AndroidHealthClinic

Rob G's log - Sheiko Hypertrophy

[Link niet meer beschikbaar] ik heb deze nu als 'vrijetijdsbroek', is ook wel goed om mee te trainen denk ik

• Topic Starter Topic Starter
Ehm...er staat nadrukkelijk bij dat je er niet mee kunt squatten..

Zie hierboven...:rolleyes:

Ik vind de training wel nice trouwens!:bow: Hoewel ik stiekem van jou wel sterkere benches zou verwachten!

Mja als ik er niet in kan squatten gaat het niet werken. Jammer. Dat model en dan in een broek met stretch, dat zoek ik. Maar die zijn er wel, als ik vind ga ik bulk inkopen en met epic profits op dbb doorverkopen. Nooit meer werken. Broeken verkopen en anabolen spuiten, #yolo.

Training was wel intensief. Bench is idd een weak spot en is ook niet veel beter geworden afgelopen maanden. Nog wel 3 x 107,5 ook gebenched, waarmee ik volgens mij beetje zo op 110-115 1RM zou komen. Goed, lower body is waar meeste gains gemaakt zijn en borst-schouders zijn hierna aan de beurt.

RTS template is iig wel tof om te doen, wie weet zit jij er ook nog wel eens aan Marv.

[Link niet meer beschikbaar] ik heb deze nu als 'vrijetijdsbroek', is ook wel goed om mee te trainen denk ik

Mja ik wil wel echt dem quads & hams zichtbaar hebben. Dat logo van xxl vind ik ook wat storend. The search continues.

Ik kan er prima mee squatten en ik heb Phill Heath quads

Gerechtigheid!!!!

Haha, ja ik wil wel dat de shorts wat strakker gaan zitten dan dat.

Zoals Rob het hier ooit omschreef heeft hij een kont waar menig vrouw jaloers op is, als daar ook nog de bij behorende quads en hams bijzitten garandeer ik dat hij eruit scheurt..

Dat dus. En ik squat ook altijd wel behoorlijk diep met een mediocer wide stance. Dus knieen gaan irtwat naar buiten waardoor ik wel wat rek nodig heb.

Week 6 Day 3

Friday
Exercise Protocol
Squat w/belt, wraps Work up to x2 @9 (Load Drop) 6-9% Fatigue
2ct Pause Bench Work up to x2 @9 (Load Drop) 6-9% Fatigue
Pendlay Rows Work up to x6 @8 (Repeat) 6-9% Fatigue

Squat (13:30 uur)
2 x 8 x 50 @4
2 x 2 x 80 @5
2 x 2 x 100 @6
2 x 2 x 110 @6,5
2 x 2 x 120 @7
2 x 130 @7,5
2 x 135 @8
2 x 140 @8,5
2 x 145 @8,5
2 x 150 @9
2 x 140 @8,5
2 x 140 @9

Chill. Squats allemaal zeer netjes, waarbij @9 ook wel voelde als dat ik nog een realistische rep in de tank over had.

Gisteren even filmpje gekeken van mijn nieuwe held Alan Thrall over hoe je lifting belt best te hanteren:

Waarbij ik hem vandaag dus wat heb gevarieerd met hoe strak ik de riem om doe. Tandje minder strak dan normaal was stuk beter en heb het idee dat ik de riem dus altijd onnodig strak had.

2 ct bench (14:25 uur)
2 x 8 x 40
2 x 60 @5
2 x 70 @6
2 x 80 @7
2 x 90 @8
2 x 95 @8,5
2 x 100 @9
2 x 95 @8,5
2 x 95 @9

Pendlay row (14:55 uur)
6 x 50 @6
6 x 60 @6,5
6 x 70 @7
6 x 80 @8
6 x 75 @7,5
6 x 75 @8

Einde: 15:10 uur

Al met al zeer content met deze training, wat de 4e dag achter elkaar was. Trainen rond het middaguur is ook wel aanzienlijk beter voor me.

Nu spullen pakken en weekend gainz gaan verneuken op festival.

Defqon Rob?

Down the rabbit hole haha. Kut programma. Tis een grote modderpoel hier. Maar goed vriendin beloofd mee te helpen met haar salade bar. Dus ben ook nog gewoon aan het werk hier.

Op een positieve noot: sta hier en hoor net dat Job Jobse draait van 01:00 - 04:00, wat techno is, wat goed is.

