- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Ja dat wel.. Alleen wordt ik er soms echt zwaar depressief van.. Dan kom je daar, en dan zie je 3 van die dikke huisvrouwen een beetje sloom voor zich uit gapen, zittend op een hometrainer, fietsend slomer dan ik kan lopen, en dan heb je van die kneuzen die dan besluiten om helemaal los te gaan op de pec deck, en dan vervolgens commentaar komen geven over nutteloze dingen..
"oooee das slecht voor je rug hoor die oefening".
"wist je dat als je dat (overhead press) zittend doet, dat je dan voorkomt dat je onderrug kapot gaat?"
"ja dat tilde ik ook toen ik jou leeftijd had"
"oh je hebt wedstrijden gedaan? Ik ook! (ik: wat tilde je dan, en wat voor wedstrijd?) "jaaa van die til-wedstrijden (
?), maar dan van die andere oefeningen dan jij doet"
"Ja zo kan ik het ook" (doelend op m'n arch bij het benchen)
"Welke spieren train je met die oefening?" (toen ik powersnatches aan het doen was)
"Ben je daar nog lang bezig?" (squatrack)
en de mooiste, in de kleedkamer:
"zo, vandaag er weer lekker tegenaan! Jij ook?" om dan vervolgens een half uur uit z'n neus te gaan peuteren al zittend op een abs machine..
Ja, en zo kan ik nog wel een uur doorgaan. Ik train zoveel mogelijk om 7 uur 's ochtends om ze zoveel mogelijk te ontlopen. Het ergste is nog de irritante trainers, die mij begeleidt hebben, die continue complete noobs laten quartersquatten in het squatrack. Zit niks anders op dan er mee dealen, en te wachten tot juli, zodat ik bij FPA kan trainen, en het daar uithouden tot ik m'n eigen huis (+inboedel) op orde heb, en ik ergens een garagebox kan inrichten als homegym.
---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------
Train hard, eat smart.
Hard trainen, fullbody, hard raggen op compounds, en pompen naderhand doet idd wonderen. Beetje spelen met volume, intensiteit en frequentie, en dan is het niet zo moeilijk om 3xPW fullbody te raggen, heel te blijven, en eigenlijk continue PRs te zetten.
Alleen zo jammer dat het zo ontzettend lang duurde tot het kwartje viel.
Maar goed.. kwartje is gevallen, dus ik mag niet klagen.
"oooee das slecht voor je rug hoor die oefening".
"wist je dat als je dat (overhead press) zittend doet, dat je dan voorkomt dat je onderrug kapot gaat?"
"ja dat tilde ik ook toen ik jou leeftijd had"
"oh je hebt wedstrijden gedaan? Ik ook! (ik: wat tilde je dan, en wat voor wedstrijd?) "jaaa van die til-wedstrijden (
?), maar dan van die andere oefeningen dan jij doet""Ja zo kan ik het ook" (doelend op m'n arch bij het benchen)
"Welke spieren train je met die oefening?" (toen ik powersnatches aan het doen was)
"Ben je daar nog lang bezig?" (squatrack)
en de mooiste, in de kleedkamer:
"zo, vandaag er weer lekker tegenaan! Jij ook?" om dan vervolgens een half uur uit z'n neus te gaan peuteren al zittend op een abs machine..
Ja, en zo kan ik nog wel een uur doorgaan. Ik train zoveel mogelijk om 7 uur 's ochtends om ze zoveel mogelijk te ontlopen. Het ergste is nog de irritante trainers, die mij begeleidt hebben, die continue complete noobs laten quartersquatten in het squatrack. Zit niks anders op dan er mee dealen, en te wachten tot juli, zodat ik bij FPA kan trainen, en het daar uithouden tot ik m'n eigen huis (+inboedel) op orde heb, en ik ergens een garagebox kan inrichten als homegym.
---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------
Volgens mij is consistent het toverwoord hierin. Gaat lekker zo te zien.
Train hard, eat smart.
Hard trainen, fullbody, hard raggen op compounds, en pompen naderhand doet idd wonderen. Beetje spelen met volume, intensiteit en frequentie, en dan is het niet zo moeilijk om 3xPW fullbody te raggen, heel te blijven, en eigenlijk continue PRs te zetten.
Alleen zo jammer dat het zo ontzettend lang duurde tot het kwartje viel.
Maar goed.. kwartje is gevallen, dus ik mag niet klagen.

jezus wat een figuur

Maarja, ze vinden een benchpress van 100kg ook al heel indrukwekkend, dus ja..