AndroidHealthClinic

Road to Perdition

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik ging echt freaking hard op total reps met chins.... week 1 30 reps, week 2 40 reps, week 3 50 reps en elke training proberen een rep pr te zetten. daarna gewoon 5 kilo adden en weer 30-40-50 and so on... werkte bij mij uber de puber.

• Topic Starter Topic Starter
Oke. Dan ga ik dat maar eens proberen.

Hoeveel reps kon jij toen ong. maken?

Oke. Dan ga ik dat maar eens proberen.

Hoeveel reps kon jij toen ong. maken?

euhmmmm.... in het begin deed ik denk 8 reppers ofzo... weet niet meer precies man :o

de 50 total reps kan je wel lang mee bezig zijn, zeker zodra je een gewicht bereikt waarmee je 1 high rep setje kan en daarna alleen nog maar 4 reppers ofzo... op dat punt kan je beter overwegen gelijk 5 reppers te doen, dan ga je langer mee dan eerst een dikke repout en al verzuurt zijn

Ik heb dat eerder geprobeerd, maar dat kwam neer op 2x3, 4x2, en 5x1 bijv. in één training. Had niet echt het idee dat ik er heel hard op vooruit ging. Then again, gezien mijn historie qua schema-wisselen..

Misschien nog maar eens een kans geven.

Hmm ja zoiets kan en meestal raad ik dat idd ook aan maar als je zo weinig reps kan maken. Ik vind 1 rep maken steeds nauwelijks bijdragen.

Ik zou het anders aanpakken dan. Elke UB training chins in 2en splitsen. Dus 2x chinnen in de training. Begin en eind en dan door blijven gaan zolang je 3tjes en 2tjes kan blijven draaien. Laatste set een band erbij pakken en wat meer reps draaien met reversed band (small band)

en/of tussen squat setjes door
dan gaan ze ook makkelijker

euhmmmm.... in het begin deed ik denk 8 reppers ofzo... weet niet meer precies man :o

de 50 total reps kan je wel lang mee bezig zijn, zeker zodra je een gewicht bereikt waarmee je 1 high rep setje kan en daarna alleen nog maar 4 reppers ofzo... op dat punt kan je beter overwegen gelijk 5 reppers te doen, dan ga je langer mee dan eerst een dikke repout en al verzuurt zijn

Ja, kijk als ik 8 reppers maak dan is het in mijn ogen makkelijker dan als je in de 1-5 rep-range zit te droognken.

Hmm ja zoiets kan en meestal raad ik dat idd ook aan maar als je zo weinig reps kan maken. Ik vind 1 rep maken steeds nauwelijks bijdragen.

Ik zou het anders aanpakken dan. Elke UB training chins in 2en splitsen. Dus 2x chinnen in de training. Begin en eind en dan door blijven gaan zolang je 3tjes en 2tjes kan blijven draaien. Laatste set een band erbij pakken en wat meer reps draaien met reversed band (small band)

Dus eigenlijk niet moeilijk doen: frequentie verhogen, volume verhogen, en spreiden over de training.

Das sowieso handig, en dat heb ik ook al wel 's gedaan!

Hier moet ik wel wat van kunnen maken denk ik. Bedankt heren!

Ja, kijk als ik 8 reppers maak dan is het in mijn ogen makkelijker dan als je in de 1-5 rep-range zit te droognken.

Dus eigenlijk niet moeilijk doen: frequentie verhogen, volume verhogen, en spreiden over de training.

Das sowieso handig, en dat heb ik ook al wel 's gedaan!

Hier moet ik wel wat van kunnen maken denk ik. Bedankt heren!

trainen is niet moeilijk dus ook niet moeilijk benaderen mark

Vanochtend @ FPA:

Wat een ****ing vette gym. Ik ben echt een mong**l dat ik daar niet eerder heen ben gegaan. Zeer relaxte sfeer, heel relaxt aanbod qua betaling etc, Hammer Strength apparatuur, Log e.d. van Gijs, bodybuilding films op de achtergrond, relaxte muziek, sparrende gasten op de achtergrond. Very ****ing nice! Heb gelijk een 2 jaar abonnement genomen.

Full Front Squat:
triples t/m 3x80, daarna 1x90 paused.

Bench:
ff wennen, heel laag bankje.
2x80
2x2x100 easy

Safety Bar Squat:
geen idee hoeveel die stang weegt.
3xstang+40
3xstang+60
3xstang+70
3xstang+80
3xstang+90
wennen qua groove, maar heel fijn stangetje.

Hammer Strength Low Row:
30kg per kant, 5x8

Biceps:
- DB Curls: 2x8x20
- BB Curls: 2x12x30
- Concentration curls: 2x10x8

+ nog wat machine crunches.

Comments: vrijdag hard knallen. Dit beviel erg goed!