Maar geen gekkigheid qua dope ofzo, rustig aan.

Heerlijk iifym ontbijtje. Biertje, dubbele uitsmijter, totsti, fruitsalade, liter chocolademelk, grote koffie, 20 mg dex, buisje G. Dag kan beginnen.

Geen gekkigheid qua dope? Lukt goed kijkend naar het ontbijt de volgende ochtend:lol:

Enjoy

Verder is het ingetogen geweest. Laatste uurtjes werken, vrij weinig catabool. Goed gedragen.

Bitches.

f**k man ik moet echt eens goede gym shorts vinden.

Iets waar mijn dikke reet in kan en niet kapot gaat met full squat.

Iets wat tot ongeveer halverwege bovenbenen komt voor maximum upper leg exposure.

Iets wat bovenstaande zaken heeft maar niet gay is.

Niet te doen. Zoektoch naar the perfect short. Loop nu weer in een soort te korte zwembroek rond, maar wel maat XL want het stof geeft niet mee en kan er anders geen squat mee maken.

f**k man moet wel beetje aan mijn voorkomen denken je weet toch.
Mosh shorts!
Stel nou dat je aan het liften bent en ineens breekt er een moshpit uit... daar sta je dan in je wielrennersbroekje..

Mosh shorts!
Stel nou dat je aan het liften bent en ineens breekt er een moshpit uit... daar sta je dan in je wielrennersbroekje..

Sowieso! Leg iedere workout preventief wat wisselgeld op de grond rondom de cage en stapel paar boxes, stagedive ligt altijd op de loer.

Heerlijk die eerlijkheid over je ontbijt:roflol:

Week 7 day 1

Weekend was bagger, maar wel 2 nachten 9-10 uur geslapen daarna en verder prima gegeten.

Bodyweight: steady 88kg bij ca. 12%. Stabiel gebleven na deze week dus dat is ok.

Monday
Exercise Protocol
Squat w/belt Work up to x2 @9 (Load Drop) 4-6% Fatigue
Bench (touch and go) Work up to x6 @10 (Load Drop) 4-6% Fatigue
Close Grip Bench Work up to x4 @8 (Repeat) 4-6% Fatigue

Squat (19:40 uur)
2 x 8 x 50
2 x 2 x 80 @5
2 x 2 x 100 @6
2 x 2 x 110 @7
2 x 2 x 120 @7,5
2 x 130 @8
2 x 135 @8
2 x 140 @8,5
2 x 145 @9-isch
2 x 140 @8,5
2 x 140 @9-isch

Zat niet zo lekker in de mental flow. Met name omdat de aanhechting van mijn linker quad aan mijn knie beetje irriteerde. Dat was eind vorige week al zo en het is er dit weekend niet beter op geworden. Beetje veel gezeten en met ellebogen op die pees leunen zeg maar. Het prikkelde en zeurde wat bij de concentrische beweging. Navenant nog wel prima gesquat, maar niet voor de 150 gegaan. De vorm is wel goed nu en ook als het zwaar wordt blijf ik netjes. Ik hoop dat het wat weg trekt asap.

Squat begint toch wel deadlift voorbij te gaan als favoriete oefening.

Benchpress (20:20 uur)
2 x 8 x 40
6 x 60 @6
6 x 70 @6,5
6 x 80 @7
6 x 90 @8
6 x 95 @8,5
4 x 100 @9
5 x 95 @10

Begon de jwdoetmee vs skatermarvin discussie te lezen waardoor alles sloom ging halverwege de bench.

CGBP (20:55 uur)
4 x 60 @6
4 x 70 @7
4 x 75 @7,5
4 x 80 @8
4 x 75 @7,5
4 x 75 @8

Einde: 21:10 uur

Mja als ik beetje serieus met gewichten wil smijten zijn die soort weekendjes toch wel killing. Maar prima training.

Ben wel benieuwd wat ik nog weg ga zetten met squatten want het voelt alsof daar nog veel potentieel ligt. Verbaas me over hoe ik toch 5 kg kan blijven verhogen en de lifts niet veel zwaarder voelen. Ik hoop dat mijn quad-pees snel goed voelt dan hoop ik deze RTS cycle vooral op de squat een significante verbetering te maken.

Bench en OH press moet duidelijk nadruk op worden gelegd in de toekomst.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven