Fitness Seller

Road to Perdition

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Maar nu wil ik ook een dumbbell van 60 natuurlijk...
Kunnen we daar mee verder gaan. ;)

Uiteraard. En ik zal binnenkort ook ff je 25x55 ownen. En daarna 26x60.

Training @ Home:

Prowler:
10 sprints van 40m, 50kg, met max 1min. rust

Sterke rows zijn sterk!

Is dit een soort titanenstrijd tussen jullie met die dumbbell rows of heeft het verder ook nog een reden omdat je andere lifts sterker wilt krijgen, voorzover dat gaat in jouw situatie nu? (Behalve dat 20x60 gewoon erg sterk is natuurlijk)

Dank je.

Is dit een soort titanenstrijd tussen jullie met die dumbbell rows of heeft het verder ook nog een reden omdat je andere lifts sterker wilt krijgen, voorzover dat gaat in jouw situatie nu? (Behalve dat 20x60 gewoon erg sterk is natuurlijk)

Het is deels lol, deels nuttig.

Het feit dat iemand anders net ff een paar reps meer maakt, is net ff dat beetje externe motivatie wat ik soms wel kan gebruiken.

Het lijkt me gewoon gaaf om ooit het record van Matt Kroc af te pakken bijv. das geloof ik 10x300lbs.

En het stamt nog uit de tijd dat ik met m'n poot in een brace zat, en het enige wat ik kon doen was DB rows, pushups en staand DB drukken.

Een sterke row heeft natuurlijk ook oneindig veel voordelen.

En in deze tijd waarin PR's op de squat en deadlift nog wel even duren, zijn dit soort kleine succesjes zeer welkom.

Maar aan het einde van de dag tellen alleen de echte lifts: Squat, Bench, Deadlift en Press.

Uiteraard. En ik zal binnenkort ook ff je 25x55 ownen. En daarna 26x60.
Ik zal binnenkort eens voluit gaan met 60kg hoor. ;)
25x55 was gewoon strikt natuurlijk. :D

Ik voorzie een 50x60 van Tymboo in de zeer nabije toekomst...

Maar aan het einde van de dag tellen alleen de echte lifts: Squat, Bench, Deadlift en Press.
En "leg extensions"!!! :lifter:

Hmmm.... 136kg maal 10 reps...
Eens proberen éh Mark..?! :eek:

Eerst 300kg deadliften.

Prowler:
10 sprints van 40m, 50kg, minimale pauze

Training @ FPA:

Press:
Elke eerste rep powerclean.
2x10xstang
5x30
3x40
3x45
3x50
3x55
1x60
1x62,5 Evenaring PR
1x65 PR
Fx67,5
Fx67,5
2x60

Chins:
5 reps
5 reps
4 reps
3 reps
2 reps

Seated DB Press:
10x20
8x20
7x20
5x20
5x20

Shrugs:
4x10x120

Conditioning:
11km op de racefiets

Comments: very nice. dit was het einde van cycle 6 van het 5/3/1 systeem.

Na 6 cycli heb ik het volgende gehaald: 110kg bench, 65kg press, 180kg deadlift en een 3x120 squat. Gezien alle omstandigheden (Ongeluk met knie en de revalidatie daarna, diplomering, nieuwe hectische baan, vriendin in het ziekenhuis, tweede knie-blessure) ben ik hier redelijk tevreden mee, al is alleen de press voorbij m'n oude niveau.

M'n BW is stabiel rond de 107. Ik ben gestopt met roken, en m'n conditie is aanzienlijk toegenomen. BF% lijkt wat gezakt, ik doe geen metingen, maar het is in ieder geval op een acceptabel niveau.

Ik begin nu vast te lopen, en ik voel me toenemend meer naar de klote.

Aankomende week dus een volledig deload, ik denk dat ik alleen wat prowler trainingen doe, en de fysio trainingen, en verder heel veel slapen en bij-eten.

Planning daarna:
- Volledig resetten, en weer opnieuw opbouwen.
- Main lifts: deadlift, bench, press
- Minder assistance oefeningen, maar meer volume draaien. Kwaliteit>kwantiteit
- En het belangrijkste: Heel veel rep PR's zetten op de main lifts.

Binnen 6 cycles wil ik het volgende halen: 115kg bench, 70kg press, 200kg deadlift, en chins 12 reps.

