- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe anders latt pulldown ipv pull ups als zeer doet.
Zand al uit je vagina?![]()

Lijkt me heel redelijk om de RPE 10 te beschouwen als je 1RM met solide vorm. Goed bezig hoor, ik heb vaak genoeg doorgeramd en zelfs als je er zonder blessures vanaf komt, schiet je er weinig mee op.
Aha, ja dat is niet de bedoeling natuurlijk. Idealiter is iedere rep technisch identiek. Misschien is het dan toch beter om een poosje echt flink te reppen, beginnend bij 70 % van max (@7 gok ik, kun je opzoeken).
Die military press is wel erg vrouwelijk
Kom op nou, rob.
Als je RTS echt leuk vind en bijvoorbeeld nog een keer wilt doen is het misschien een idee om iets lagere maxes in te vullen?Het is ooit moeilijk zeggen imo. Bv 4 squats @9, dan is het vaak rep 1 vorm niet goed (70% van perfectie), rep 2 goed, rep 3 bv op 90% en rep 4 wordt dan 50-60% oid.
Voor gevoel zit het dan niet in het gewicht maar ontbreekt het aan techniek, maar het is toch zeker resultaat van het gewicht. Ach, tijd zal het uitwijzen.
Als je RTS echt leuk vind en bijvoorbeeld nog een keer wilt doen is het misschien een idee om iets lagere maxes in te vullen?