Laatst bewerkt:
Mooi, zo'n gym.
Kort traininkje man. ;)

Mooi, zo'n gym.
Kort traininkje man. ;)

Not sure if serious:o

Ja is echt chille sfeer, gewoon niet moeilijk doen.

Ik vroeg naar regels e.d., en d'r werd ook gewoon gezegd: "zolang je niet meer lawaai dan Gijs maakt, is het prima".

Magnesium e.d. geen probleem, geen instructeurs die naar je toe komen om te melden dat deadliften slecht is voor je rug, maar gewoon een vrouwelijke bodybuilder die ff komt melden dat je je romp rechter moet houden als je front squat.. en daarbij.. Ik heb een hekel aan apparaten, maar Hammer Strength meuk is wel uber geil.

Oh ja, en DB's t/m 60kg, dus ik kan voorlopig weer ff vooruit op de DB rows, wat ik heel erg miste in m'n oude sportschool.

Hahaha.
Als je in Gijs' gym train, moet je ook zulke trainingen doen éh..? ;)

Nee man, klinkt als iets goeds daar.
Jammer dat er zo weinig van zijn te vinden.

true

oh lolzors, daar had ik over heen gelezen.

Gijs is right, the groove greasen, frequentie omhoog. Kijk naar Chris, die doet dat nu ook.. bijna elke training doet hij chinchillups omdattie er ook maar max 3 BW kon zonder deadhang.... shit gaat nu al een stuk beter in 2 weekjes. hij blijft bij failure vandaan en doet gewoon tussen heel veel oefeningen door ff een chin.

Moet niet, is wel leuk natuurlijk.

Dat is zo, het is vooral jammer dat ik in zee ging met die trainers, en m'n tijd verspilde in m'n oude sportschool.

Maarja, das allemaal achteraf. M'n trainingen gaan al goed, en het wordt alleen maar beter!

Ze hebben overigens ook tosti's en broodjes Bapao in deze sportschool:D

Laatst bewerkt:
true

oh lolzors, daar had ik over heen gelezen.

Gijs is right, the groove greasen, frequentie omhoog. Kijk naar Chris, die doet dat nu ook.. bijna elke training doet hij chinchillups omdattie er ook maar max 3 BW kon zonder deadhang.... shit gaat nu al een stuk beter in 2 weekjes. hij blijft bij failure vandaan en doet gewoon tussen heel veel oefeningen door ff een chin.

Ja idd, dat heb ik vandaag ook gedaan, en ben ik voorlopig ook van plan.

Vanochtend:
K*tbussen, stond 20min. in de kou te wachten tot FPA open ging.

Bench:
Paused, contest grip, focus op speed/techniek
6x3x70
Hele goede speed en goede techniek, alleen wel megakramp in m'n tietjes.

Seated DB Press:
5x20
5x22
3x5x24
12x18

Chins:
9x2xBW
Tussen bench en Db press door.

HS wide Pulldown:
3x10x80
K*t oefening.

Triceps:
- Lying DB extensions 2x12
- Tate Press 2x10
- Tupac extensions 1x20
- Rope pushdowns: heel veel sets van 8, zonder pauze.

Straight Arm LPD:
2x20x20

Comments: smerig gepompt. Had ff geen zin in fullbody, ben nog steeds grieperig, en ik heb overal spierpijn.

Laatst bewerkt:
Speedbenches! :thumb:

Ja, ik heb een aantal PRs gezet op de MP en PP, en m'n 1rm op de PP verhoogd, en op de MP ga ik dat binnenkort ook nog ff doen, en daarna ga ik me weer meer op de bench richten. Eens kijken of ik die kan opschroeven.

Dat zal ook wel lukken denk ik.
Je bent in ieder geval weer al een tijdje op de goede weg.

Nice zo op de chins. En idd die HS pulldown is vaag, maar als je soort van lichte schommel maakt voelt ie ineens verrassend goed. Die Low row is wel een heel goed app.

Mijn Safetyb weegt 25kg.

En er komt een belachelijke dumbbellrow stang, zolangt ligt mijn laadbare OH dumbbell er ook en die kan tot 100kg.

Nice zo op de chins. En idd die HS pulldown is vaag, maar als je soort van lichte schommel maakt voelt ie ineens verrassend goed. Die Low row is wel een heel goed app.

Mijn Safetyb weegt 25kg.

En er komt een belachelijke dumbbellrow stang, zolangt ligt mijn laadbare OH dumbbell er ook en die kan tot 100kg.

Ja de planning is om de chins voorlopig zo aan te pakken:)

Dat wordt schommelen dus.

Ik had woensdag die low row gedaan, die voelt echt goed.

Nice een DB die tot 100kg kan! Ik kan voorlopig sowieso lekker spelen met de 50 t/m 60 voor DB rows..

25kg zeg je he.. goed om te weten. Wist vaag te herinneren dat hij zwaarder was dan 20kg, maar 25 dus. bon.

Zijn jij/jullie toevallig morgenochtend tussen 10.00 en 13.00 van plan een LB training te doen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven