Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Nu van alle kwaaltjes afkomen en dan flex cup en iron man here i come.Ja dat je trainen beinvloed wordt door ischias leek me al aannemelijk. Maar is het ook andersom: treedt er bij je ischias ook verbetering op door het trainen?Sorry voor late respons ben tijdje beetje afwezig geweest het zit met een ischias kan je niet alles doen zoals je vroeger deed je voelt altijd een pijn. En beinvloed mijn trainen inderdaad van grond uit tillen gaat lastig tot moeizaam ermee. Zelfs zo erg dat ik van een deadlift van 200kg naar 120kg vanuit een rek ook nog eens. Ook met squatten blijft lastiger maar is niet onmogelijk.
Maar sinds gisteren heb ik weer kunnen deadliften vanuit de grond was helemaal verbaasd pijntje blijf je voelen maar toch. Eerste set 110 kg x 6 tweede set 130 x 6 derde set 150 x 6 vierde set 170 x 6was heelmaal happy ben echt op de road to recove
---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 12:47 ----------
Ben nu sinds een paar dagen bezig met xtreme pump van xxl en daardoor krijg ik een betere doorbloeding en merk ik mijn ischias minder kan het iedereen aanraden en niet om even reclame te maken.
Ja dat je trainen beinvloed wordt door ischias leek me al aannemelijk. Maar is het ook andersom: treedt er bij je ischias ook verbetering op door het trainen?
Dat is wel een pijnlijk verschil ja. Nog nette gewichten, maar lijkt me pijnlijk.
Maar hoe kom je daar dan zo aan?