MuscleMeat

Road to Perdition

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
:d

Vanochtend:

Squat:
Belt only, high bar, ass to hams.
5x50
5x70
1x90
1x110
4x1x130
6x2x120

Hierna nog wat setjes latpulldown.

Comments: schouders zijn helemaal gaar, en mega spierpijn in m'n traps, dus banken ff overgeslagen. Moet naar symposium, en daarna werken, dus had maar half uurtje om te trainen. Dus alleen het hoognodige gedaan. toch tevreden met 10 sets squat.

Laatst bewerkt:
nette squats, gaat de goede kant op!

Dank u! Tis nog lang niet waar het zijn moet, maar ja.. de woensdag zit tussen twee deadliftdagen in, en de squat is nu ook ff geen hoge prioriteit, wel de DL en de OHP.

Zaterdag training geskipt. heb een hoop slaap ingehaald dit weekend. Begon beetje grieperig te worden, vandaag toch maar weer gegaan. Zodra m'n loon er is naar FPA!

Vanochtend:

Platform DL:
2x5x70
3x120
1x140
1x160
2x175
2x175 PR

Press:
5x35
5x45
4x60 PR
4x60 PR

Chins:
2xBW
2xBW+7.5 PR
3x1xBW+7.5 PR
BW is nu 105.

Power Shrugs:
Overhand grip, no straps.
50x120 PR
Rest pause. Pauzes niet langer dan paar secondes.

Delts:
- Side raises: 1x12x10, 2x10x10
- Leaning Side laterals: 3x10x8
- Rear Laterals: 1x20x6

Comments: nu m'n nest weer in, uitzieken. Zoals gewoonlijk: wanneer het buiten regent, regent het binnen PRs.

Heel nice marrkos, veel pr's!

Dank u!

Zieke shrugs man, traps tot aan je oren?

goeden grip op jen shrugsn

Dank je.

When it rains it pours (PR's)!

Kan geen toeval zijn. Vorige keren ook al. Kijken of het woensdag regent.

Als je shrugs met db's doet voel je je onderarmen nog wat meer (en is ook leuker voor je grip) maar ik weet niet of je de beschikking hebt over zulke zware db's.

Farmer shrug FTW!

Als je shrugs met db's doet voel je je onderarmen nog wat meer (en is ook leuker voor je grip) maar ik weet niet of je de beschikking hebt over zulke zware db's.

DBs gaan maar tot 40kg hier. Bij FPA gaan ze tot 60 dacht ik, dus moet wel lukken.

Ik vind DB shrugs zuigen. DBs zijn te groot, ben meer bezig die DB's over m'n heupen heen te rollen dan dat ik het idee heb echt iets met m'n traps te doen. Meh.. nog genoeg te groeien met m'n normale shrugs.

Doe mij ff van die Farmer handles dan!

Prima training, je chins zijn te weinig reps om echt vooruitgang te krijgen zo. Zou er na zwaar werk wat groter totaalvolume van maken.

Prima training, je chins zijn te weinig reps om echt vooruitgang te krijgen zo. Zou er na zwaar werk wat groter totaalvolume van maken.

Ja Chins zit ik wel beetje mee in me maag. 2xBW+7.5, en ik kan amper 5 reps maken met BW. Doel is simpel: high rep sets kunnen draaien met BW.

Ideeën?

Gewoon een x-aantal BW reps per training maken ongeacht het aantal setjes die je daarvoor nodig hebt.

Gewoon een x-aantal BW reps per training maken ongeacht het aantal setjes die je daarvoor nodig hebt.

Ik heb dat eerder geprobeerd, maar dat kwam neer op 2x3, 4x2, en 5x1 bijv. in één training. Had niet echt het idee dat ik er heel hard op vooruit ging. Then again, gezien mijn historie qua schema-wisselen..

Misschien nog maar eens een kans geven.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven