XXL Nutrition

Rob G's log - Sheiko Hypertrophy

Goeie getallen man :thumb:

Alright. Ik merk namelijk dat ik sterker ben met motiverende mensen om mij heen ;). Allicht een idee om bij een volgende test eens wat af te spreken met maten bijv :).

• Topic Starter Topic Starter
Alright. Ik merk namelijk dat ik sterker ben met motiverende mensen om mij heen ;). Allicht een idee om bij een volgende test eens wat af te spreken met maten bijv :).

Ja vind het ook wel cool om met wat homies te trainen. Ga wel eens beesten bij @Frenkpie in Baarn en @niekkel was vandaag mee. Maar helaas trainen er niet zo heel veel hardcore gasten in Amsterdam.

Verder ben ik altijd wel redelijk gemotiveerd op mezelf. Ben niet zo competetief naar amderen en wel heel erg naar mezelf. Maar goed, tis natuurlijk wel tof om met wat beesten te beuken.

Goed man, nu doorbouwen en niet te veel maxen verder denk ik?

Jordi Snijders zit in Adam natuurlijk

Goed man, nu doorbouwen en niet te veel maxen verder denk ik?

Jordi Snijders zit in Adam natuurlijk

Nee tis nu een beetje kijken hoe of wat. Denk dat is heel even een deload / rust week neem. Wellicht dan even een maandje ub/lb voor het ego, beetje bb-stylo en heel even rustig pompen. Plan is dan Sheiko hypertrophy te doen, 4x per week variant. Verder niet te veel maxen. Maar wil wel even iets meer ub training doen, wat meer schouders. Bench moet wat beter en dan niet alleen de max lift. Maar overall chinups etc wat verbeteren.

Ga even kijken hoe eea bevalt. Moet zeggen dat ik RTS wel erg leuk vond om te doen.

Nu kan jij hem alleen zien. Hij moet op niet vermeld staan
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aangepast.

Deadlifts komen wel erg uit mijn rug en weinig uit de benen.

rpe 8 en 9+ is ook wat laag als je het zo ziet, met name de 9+ (die ziet er wel uit als 9,5-10), Voelde wel als lager.

Je kunt nog tientallen kilo's pakken op je totaal met wat simpele technische aanpassigen, tbh ziet dit er niet echt uit man, vooral die dl niet. Veel te wild en ongecontroleerd trekken.

Je kunt nog tientallen kilo's pakken op je totaal met wat simpele technische aanpassigen, tbh ziet dit er niet echt uit man, vooral die dl niet. Veel te wild en ongecontroleerd trekken.

Ik probeer over het algemeen wel de spanning al op de bar te hebben voordat ik ga liften. Bij de 210 lijkt het wel een harde 'jerk'. De squats zijn toch niet zo lelijk? Thnx voor de honesty btw, er is nog wel wat werk aan de winkel.

Het was echt lelijk eerst. Zal eens goed gaan opletten bij filmpjes topic en wat vaker lifts filmen en posten voor wat pointers, zou wel chill zijn.

Laatst bewerkt:
Wat een glutes no homo

Dat het technisch nog wat beter kan ben ik met je eens. Maar ziet er niet uit is wel een wat overdreven statement in dit geval. Prima trouwens dat jij het zo ziet, maar zeker met zo'n sterk geformuleerde opmerking zou een constructieve feedback over hoe hij het volgens jou kan verbeteren ook niet misstaan. Zo kan Rob er nog wat mee tenminste.

Prima techniek Rob, als je wilt kunnen we wel een keer kijken hoe je het kan verbeteren als je weer langskomt. Vaak zijn wat verschillende Youtube (tutorial) filmpjes erg informatief en zal Sheiko door het hoge volume op 70-80% van je max ook zeker helpen 'greasing the groove'.

Dat het technisch nog wat beter kan ben ik met je eens. Maar ziet er niet uit is wel een wat overdreven statement in dit geval. Prima trouwens dat jij het zo ziet, maar zeker met zo'n sterk geformuleerde opmerking zou een constructieve feedback over hoe hij het volgens jou kan verbeteren ook niet misstaan. Zo kan Rob er nog wat mee tenminste.

Prima techniek Rob, als je wilt kunnen we wel een keer kijken hoe je het kan verbeteren als je weer langskomt. Vaak zijn wat verschillende Youtube (tutorial) filmpjes erg informatief en zal Sheiko door het hoge volume op 70-80% van je max ook zeker helpen 'greasing the groove'.

Thanks Frenk. De deadlifts zijn ook wel een beetje psyched up getuigen het trekken aan de bar, het zijn tenslotte mijn 1RM's waar tijdje naar toe gebouwd is. Vanaf het moment dat de daadwerkelijke lift begint is de vorm wel minder lelijk.

Maar goed dat er op techniek veel te halen valt dat wist ik al tijd. Gaat met Sheiko lekker aan begonnen worden.

Goed aan de weg aan het timmeren. Eindelijk decent gewichten :) Zo slecht vind ik het er allemaal niet uit zien. Squat ziet er goed uit, deadlift kan wel wat aan gesleuteld worden nog. Not bad at all!

Squat is heel netjes in ieder geval. Maar heb je geen safety bars/spotters op die kooi zitten?

Ik train in mijn homegym in Amsterdam, ik ben alleen niet erg hardcore. Wel dezelfde weightlifting patta's!

Haai, ik ben in :wave:

Goed aan de weg aan het timmeren. Eindelijk decent gewichten :) Zo slecht vind ik het er allemaal niet uit zien. Squat ziet er goed uit, deadlift kan wel wat aan gesleuteld worden nog. Not bad at all!

Mja die deadlifts waren de laatste 2 lifts van de 2 uur durende sessie. Ik heb ook bewust niet meer geprobeerd die 220 te evenraren omdat ik merkte dat ik niet meer goed in 'the zone' kon komen en idd de techniek wel wat mankementjes begon te vertonen.

Squat is heel netjes in ieder geval. Maar heb je geen safety bars/spotters op die kooi zitten?

Ik train in mijn homegym in Amsterdam, ik ben alleen niet erg hardcore. Wel dezelfde weightlifting patta's!

Ja maat van me (die dit op film heeft gezet) heeft me gespot vanaf 160 kg bij de squat.

Die pattas heeft half Nederland volgens mij haha.

Terug
Naar boven