- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
10-20 mg dex a day keeps the hunger away

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja dat wil wel helpen idd! Denk dat ik de laatste 4 weken van mijn cut full r*tard ga met wat dex e.d.
Ja dex is zeker aan te raden en imo met stip beste middel voor tijdens een cut. Geeft goede energie, focus, motivatie zonder veel bijwerkingen. Welke dosis neem jij zelf?
Geen idee, ik heb het tot nu toe alleen recreatief gebruikt tussen 50-100mg per dag/avond/nacht
Denk dat ik gewoon begin op 5mg en als het niet genoeg is de dosering omhoog gooi.
Best begin je bv met 2 x per dag 2,5 mg. Doe dit een week, dan 2 x per dag 5 mg, en eventueel naar wens opvoeren naar 3 a 4x / dag 5 mg.
Veel adhd'ers krijgen 30-50 mg per dag, ik vind dat zelf buitensporig. Maar goed, je moet vooral even wennen aan de dosis ivm slapeloosheid. De halfwaardetijd is geloof ik 12 uur oid. Maar je kan dus in het begin wel wat moeten wennen.
Haha vreet je nog die blikken tonijn in water? Pff ik ga al kokhalsen als ik eraan denk. Ik eet nu savonds vaak een tonijn steak uit de vriezer...beetje rosé van binnen houden tijdens t bakken, wat viskruiden en smikkelen maar! Clean bulk ftw

Haha vreet je nog die blikken tonijn in water? Pff ik ga al kokhalsen als ik eraan denk. Ik eet nu savonds vaak een tonijn steak uit de vriezer...beetje rosé van binnen houden tijdens t bakken, wat viskruiden en smikkelen maar! Clean bulk ftw
Die lastige training met pijntjes na de events training van za is heel normaal. Je belast met sterkste man je spieren op een hele andere manier en dat kost wat meer hersteltijd. Wanneer kom je weer?![]()
haha, ja ik heb die techniek wel eens geprobeerd maar daar ben jij echt mega pro in.. ik sta keihard te kokhalsen om het met water weg te spoelen.
ja, half 8 zou nog kunnen maar dan moeten we t van te voren afspreken. Standaard is 8u meestal.
145 squat 7x95 bench.. gaat weer de goede kant op G!
netjes bezig rob ik volg, weer richting je contest shape van paar jaar terug?
woon/ train jij nog in eindhoven?
Nog plannen voor aas? Las dat je vroeger wel eens orals had gedaan.
Nog last van sides gehad? En heb je die gains nog vast kunnen houden of op een gegeven moment weer verloren na een periode van inactiviteit?Ja einde van mijn cut destijds afgesloten met winny only. Ik heb nu plan om anavar only kuurtje te doen. Maar moet nog even kijken of dat uitkomt qua zomer festival planning etc.