Fitness Seller

Road to Perdition

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hardcore

• Topic Starter Topic Starter
Jezus, wat is dat dan weer... sterkte man. En dan toch nog gaan trainen...

Ja, het was óf trainen en ff ergens anders aan denken, óf 3 uur wachten tot bezoekuur en nergens anders aan kunnen denken.

Vriendin die accuut gedottert moet worden vanwege een hele serie van hartinfarcten.. op d'r 27e. Maar goed, alles is nu weer onder controle, alleen compleet chaotisch. Alleen is dit wel weer het zoveelste (medisch) gezeik in krap 2 jaar tijd..

Meh.. gewoon teveel energie en tijd over.

Laatst bewerkt:
sjezus man wtf op je 27e.... Sterkte Mark!

Heftige toestand Mark.
Heel veel sterkte voor jou, en een voorspoedige genezing voor je vriendin gewenst man.
Be strong.

Bedankt John!

Wederom even de tijd moeten doden:

Training @ Home:

Chins:
Close grip.
3x6 Volume PR

DB Rows:
Met magnesium.
L: 35x50 PR
R: 35x50 PR

- DB Curls: 2x10x20kg
- Hammer Curls: 2x10x20kg
- Band Facepulls: 2 sets
- Wrist Roller: 2 sets
- Neck flexion&extension: 50 reps elk

Comments: En wederom het zoveelste bewijs dat dit hele trainen niks anders is dan een mentaal spelletje. Theoretisch gezien ben ik nu zo catabool als het maar kan (stress, amper slapen, slecht en weinig eten, alcohol e.d.).

Nice chins, en een flinke grip al.

Training @ Home:

Chins:
1x6
4x3
Verschillende grips

One Arm Standing DB Press:
t/m 3x30

Pushups:
3x10 paused en met klapje in de handen.

Delts tri-set:
12 reps side laterals
12 reps front raise
12 reps rear laterals
3 giant sets

Triceps tri-set:
12 reps DB Oh ext.
12 reps DB Kickbacks
20 reps band pushdowns
3 giant sets

Comments: pomp.

Toch weer netjes hoor.
Je bent aardig op dreef Mr. NOV. ;)
Met je vriendin alles op de goede weg hoop ik.

Ja, die knapt aardig op.. al komen nu alle emoties..

Ik ga lekker ja, al zijn de laatste trainingen puur om de tijd te doden, en ff ergens anders aan te denken.

Maar toch. ;)

Goed te lezen dat het goed gaat.
Die emoties... kan ik me best iets bij voorstellen man.
Zet je wel even aan het relativeren denk ik...
Sterkte er mee.

Sjezus, heftig man, van je vriendin... Sterkte ermee.

Yo bedankt.

Training @ Fysio:

Warmup:
5,5km fietsen naar fysio

Squat:
t/m 3x5x100

GM:
3x12x50

Lunges:
30kg, 3x10 per kant

Calfs:
3 sets

Biodex:
Nog niet de officiele test, maar wel gewoon een keertje proefgedraaid.

ff als vergelijking, de getalletjes zeggen niet zoveel, maar de verhoudingen wel.
Links (goede been):
Output quadriceps: 290
Output hamstring: 190

Rechts (manke been):
Output quadriceps: 120
Output hamstring: 151

Nu scoorde ik vorige keer met rechts beter dan dit. Veel beter, maar goed.. Dit laat wel goed het verschil zien tussen links en rechts. Die 290 is heel netjes, en m'n hams zijn op zich goed, al kwam er vorige keer uit dat m'n hams "heel sterk" waren.

Ik ga de officiele test nog wel doen de 24e, maar de fysio vond dit al veelzeggend genoeg om het programma wederom aan te passen.

- Vanaf nu zoveel mogelijk unilateraal: dus geen squats meer bij de fysio.
- Geen sprints meer. De fysio wil eerst m'n sprint techniek zien.
- Ik ga dus 2 keer per week One legged squat doen, maar op de maandag mag ik dan in m'n eigen sportschool naar behoefte squaten en deadliften, mits dit m'n herstel niet in de weg staat.

