- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alright. Ik merk namelijk dat ik sterker ben met motiverende mensen om mij heen. Allicht een idee om bij een volgende test eens wat af te spreken met maten bijv
.
Goed man, nu doorbouwen en niet te veel maxen verder denk ik?
Jordi Snijders zit in Adam natuurlijk
Je kunt nog tientallen kilo's pakken op je totaal met wat simpele technische aanpassigen, tbh ziet dit er niet echt uit man, vooral die dl niet. Veel te wild en ongecontroleerd trekken.
Je kunt nog tientallen kilo's pakken op je totaal met wat simpele technische aanpassigen, tbh ziet dit er niet echt uit man, vooral die dl niet. Veel te wild en ongecontroleerd trekken.
Dat het technisch nog wat beter kan ben ik met je eens. Maar ziet er niet uit is wel een wat overdreven statement in dit geval. Prima trouwens dat jij het zo ziet, maar zeker met zo'n sterk geformuleerde opmerking zou een constructieve feedback over hoe hij het volgens jou kan verbeteren ook niet misstaan. Zo kan Rob er nog wat mee tenminste.
Prima techniek Rob, als je wilt kunnen we wel een keer kijken hoe je het kan verbeteren als je weer langskomt. Vaak zijn wat verschillende Youtube (tutorial) filmpjes erg informatief en zal Sheiko door het hoge volume op 70-80% van je max ook zeker helpen 'greasing the groove'.
Goed aan de weg aan het timmeren. Eindelijk decent gewichtenZo slecht vind ik het er allemaal niet uit zien. Squat ziet er goed uit, deadlift kan wel wat aan gesleuteld worden nog. Not bad at all!
Squat is heel netjes in ieder geval. Maar heb je geen safety bars/spotters op die kooi zitten?
Ik train in mijn homegym in Amsterdam, ik ben alleen niet erg hardcore. Wel dezelfde weightlifting patta's!