- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke. Dan ga ik dat maar eens proberen.
Hoeveel reps kon jij toen ong. maken?

Ik heb dat eerder geprobeerd, maar dat kwam neer op 2x3, 4x2, en 5x1 bijv. in één training. Had niet echt het idee dat ik er heel hard op vooruit ging. Then again, gezien mijn historie qua schema-wisselen..
Misschien nog maar eens een kans geven.
euhmmmm.... in het begin deed ik denk 8 reppers ofzo... weet niet meer precies man
de 50 total reps kan je wel lang mee bezig zijn, zeker zodra je een gewicht bereikt waarmee je 1 high rep setje kan en daarna alleen nog maar 4 reppers ofzo... op dat punt kan je beter overwegen gelijk 5 reppers te doen, dan ga je langer mee dan eerst een dikke repout en al verzuurt zijn
Hmm ja zoiets kan en meestal raad ik dat idd ook aan maar als je zo weinig reps kan maken. Ik vind 1 rep maken steeds nauwelijks bijdragen.
Ik zou het anders aanpakken dan. Elke UB training chins in 2en splitsen. Dus 2x chinnen in de training. Begin en eind en dan door blijven gaan zolang je 3tjes en 2tjes kan blijven draaien. Laatste set een band erbij pakken en wat meer reps draaien met reversed band (small band)
en/of tussen squat setjes door
dan gaan ze ook makkelijker
Ja, kijk als ik 8 reppers maak dan is het in mijn ogen makkelijker dan als je in de 1-5 rep-range zit te droognken.
Dus eigenlijk niet moeilijk doen: frequentie verhogen, volume verhogen, en spreiden over de training.
Das sowieso handig, en dat heb ik ook al wel 's gedaan!
Hier moet ik wel wat van kunnen maken denk ik. Bedankt heren!
trainen is niet moeilijk dus ook niet moeilijk benaderen mark

en/of tussen squat setjes door
dan gaan ze ook makkelijker
Ja, kijk als ik 8 reppers maak dan is het in mijn ogen makkelijker dan als je in de 1-5 rep-range zit te droognken.

true
oh lolzors, daar had ik over heen gelezen.
Gijs is right, the groove greasen, frequentie omhoog. Kijk naar Chris, die doet dat nu ook.. bijna elke training doet hij chinchillups omdattie er ook maar max 3 BW kon zonder deadhang.... shit gaat nu al een stuk beter in 2 weekjes. hij blijft bij failure vandaan en doet gewoon tussen heel veel oefeningen door ff een chin.
Nice zo op de chins. En idd die HS pulldown is vaag, maar als je soort van lichte schommel maakt voelt ie ineens verrassend goed. Die Low row is wel een heel goed app.
Mijn Safetyb weegt 25kg.
En er komt een belachelijke dumbbellrow stang, zolangt ligt mijn laadbare OH dumbbell er ook en die kan tot 100kg.