En dan het leukste nieuws: Events trainen of echt hard raggen op de squat/deadlift mag dus komende tijd nog niet. Ik had 1 september als datum geprikt om weer o.a. bij RPB te gaan raggen, maar de fysio heeft dit wederom afgeraden, en geadviseerd om hier sowieso de komende 3-4 maanden nog mee te wachten. Ik kan hier wel stronteigenwijs tegenin gaan, maarja, voorlopig dus gewoon op deze manier verder. Tis niet anders.

Conditioning:
5,5km terugfietsen naar huis.

Vriendin maakt het overigens goed, geen (erge) schade aan het hart voor zover ze nu kunnen zien, en ze gaan nu uitzoeken waarom haar cholesterol in 3-4 weken tijd zo explosief gestegen is, zonder dat daar qua voeding aanleiding voor is.

Goed nieuws.

Beter maar luisteren naar de fysio denk ik.
Al doe ik dat zelf natuurlijk niet...
Je bent echt lekker bezig de laatste tijd man.
Keep it up.

toch boeiend hoe zo'n revalidatie wordt aangepakt.

Goed bezig !

je hebt wel volgens mij een goede fysio man, goed gepakt de herstel van je been

Goed nieuws.

Beter maar luisteren naar de fysio denk ik.
Al doe ik dat zelf natuurlijk niet...
Je bent echt lekker bezig de laatste tijd man.
Keep it up.

Ja d'r is voor mij wel een knop omgegaan door dat gezeik met m'n knie. Sowieso is d'r privé genoeg gebeurd de afgelopen 2 jaar, wat me met beide benen op de grond heeft gezet, en heeft doen inzien dat het echt complete tijdverspilling is om me druk te maken over assistance oefeningen, en of ik nou 6 of 8 reps moet doen.

Verder luister ik wel naar de fysio hoor.. al zuigt het wel om 4 maanden te buffelen om m'n squat weer op niveau te krijgen, en vervolgens moet je stoppen met squaten.. Maar goed, ik ga m'n deadlift rustig opbouwen, ben wel benieuwd waar ik nu sta, en wat m'n knie kan hebben.

toch boeiend hoe zo'n revalidatie wordt aangepakt.

Goed bezig !

Mja, tis wel grappig hoe verschillend de medische wereld en de "kracht-wereld" tegen oefeningen e.d. aankijken.

En dank je..

je hebt wel volgens mij een goede fysio man, goed gepakt de herstel van je been

Ik volg echt ff niet wat je bedoeld man hahaha..

Verbaast me niks, ik kan echt niet eten en typen at the same time, ga ik onzin typen, ik bedoel dat je fysio good bezig is met het aanpakken van het herstel van je knie!:D

Oooh hahaha.. jawel, jawel.. Er ontstaan alleen wel leuke discussies elke keer, die ik gegarandeerd win na verloop van tijd.

Scheelt ook wel dat die lui daar gewoon in loondienst zijn. Ze krijgen toch hun centen wel, of ze nou 10 of 100 mensen per dag helpen, dus doen ze gewoon hun best, en nemen ze de tijd. Lijkt me wel anders als ik bij een praktijk liep die zoveel mogelijk mensen per uur probeert te helpen..

Anywayzz, vandaag nog ff getraint:

Conditioning:
Totaal 12,3km fietsen full speed, naar het ziekenhuis, o.a. laan 1914 twee keer op en af, voor degenen die amersfoort kennen. Ruim 500 meter non-stop helling, en nog steil ook.

Pompen:
- Hammer curls*: 3x12x25kg
- DB OH ext*:3x12x12kg
- Concentration curls*: 3x15x12kg
- Kickbacks*: 3x15x12kg
- 3-way delts: 3x10+10+10x5kg plate
- Band Pushdowns: 3x30+
- Wrist roller: 2xheel veel
- Neck: 2xheel veel

Oefeningen met * zijn met homemade fat gripz.

Ik ben overigens ook al 24 uur gestopt met roken. Het zuigt, en ik loop helemaal para stuiterend rond, maar het moet wel. Rookvrije omgeving voor vriendin, en daarbij, gelijk een golden opportunity om zelf ook te stoppen. Nu kan de conditioning helemaal gaan beginnen. Als ik al een redelijke conditie kon opbouwen terwijl ik een pakje per dag rookte, dan wordt het natuurlijk helemaal gaaf als ik nok met roken.

Je bent echt goed bezig man.
Zeker ook met je fietsen enzo.
JE wordt nog een echte atleet man! :eek:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven