Ik ben benieuwd naar je fiets.
Met veel wind en heuvels mis je wel wat versnellingen zeker..?
Volgens mij weet je het allemaal beter dan de fysio's.
Ik moet toegeven dat versnellingen heel prettig zouden zijn, maar ik heb mezelf een poosje geleden voorgenomen geen bullshit smoesjes meer te verzinnen, en me nergens met een leien dakje vanaf te maken. Ik ga m'n fiets binnenkort dus ook laten verstellen, zodat ik nog zwaarder trap, en dus nog harder kan.
Conditie>comfort.
Tja.. Je weet hoe stronteigenwijs ik ben
Moet je daar niet zo snel mogelijk weg?
Naja, qua bereikbaarheid en beschikbaarheid zijn zij ideaal, en ik heb wel iemand nodig die me in toom houdt, zodat ik mezelf niet voorbij storm.
Kijk, wat betreft anatomie e.d. en protocollen ben ik echt een leek, en het is prettig om iemand over m'n schouder te hebben meekijken.
Op bijvoorbeeld van die jump drills was ik nooit gekomen, en het idee leek me echt belachelijk, maar goed.. nu vind ik het leuk, en ik heb zo'n vermoeden dat ik er wel profijt van ga hebben. Zelfde als met een racefiets, hun hebben echt lopen pushen dat ik dagelijks ga fietsen.
Qua begeleiden van sporters en blessures zijn ze echt heel ervaren, ze hebben alleen bar weinig krachtsporters behandeld, over het algemeen meer voetbal, volleybal etc.
Daarnaast heb ik echt geen zin om tijd, moeite, energie of geld te steken in het zoeken van een andere/betere fysio.