Qua schema is het ongeveer dit:

Maandag:
Deadlift 5/3/1
GM's
Abs

Dinsdag:
Bench 5/3/1
DB Incline
DB Rows
Triceps

Woensdag&vrijdag:
Fysio

Donderdag:
Press 5/3/1
Chins
Seated DB Press
Shrugs

Zaterdag&Zondag:
Prowler

Verder zo vaak mogelijk neck, rear delts, fietsen. Biceps en onderarmen train ik op een aparte dag

Laatst bewerkt:
6m en maar 5kg bij op BP is niet veel toch? Wel goed blijven doordoen ondanks tegenslag, doen er jou niet veel na.

Imo kun je het BP doel ook wel wat ambitieuzer zetten.
Minder ass, meer volume klinkt wel goed.
Ik blijf het volgen, al zal ik wat minder posten om Mc niet te veel te ontgrieven. ;)

6m en maar 5kg bij op BP is niet veel toch? Wel goed blijven doordoen ondanks tegenslag, doen er jou niet veel na.

Nee, de progressie het afgelopen jaar is minimaal, sterker nog, het heeft me heel veel tijd gekost om weer terug te krabbelen naar waar ik was. Of bedoelde je vooruitkijkend? Veel energie ging verloren om m'n benen weer aan te sterken, en sowieso paar maanden geen press of bench kunnen doen..

Imo kun je het BP doel ook wel wat ambitieuzer zetten.
Minder ass, meer volume klinkt wel goed.
Ik blijf het volgen, al zal ik wat minder posten om Mc niet te veel te ontgrieven. ;)

Tja tis maar hoe je het bekijkt.. Ik heb in twee jaar tijd geen enkele kilo op m'n bench geplakt..

Post gerust.

;) Ik voorzie toch wel wat meer progressie nu hoor.
Stick to the plan, e.v.t. de "for powerlifting" versie, en het komt best goed denk ik.
Bij mij gaat het ook K_t natuurlijk, maar ook dat komt wel weer eens goed.
Ik ben "nu" tijdens mijn werkweek gelijk overtyraind geloof ik...
Oververmoeid... :o

Sloeg je normaal de deloadweek over toch?

;) Ik voorzie toch wel wat meer progressie nu hoor.
Stick to the plan, e.v.t. de "for powerlifting" versie, en het komt best goed denk ik.
Bij mij gaat het ook K_t natuurlijk, maar ook dat komt wel weer eens goed.
Ik ben "nu" tijdens mijn werkweek gelijk overtyraind geloof ik...
Oververmoeid... :o

Komt goed. Ja, ik heb af en toe k*tdagen, maar nu begint het flink te stapelen.. ook nu alles weer stabiel is.

Sloeg je normaal de deloadweek over toch?

Soms wel, soms niet. Vaak ff een paar dagen complete rust, en dan weer nieuwe cyclus. Ik deed sowieso de deloadweken op een zwaarder percentage, en dan easy op de assistance.

Nee, de progressie het afgelopen jaar is minimaal, sterker nog, het heeft me heel veel tijd gekost om weer terug te krabbelen naar waar ik was. Of bedoelde je vooruitkijkend? Veel energie ging verloren om m'n benen weer aan te sterken, en sowieso paar maanden geen press of bench kunnen doen..

Bedoel idd de toekomst.

Zo, sinds donderdag volledige rust gehouden. Was zo gaar als een koekje na 9 uur werken vanacht.

Voor 't eerst gelift met sleeves. Beviel wel.

Deadlift:
2x10x70
5x100
5x120
10x135

Squat:
5x10x60
Zwaarder dan dit zal ik voorlopig niet gaan.

DB Curls:
5x10x20

Situps:
2 sets weighted
3 sets normaal

Conditioning:
11km op de racefiets

Comments: Zo, en nu slapen.

5x10x60 squat is goed man! :D

Nou, nee t was een eitje.. maar ik ga voorlopig m'n knieen niet onnodig belasten. Pauzes waren wel kort, minuutje maximaal. Kalmpjes opbouwen, zelfde als de deadlift.

I know brother.
Keep up the good work!

Training @ FPA:

Warmup:
- Delt raises 1 giant set
- Dislocates
- Stretchen

Bench:
Alles paused
2x20xstang
8x40
5x55

5x65
5x75
8x85

DB Incline:
10x24
8x24
10x22
8x22
9x20

DB Rows:
10x40
10x50
L: 25x60 PR
R: 25x60 PR
10x40
10x40

De repouts op 60kg waren met straps, rest niet.

EZ-bar Extensions:
4x10x30

Shake kwam gelijk weer naar boven, daarna een kwartier zitten zweten, trillen en kots terugslikken.

Conditioning:
11km op de racefiets

Comments: En nu slapen. Nog 1 nachtdienst te gaan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven