MuscleMeat

Road to Perdition

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja dat wel.. Alleen wordt ik er soms echt zwaar depressief van.. Dan kom je daar, en dan zie je 3 van die dikke huisvrouwen een beetje sloom voor zich uit gapen, zittend op een hometrainer, fietsend slomer dan ik kan lopen, en dan heb je van die kneuzen die dan besluiten om helemaal los te gaan op de pec deck, en dan vervolgens commentaar komen geven over nutteloze dingen..

"oooee das slecht voor je rug hoor die oefening".

"wist je dat als je dat (overhead press) zittend doet, dat je dan voorkomt dat je onderrug kapot gaat?"

"ja dat tilde ik ook toen ik jou leeftijd had"

"oh je hebt wedstrijden gedaan? Ik ook! (ik: wat tilde je dan, en wat voor wedstrijd?) "jaaa van die til-wedstrijden (????), maar dan van die andere oefeningen dan jij doet"

"Ja zo kan ik het ook" (doelend op m'n arch bij het benchen)

"Welke spieren train je met die oefening?" (toen ik powersnatches aan het doen was)

"Ben je daar nog lang bezig?" (squatrack)

en de mooiste, in de kleedkamer:

"zo, vandaag er weer lekker tegenaan! Jij ook?" om dan vervolgens een half uur uit z'n neus te gaan peuteren al zittend op een abs machine..

Ja, en zo kan ik nog wel een uur doorgaan. Ik train zoveel mogelijk om 7 uur 's ochtends om ze zoveel mogelijk te ontlopen. Het ergste is nog de irritante trainers, die mij begeleidt hebben, die continue complete noobs laten quartersquatten in het squatrack. Zit niks anders op dan er mee dealen, en te wachten tot juli, zodat ik bij FPA kan trainen, en het daar uithouden tot ik m'n eigen huis (+inboedel) op orde heb, en ik ergens een garagebox kan inrichten als homegym.

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Volgens mij is consistent het toverwoord hierin. Gaat lekker zo te zien.

Train hard, eat smart.

Hard trainen, fullbody, hard raggen op compounds, en pompen naderhand doet idd wonderen. Beetje spelen met volume, intensiteit en frequentie, en dan is het niet zo moeilijk om 3xPW fullbody te raggen, heel te blijven, en eigenlijk continue PRs te zetten.

Alleen zo jammer dat het zo ontzettend lang duurde tot het kwartje viel.

Maar goed.. kwartje is gevallen, dus ik mag niet klagen.

''oh je hebt wedstrijden gedaan? Ik ook! (ik: wat tilde je dan, en wat voor wedstrijd?) "jaaa van die til-wedstrijden (?), maar dan van die andere oefeningen dan jij doet"

!!!! hahahahaa! :roflol: jezus wat een figuur

goed bezig je bankt weer 100 voor reps

Klopt. Gaat lekker!

Mijn schoonvader zag eens een dumbbell liggen van 55kg hier.
Hij tilde hem van de grond, en dacht dat hij hem nog wel met één hand kon curlen waarschijnlijk...
Hij heeft het niet geprobeerd, maar alleen al dat mensen die niet trainen denken dat ze zoiets kunnen.
Een combinatie van stoer gedrag en onwetendheid denk ik.
Een monteur bij ons op het werk heeft vroeger ook getraind (iets ouder dan mij)
Drukte 180 op de bank zegt ie...
Hij weegt misschien 75kg, dus best goed denk ik. ;)
Hij had nog wel een set dumbbells voor me.
Heb ik gekregen, gingen tot zo'n 14kg denk ik. ;)
Ik hoor ook verhalen van mannen die een olievat van 200kg van de grond kunnen pakken en op schouderhoogte kunnen tillen om hem op de kade te leggen...
Ik lach altijd een keer vriendelijk en zeg dan dat ze stukken sterker zijn dan mij... :rolleyes:

Maar jij gaat echt lekker Mark.
Keep it up!

