AndroidHealthClinic

Contest Log Rob S. contest log

winnaar

• Topic Starter Topic Starter
zeer goed fysiek ... hoe lang train je al ?

suc6 trouwens in contest

Ik train nu ongeveer 6 jaar als ik me niet vergis.

:p nice
altijd leuk om te volgen die rob s

ik zou ook wel graag Seeker eens zien meedoen, dan heb je wat concurrentie

Ik zou Seeker en Lean ook wel graag zien meedoen...wie weet melden ze zich nog ;)

Succes! Staat je voedingsschema ook ergens/ of wat je van plan bent te gaan eten ;)?

Wat ik op het moment eet zal ik morgen wel even plaatsen voor je...

Idd! :D

Benieuwd wat het gaat geven als je kurkdroog staat! Mijn favo alvast :)

Ben ook erg benieuwd...want zoals gezegd ben ik nog nooit zo laag geweest.
Heb iig flink wat BCAA e.d. ingeslagen om de schade beperkt te houden, want ga het dit keer zonder illegale substanties doen :D

Ga je trouwens weer on tijdens de cut of blijf je off?

Ik blijf gewoon off. Ergens in de winter ga ik pas weer bouwen. Voor nu moet ik maar gewoon genoegen nemen met een iets minder groot en vol fysiek. Als ik maar boven de 100kg blijf ben ik tevreden ;)

verwachtingen zijn hoog Rob. probeer deze keer je planning ook vast te houden - dan is deze contest van jou

Ecto.

Haha goed fysiek gozert, ben benieuwd wat het gaat worden.

Volgens mij staat MB nu al op 6%.
Dit wordt nice.
Veel suc6

5,7% meen ik gelezen te hebben.
Succes trouwens Rob.

Succes rob.

Youtube doet hem volgens mij automatisch in HD weergeven als het ook in HD is opgenomen (wat nu dus niet het geval is).

Heb hem toch even erop gezet maar de kwaliteit is nog slechter als ik dacht. Beter gewoon paar min extra laten downloaden dan ;)

En over Muayboran...ben ook wel benieuwd naar zijn foto's. Iedereen prijst hem hier al de hemel in terwijl niemand nog recente en goede foto's van hem heeft gezien. Ik maak me er niet druk over haha.

Laatst bewerkt:
niemand?;)

ik vind juist mooi, hoe meer grote mannen hoe beter.

Curtis misschien nog

Youtube doet hem volgens mij automatisch in HD weergeven als het ook in HD is opgenomen (wat nu dus niet het geval is).

Heb hem toch even erop gezet maar de kwaliteit is nog slechter als ik dacht. Beter gewoon paar min extra laten downloaden dan ;)

En over Muayboran...ben ook wel benieuwd naar zijn foto's. Iedereen prijst hem hier al de hemel in terwijl niemand nog recente en goede foto's van hem heeft gezien. Ik maak me er niet druk over haha.

Ik zou de link gewoon posten in je first post man, zul je veel meer hits hebben

2 maanden je benen niet trainen en ze zien er nog zo uit.... mother****er!

waarom doe jij niet mee?

Succes Rob! ik ga je volgen!

Zieke benen Rob, daar kan ik niet aan tippen.

ben benieuwd na filmpje ma kan hem niet bekijken

Terug
Naar boven