Gezoete slagroom en vruchtenkwark hoop ik..?
Nee, ongezoete, ongeklopte slagroom, en naturel kwark van de Aldi.
Zou er dan toch je hobby van gaan maken want je gaat zoveel beter gainen met goede verse voeding. SgtMossad had gekke dingen maar zijn voeding was meesterlijk. Daar ga je dik mee gainen geloof me.
Nogmaals die eiwitten uit je lasagna zijn niet top en verder heb je dan de kwark (ook niet optimaal). Meer vlees Mark! More!!!
Ik ben van dat hele wetenschappelijke geneuzel over voeding afgestapt. eten=eten, niks meer, niks minder. Het één vult en werkt wel beter dan het andere, maar ik laat me vooral leiden door hoe makkelijk het is met boodschappen doen, en hoe goedkoop het is. Ik hou grofweg het aantal Kcal en eiwitten bij, maar that's it. Ik hou rekening met bepaalde dingen, zoals niet teveel zuivel in de vorm van melk of chocomel, dat maakt me bloated, geen koekjes, geen frisdrank, geen snoep etc. maar verder doe ik niet zo moeilijk meer.
De tijd, moeite, energie en geld die inderdaad Xtralarge er in stak wil ik gewoon niet. Ik heb het geld er niet voor, ik heb geen zin om er zoveel tijd en moeite in te steken.
Eat to live, don't live to eat.
En daarbij. In lasagna zit ook gewoon gehakt. Wees gerust, binnenkort kan ik geen lasagna meer zien, en dan stap ik over op iets anders.