Gewoon Ipod in en doen alsof die idioten er niet zijn.

Mijn schoonvader zag eens een dumbbell liggen van 55kg hier.
Hij tilde hem van de grond, en dacht dat hij hem nog wel met één hand kon curlen waarschijnlijk...
Hij heeft het niet geprobeerd, maar alleen al dat mensen die niet trainen denken dat ze zoiets kunnen.
Een combinatie van stoer gedrag en onwetendheid denk ik.
Een monteur bij ons op het werk heeft vroeger ook getraind (iets ouder dan mij)
Drukte 180 op de bank zegt ie...
Hij weegt misschien 75kg, dus best goed denk ik. ;)
Hij had nog wel een set dumbbells voor me.
Heb ik gekregen, gingen tot zo'n 14kg denk ik. ;)
Ik hoor ook verhalen van mannen die een olievat van 200kg van de grond kunnen pakken en op schouderhoogte kunnen tillen om hem op de kade te leggen...
Ik lach altijd een keer vriendelijk en zeg dan dat ze stukken sterker zijn dan mij... :rolleyes:

Maar jij gaat echt lekker Mark.
Keep it up!

Idd.. de onwetendheid van domme mensen. Zelfde als ik op m'n werk uitleg wat ik train, en dan vragen ze van "wat is een deadlift dan?" en dan doe je het voor, en dan kijken ze echt zo van.. :rolleyes: "is dat alles? je hoeft m alleen maar op te tillen dus"

Tja.. mond vol tanden.

Enne.. bedankt John

Gewoon Ipod in en doen alsof die idioten er niet zijn.

Oordopjes werken best goed ja.

Ik heb dat nou nooit als ik vertel wat ik doe staan ze vol ongeloof en met diep respect naar me te kijken. Pfff dat zou ik nooit kunnen hoor ik ze dan zeggen.

Maar jij bent dan ook wel een extreem beest éh..?! ;)
Misschien breng je het anders....

Ik heb dat nou nooit als ik vertel wat ik doe staan ze vol ongeloof en met diep respect naar me te kijken. Pfff dat zou ik nooit kunnen hoor ik ze dan zeggen.

Ja.. naar de mond praten werkt ook het beste bij typjes zoals jij;)

Meh.. ze zijn ook dolblij met me als er agressie is, of als er iemand gesepareerd moet worden.. en als ik zeg dat ik 200kg deadlift is het ook echt van woooow:eek: Maarja, ze vinden een benchpress van 100kg ook al heel indrukwekkend, dus ja..

Tis wel grappig. Ik had ook gewoon kunnen zeggen dat ik 400kg deadlifte, dan nog hadden ze zo gestaan:eek:

Maar jij bent dan ook wel een extreem beest éh..?! ;)
Misschien breng je het anders....

Ja daarom.

mensen die niet trainen hebben altijd de grootste praatjes. totdat ze een keer meegaan, dan piepen ze na 1 oefening al.

Vanochtend:

Sumo DL:
1x70
1x120
1x140
1x160
1x170
1x1x180 Evenaring PR
1x185 PR

Standing BTN Strict Press:
2xstang
2x30
2x40
2x45 PR
3x2x55 PR

Chins:
5x5xBW kleine sprongetjes ter ondersteuning.

Shrugs:
Overhand, no straps.
8x135 PR
12x125 PR
17x115 PR

Standing Strict DB OHP:
20kg, 2x8x, 7x, 6x, 2x5x

Facepulls SS Pushdowns:
fullstack, 3x10+3x15

Comments: Deadlift beviel me prima, vanaf nu gewoon 2x per week zwaar deadliften, hoge intensiteit, laag volume, ik spreid het totaal volume uit over 2 trainingen. BTN press viel aardig goed, shrugs blijven keihard gaan, en daarna lekker gepompt. Nu oliebollen vreten.

