XXL Nutrition

Road to Perdition

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Eet je dit elke dag?

Hangt er van af. Op trainingsdagen komt er nog een whey shake bij, en valt vaak die broodmaaltijd af.

Ik eet vaak een paar weken tot een maand best wel hetzelfde, dan ben ik het zat, en schakel ik over op andere dingen. Heb bijv. paar maanden terug wekenlang dagelijks chickenwings gegeten. En ook heel lang achter elkaar elke dag kipfilet uit de grill. En later meerdere weken magnetron-hamburgers.

Tis voor om praktisch te doen met boodschappen en qua geld.

Denk dat ik binnenkort maar een pizza-periode ga starten oid.

Zolang ik de hoeveelheden inperk en voldoende groente en vezels eet, blijf ik goed poepen en word ik niet te vadsig.

Melk en chocomel ben ik wel helemaal klaar mee. Daar wordt ik echt bloated van.

Maak je die lasagna zelf of is dat zo'n magnetron maaltijd?
Vers is altijd beter weet je. Daarnaast zijn kant en klare maaltijden altijd zeer beperkt qua eiwitten. Vlees is namelijk wat een maaltijd duur maakt.

Daarnaast heb je dan ook nog de kwaliteit van eiwitten. Veel eiwitten uit zuivel producten en brood is niet slecht maar zorg ook dat je veel dierlijke eiwitten uit vlees en vis haalt.

Laatst bewerkt:
Maak je die lasagna zelf of is dat zo'n magnetron maaltijd?
Vers is altijd beter weet je. Daarnaast zijn kant en klare maaltijden altijd zeer beperkt qua eiwitten. Vlees is namelijk wat een maaltijd duur maakt.

Tuurlijk is vers beter, maar ik heb geen zin niet om zoveel te kokkerellen.

1kg lasagna is 80gr eiwit, en 1600kcal. Als m'n stoelgang het kon verdragen at ik nog meer kwark+slagroom. Makkelijk weg te schrokken, en 45gr eiwit.

Gezoete slagroom en vruchtenkwark hoop ik..? :D

Tuurlijk is vers beter, maar ik heb geen zin niet om zoveel te kokkerellen.

1kg lasagna is 80gr eiwit, en 1600kcal. Als m'n stoelgang het kon verdragen at ik nog meer kwark+slagroom. Makkelijk weg te schrokken, en 45gr eiwit.
Zou er dan toch je hobby van gaan maken want je gaat zoveel beter gainen met goede verse voeding. SgtMossad had gekke dingen maar zijn voeding was meesterlijk. Daar ga je dik mee gainen geloof me.

Nogmaals die eiwitten uit je lasagna zijn niet top en verder heb je dan de kwark (ook niet optimaal). Meer vlees Mark! More!!! :hedbang:

Laatst bewerkt:
wie is sgt mossad?

oh god... er komt weer het 1 en ander naar boven borrelen ja :roflol:

Gezoete slagroom en vruchtenkwark hoop ik..? :D

Nee, ongezoete, ongeklopte slagroom, en naturel kwark van de Aldi.

Zou er dan toch je hobby van gaan maken want je gaat zoveel beter gainen met goede verse voeding. SgtMossad had gekke dingen maar zijn voeding was meesterlijk. Daar ga je dik mee gainen geloof me.

Nogmaals die eiwitten uit je lasagna zijn niet top en verder heb je dan de kwark (ook niet optimaal). Meer vlees Mark! More!!! :hedbang:

Ik ben van dat hele wetenschappelijke geneuzel over voeding afgestapt. eten=eten, niks meer, niks minder. Het één vult en werkt wel beter dan het andere, maar ik laat me vooral leiden door hoe makkelijk het is met boodschappen doen, en hoe goedkoop het is. Ik hou grofweg het aantal Kcal en eiwitten bij, maar that's it. Ik hou rekening met bepaalde dingen, zoals niet teveel zuivel in de vorm van melk of chocomel, dat maakt me bloated, geen koekjes, geen frisdrank, geen snoep etc. maar verder doe ik niet zo moeilijk meer.

De tijd, moeite, energie en geld die inderdaad Xtralarge er in stak wil ik gewoon niet. Ik heb het geld er niet voor, ik heb geen zin om er zoveel tijd en moeite in te steken.

Eat to live, don't live to eat.

En daarbij. In lasagna zit ook gewoon gehakt. Wees gerust, binnenkort kan ik geen lasagna meer zien, en dan stap ik over op iets anders.

6 gebakken eieren met 300gram gekookte rijst, alles op 1 hoop fl*kkeren en stuk snijden, daarna curry of saus erover en eten maar. ook easy en goedkoop!

of gewoon een half pak pannenkoeken, ook easy en je traint er hard op.

6 gebakken eieren met 300gram gekookte rijst, alles op 1 hoop fl*kkeren en stuk snijden, daarna curry of saus erover en eten maar. ook easy en goedkoop!

of gewoon een half pak pannenkoeken, ook easy en je traint er hard op.

De pannekoeken periode is alweer geweest, en de ei-periode ook. Komt vanzelf weer terug.

nog 2 makkelijk en snelle (alleen minder goedkope):

500gr chickenwings piri piri met een pot appelmoes

4 afbak stokbroodjes met kruidenboter + minimaal 300gr vis + een bak yoghurt

400gram kipfilet in stukjes snijden en dan in 4 pitabroodjes met een shitload aan knoflooksaus en bruine bonen. + eventueel uitjes, sla en paprika (maar dat is meer werk)

edit: shoarma... gruwelijk veel shoarma!!!

Laatst bewerkt:
Wat een combinaties ook:roflol:

**** it, in je buik komt het toch ook samen :roflol:

ik ben nooit zo lastig daarin

Ik heb weer al wat mooie adviezen gezien voor de "koolhydraat gevoelige medemens" :rolleyes:
Ik denk dat Ibo en Dwarvenwarrior enzo helemaal depressief zouden worden als ze dit lazen. ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven