- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ziet er goed uit inderdaad.Mja, zou het zelf niet erg vinden als het wat minder was maar goed.
Shorts zijn wel goed toch? Echt relaxe broekkies voor 8 euro.
Ik zou niet te veel volume gaan inleveren op je volgende skimmatje
Prima resultaten man. Leuk dansje maak je ook voor je deadlift
Never change a winning team Rob. Met RTS kan je toch ook prima aan je techniek werken.
Je zou ongeacht het percentage wat je lift en schema altijd aan je techniek moeten/kunnen werken.
Is de nieuwe manier van werken van RTS niet wat voor je, single @8 en daarna op percentage van je geschatte max volume draaien.
Dan kun je ook veel werk op 70-80% doen.
Ik probeer over het algemeen wel de spanning al op de bar te hebben voordat ik ga liften. Bij de 210 lijkt het wel een harde 'jerk'. De squats zijn toch niet zo lelijk? Thnx voor de honesty btw, er is nog wel wat werk aan de winkel.
Het was echt lelijk eerst. Zal eens goed gaan opletten bij filmpjes topic en wat vaker lifts filmen en posten voor wat pointers, zou wel chill zijn.
Dat het technisch nog wat beter kan ben ik met je eens. Maar ziet er niet uit is wel een wat overdreven statement in dit geval. Prima trouwens dat jij het zo ziet, maar zeker met zo'n sterk geformuleerde opmerking zou een constructieve feedback over hoe hij het volgens jou kan verbeteren ook niet misstaan. Zo kan Rob er nog wat mee tenminste.
Prima techniek Rob, als je wilt kunnen we wel een keer kijken hoe je het kan verbeteren als je weer langskomt. Vaak zijn wat verschillende Youtube (tutorial) filmpjes erg informatief en zal Sheiko door het hoge volume op 70-80% van je max ook zeker helpen 'greasing the groove'.
Ik vind 't niet echt prima techniek, ik zei niet dat t er niet uit ziet, ik zei dat t er niet echt uit ziet, een detail maar daarmee wel een aanzienlijk andere formulering.
Je staat zowel bij start als bij finish niet volledig gestrekt bij squats, je knieën staan nog gebogen. Je bracet voor zover ik kan zien helemaal niet, je laat je t laatste stuk gewoon vallen en blaast alles al uit voordat je weer boven par bent. Technisch is dat misschien voor de gemiddelde sportschoolganger best oké zo maar als je als powerlifter het meeste uit je lifts wilt halen dan kun je nog heel veel winnen.
Bij deadlifts lijkt t alsof je wat pressure breaths ala mike t doet voor je daadwerkelijk gaat pullen maar er gebeurt in realiteit helemaal niets bij deze pressure breaths. Je rockt gewoon wat heen en weer met je lichaam en gaat dan eigenlijk vanuit het niets pullen. Geen spanning, je doet nauwelijks iets met je lats die je meer naar onderen zou moeten trekken en je borst heeft totaal niet de leiding in de beweging. Heupen schieten dan ook gewoon direct omhoog en rug trekt krom waardoor t een onnodig zware lockout wordt. Je zou meer geduld moeten hebben bij liftoff en meer in de techniek blijven zodat je makkelijk kunt doorversnellen. Minder focussen op keihard van de grond lostrekken en meer focussen op in de juiste positie los trekken zodat je lockout ook veel makkelijker wordt. 90% van de technische errors op de deadlift komen door slechte liftoff positie.
Natuurlijk ga je bij max efforts eerder technisch falen maar als je techniek on point is zou die dat eigenlijk juist ook bij max effort pogingen moeten zijn.
Sorry als ik af en toe bot over kom maar zo bedoel ik t niet. Ik beschrijf gewoon wat ik zie en denk.
K zou lekker RTS blijven doen of in elk geval iets met redelijk veel volume op submaximale intensiteit. Wat zunnepitte zegt klopt natuurlijk gewoon, met elk schema moet je aan je techniek kunnen werken en dat moet je ook zeker doen. Doe ik ook.
Prima lifts en glutesOk pleeboiiis.
130 kg squat:
150 kg squat
210 kg deadlift
220 kg deadlift

Dit herken ik wel! Mijn deadlifts zien er volgens mijn ook ongeveer zo uit!Deadlifts komen wel erg uit mijn rug en weinig uit de benen.
.
Dit dus!
Shorts toch nog kunnen vinden? 8 euro is niet verkeerd!Mja, zou het zelf niet erg vinden als het wat minder was maar goed.
Shorts zijn wel goed toch? Echt relaxe broekkies voor 8 euro.
Waar heb je die shorts vandaan? M'n dikke reet is al uit 2 shorts gescheurd dit jaar :/
Repetition effort UB
1) benchpress (touch n go)
8 x 50
8 x 70
8 x 80
7 x 90
6 x 90
4 x 90
2) t-bar row (smalle pulley)
10 x 40
2 x 8 x 60
2 x 8 x 70
3) incline db press
10 x 28
8 x 34
6 x 34
4) seated cable row (los per hand)
10 x 45
2 x 8 x 60
5) weighted dips
5 x bw
5 x bw+5
3 x 5 x bw+10
6) biceps barbell curl (straight bar)
10 x 15
2 x 10 x 20
2 x 8 x 25
7)triceps cable extensions SS cable curl
20 x 14 - 12 x 14
15 x 18 - 12 x 14
8) side raise
cheat style 2 x 8 x 16
super strikt 2 x 15 x 6
ca 60 sec static hold 3kg
Tijd om toch maar eens week echt even niets te doen. Het begint overal wat te zeuren en moeizaam te voelen. Volgende week geen gym.