11x130 PR
21x120 PR

Powerclean&Pushpress:
4x1x70

+ nog wat side raises.

Comments: 1e rep met 180 ging akelig snel. 2e rep was een mega-grinder. Vaag. Wel volledig ge-reset tussendoor.

Laatst bewerkt:
Waarom de PC zo ver achterin, die moeten naar voren als je deze oefeningen wil doen.
Verder heel goed getraind hoor, je trainingen zijn stuk beter als voorheen!

Waarom de PC zo ver achterin, die moeten naar voren als je deze oefeningen wil doen.
Verder heel goed getraind hoor, je trainingen zijn stuk beter als voorheen!

Oh, ik was vrij snel klaar met alles, en wilde nog wat doen.. Zit niet zo'n diepe gedachte achter verder haha.

Bedankt, trainen bevalt ook een stuk beter op deze manier!

Vanochtend:

Squat:
10xstang
5x40
3x60
2x80
1x100
1x120
2x1x140
Fx160 iets te optimistisch
2x1x140

(4x1x140=volume PR)

Close Grip:
10xstang
5x40
3x60
2x80
1x90
2x2x100

Olympic Squat:
3 tellen paused, zo diep mogelijk, no belt.
2x100
2x110
2x120

Rope Rows:
15x55
10x65
5x75
20x50

Biceps:
- BB Curls 3x8x40
- Pose curls 2x12

Comments: iets te optimistisch met squatten. Ik zakte te langzaam, kon geen spanning houden onderin, en kwam niet meer omhoog. Energie was daarna helemaal weg. Vanaf volgende week deload, gewichten op alle grote oefeningen drastisch verlagen, en weer rustig opbouwen naar nieuwe PRs. Alles begint pijn te doen, eetlust wordt steeds minder, ben zo brak als het maar kan de hele dag, en ik loop met squat, bench, chins en shrugs te droognken tegen dezelfde gewichten. ff stapje terug, en weer opnieuw opbouwen.

Vanochtend:

Warmup:
- Statisch stretchen 5 oefeningen (dislocates, hip flexor stretch, leg swings, pec stretch, lat stretch)
- Chins 5x2xBW
- Jump Rope: 5 rondes van 1 min.

Platform DL:
5x70
5x100
3x120
1x140
1x160 (overhands PR)
2x180 PR

DB Incline:
5x5x32

CS DB Rows:
5x5x32

Situps:
Op zo'n decline/incline plank geval dinges
totaal 50 reps, in 4 sets

Dips:
Aankloten met 2 verschillende dip machines, en normale dips.
Deed teveel zeer aan m'n schouder.

Pushups:
60 reps totaal

Conditioning:
Teruglopen van hoevelaken naar amersfoort omdat die kk bussen opeens niet meer reden:
4.8km lopen door de sneeuw. I was not amused.

Comments: Uitgebreide warmup ga ik nu steevast doen, met chins, en touwtje springen. Platform DL ging erg goed. die 2e rep met 180 was een gevecht, maar hij ging. Volgende week deload en m'n conditioning opkrikken. Hoe erge cliché ik het ook vind, ik ben van plan om per 1 januari te stoppen met roken. Conditioning heeft weinig zin als ik een pakje per dag rook.

Het beginnen al sterke trainingen te worden Mark. :thumb:
Succes met stoppen. ;)

Vanochtend:

Semi-deload training, gewoon kalm aan gedaan dus.

Warmup:
- Stretchen: 6 verschillende oefeningen
- Jump Rope: 6 rondes van ong. 1 min.
- Chins 6x2xBW

Deadlift:
Zonder riem
5x70
3x120
3x150
2x1x160

Press:
5xstang
3x40
3x50
2x1x55

BTN Shrugs:
Is die k*t-smithmachine nog ergens goed voor
4x15x80

Delts pomp:
- Press 2x12x30
- BTN Press 2x12x30

Chins:
tussen press sets door
10x2xBW

Comments: Allemaal easy, ik gebruik deze week ook om het volume van chins flink op te schroeven, evenals het touwtje springen, en de conditioning. Nu eerst ff eten, en voor ik om 2 uur moet werken nog ff wat 50m sprints buiten. Ik rook me overigens helemaal scheel, zit op meer dan 1,5 pakje per dag, en ik kan geen peuk meer zien onderhand. Das mooi, want ik moet er zo snel mogelijk een hekel aan krijgen, zodat ik zaterdag voorgoed kan stoppen. Als je ergens vanaf wilt komen, moet je het niet lekker vinden natuurlijk.

Conditioning:
4 sprints van 50m.

Was maar kwartiertje weg.

flat or uphill?

Langs de muur van een flatgebouw omhoog natuurlijk!
Oldskool hardcore baby! :D

Wanneer kom je nu eens bij FPA? We hebben nu powerrack, freerack, swissbar, safetybar, axle, chains en bands. Hmm.....

Wanneer kom je nu eens bij FPA? We hebben nu powerrack, freerack, swissbar, safetybar, axle, chains en bands. Hmm.....

Toen ik zo dom was om met die trainers in zee te gaan, is m'n abbo verlengd. Ik kan pas in juli weg. Denk dat ik wel een paar maanden eerder weg ga daar, en dubbel abbo laat lopen, voor 1 of 2 maanden maakt dat niet uit.

Dat jouw speeltjes er liggen maakt het wel ganz geil.

??

Dat is klote Mark, ik dacht er gewoon op eens aan dat je wel eens gezegt hebt dat je bij FPA wilde komen trainen vandaar. Ik vind ook dat je nu serieus en goed bezig bent en mensen die serieus trainen zijn altijd motiverend om om je heen te hebben.

Leedvermaak Mark. Gijs is je lekker aan het maken en jij kan er nog niet trainen. :D
Zie nu dat je een ander besluit hebt genomen. Goedzo.

Ok:D

Dat is klote Mark, ik dacht er gewoon op eens aan dat je wel eens gezegt hebt dat je bij FPA wilde komen trainen vandaar. Ik vind ook dat je nu serieus en goed bezig bent en mensen die serieus trainen zijn altijd motiverend om om je heen te hebben.

Wow.. dat vat ik wel op als een compliment:)

Ja ik had gewoon nooit met die trainers in zee moeten gaan, dan had ik allang bij FPA kunnen trainen. Maar goed.. das achteraf.

Tegen de tijd dat het zonnetje weer doorbreekt, en RPB weer open gaat, dan ben ik weer van de partij, en tegen de zomer kom ik naar FPA. Maar alsnog zal ik vaak 's ochtends vroeg trainen ivm m'n werk maar goed. Dat gaat helemaal goed komen!

Movin' up in the world Mark. ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven