Raoul Duke
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had geen tijd om te trainen vandaag. Morgen ga ik op wintersport dus ik pak nu lekker een week rust! Als ik terugkom ga ik een scooter kopen en gelijk bij een andere gym trainen, kan niet wachten
!
Prettige kerst alvast.
. De hele vakantie aan me nieuwe gym gedacht, kan niet wachten om daar te gaan knallen! Nu dus opzoek naar een scooter..
.
! Ik heb de hele week (bijna) letterlijk op bier en patat geleefd. Nu word het weer tijd om sirieus te gaan knallen! Ik kreeg overigens veel positieve reacties in the gym net, dus die week rust heeft me meer dan goed gedaan!goeie training zo te lezen ^^, hoe was het nou in je nieuwe gym?

!Goeie squat hoor "spook + nummer", maar whats up met je deadlift?
, maar dit jaar komt er sterke verbetering in!
! Alleen me schouders hadden er geen zin meer in vandaag.. Ik heb nog steeds geen scooter gevonden, dus ik zit nog steeds niet in me nieuwe gym 
!
! Ben net terug van vakantie en ik heb daar alleen maar op patat en bier geleefd. Dus ik zit weer rond de 18%
. Maar ik ben er ook achter gekomen dat een ub/lb niet ideaal is voor een cut, aangezien je dan 2 keer in de week benen traint en daarna nog cardio doen is echt een hel! Dus nu ga ik weer beginnen met een splitschema en rustig verder cutten tot eind februari! De k*t gaat lekker k*t! Ben net terug van vakantie en ik heb daar alleen maar op patat en bier geleefd. Dus ik zit weer rond de 18%
. Maar ik ben er ook achter gekomen dat een ub/lb niet ideaal is voor een cut, aangezien je dan 2 keer in de week benen traint en daarna nog cardio doen is echt een hel! Dus nu ga ik weer beginnen met een splitschema en rustig verder cutten tot eind februari!
![]()