Laatst bewerkt:
Vanochtend:

Platform DL:
10cm platform, belt
1x70
1x100
1x120
1x140
1x160
2x175 PR

Clean&Pushpress:
Elke rep clean
10xstang
2x40
2x60
2x2x72.5 PR

Chins:
3x3xBW met deadhang, geen kipling of sprongetjes

Shrugs:
4x140 dikke grip fail
16x120 PR
10x120
51x70 PR

Press:
10x42.5
2x8x42.5
6x42.5

Comments: Ging goed, paar PRs, maar moet m'n schema iets aanpassen, 2x per week deadlift/overhead/chins/shrugs/high rep OH is net ff teveel, zat nu nog compleet volgepompt van zaterdag. Ga denk k m'n chins weighted doen, met zelfde opbouw als deadlift/squat en presses, en 1xpw shrugs, en dan op vrijdag andere indeling, iets van: sumo of conv. DL, incline of BTN press, BB Rows of T-bar rows, situps of side bends, en daarna snatches of cleans. 3 verschillende dagen, en per week afwisselen op de main lifts is toch wel noodzakelijk.

Oh, deze link is ook wel de moeite waard:

[Link niet meer beschikbaar]

Energie over dus daarom:

Conditioning:
- 4x50m sprints
- 4x25m sprints
- 1xop m'n bek gegleden
- 2x100m sprints

Sprinten doet geen pijn aan m'n knieën, joggen wel. Raad eens wat ik vanaf nu ga doen.

nette sumo! en je training begint qua indeling op die van ons te lijken :D

Om nog even terug te komen op een paar posts geleden, dat is dus precies de reden waarom je mij niet meer vind in een van die dikkewijven/beachboy/bijpraatclubjes "Fitness gyms" die ons land rijk is.

Gewoon de ontwetendheid van de mensen die er rondlopen en de kennis die ze denken te hebben over hoe je goed traint. Er is zelfs een ooit een instructeur naar me toegekomen die zei dat als ik nou in mn deadlift mn rug goed bol hield, dat ik mn schouders ook meetrainde:S
Gewoon doen wat je zelf het beste lijkt, lekker schreeuwen, veel magnesium gebruiken, en anders gewoon een gym zoeken waar het wel kan.

Ow en ik ga je log volgen, je maakt echt lekker progressie op het moment. Keep it up:thumbs:

Laatst bewerkt:
nette sumo! en je training begint qua indeling op die van ons te lijken :D

Dat je dat nu pas door hebt hahaha:D

Heb me wel door een zekere Vladi laten inspireren ja..

Vaker deadliften bevalt me beter dan vaker squaten gek genoeg.

Om nog even terug te komen op een paar posts geleden, dat is dus precies de reden waarom je mij niet meer vind in een van die dikkewijven/beachboy/bijpraatclubjes "Fitness gyms" die ons land rijk is.

Gewoon de ontwetendheid van de mensen die er rondlopen en de kennis die ze denken te hebben over hoe je goed traint. Er is zelfs een ooit een instructeur naar me toegekomen die zei dat als ik nou in mn deadlift mn rug goed bol hield, dat ik mn schouders ook meetrainde:S
Gewoon doen wat je zelf het beste lijkt, lekker schreeuwen, veel magnesium gebruiken, en anders gewoon een gym zoeken waar het wel kan.

Ow en ik ga je log volgen, je maakt echt lekker progressie op het moment. Keep it up:thumbs:

Tis huilen met de pet op idd, helaas zijn m'n mogelijkheden momenteel beperkt, en kan ik pas in juli naar FPA, waar Gijs traint..

Als ik 's ochtends vroeg train kan ik doen wat ik wil, zonder al te veel last te hebben.. magnesium mag, onder voorwaarde dat ik het zelf schoonmaak.

Cool dat je volgt!

Waarom kan je pas in juli naar FPA? Even de supps stop zetten en dan maar een dubbel abbo nemen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven