Fitness Seller

Contest Log Rob S. contest log

He Rob, bedoel je off, alleen aas of alles
Gr

Waar kan je nog meer 'off' van zijn dan?

hgh, t4 , t3 en andere peptides:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nog nooit HGH of andere peptides gebruikt. Dus ja, off van alles.

Zodra er weer ECAY te krijgen is wil ik die wel gaan gebruiken om net dat laatste beetje eraf te krijgen. Vond dat spul vorig jaar echt goed werken.

Laatst bewerkt:
succes Rob, hoop voor je dat er nog wat meer competitie komt. vind het tot nu toe nog een beetje stilletjes met inschrijvingen.

Ja inderdaad... ik vind dat een contest toch minstens 15 inschrijvingen moet hebben waarbij er 5/6 man duidelijk moeten maken wie nr 1. wordt... anders is er zo weinig aan... :rolleyes:(no offence)

Serieus? Gestopt met bb in de vorm van wedstrijden neem ik dan aan?

Nee ook met "serieus bb". Dus intensief trainen, vast bulk dieet, ritme, regelmaat, doelen, supps etc etc. Tijd voor andere dingen in het leven. Train nog wel, maar gewoon voor de lol. Maar goed laten we het niet over mij hebben meer. Dit is jouw log :)

Ja inderdaad... ik vind dat een contest toch minstens 15 inschrijvingen moet hebben waarbij er 5/6 man duidelijk moeten maken wie nr 1. wordt... anders is er zo weinig aan... :rolleyes:(no offence)

Er gaan zich echt nog wel wat meer deelnemers melden hoor ;)

Ik hoop eerlijk gezegd dat er minstens 30
meedoen...misschien moet het net iets meer gepromoot worden?

Nee ook met "serieus bb". Dus intensief trainen, vast bulk dieet, ritme, regelmaat, doelen, supps etc etc. Tijd voor andere dingen in het leven. Train nog wel, maar gewoon voor de lol. Maar goed laten we het niet over mij hebben meer. Dit is jouw log :)

Over een tijd zit je toch weer vol aan het ijzer, dat weet ik gewoon.
Zelf heb ik ook van die periodes dat ik er gewoon geen zin meer in heb en dat is helemaal niet erg. We zijn geen prof bbers die hun geld ermee verdienen dus af en toe moet je gewoon een stap terugdoen en je meer bezig houden met andere dingen.

Er gaan zich echt nog wel wat meer deelnemers melden hoor ;)

Ik hoop eerlijk gezegd dat er minstens 30
meedoen...misschien moet het net iets meer gepromoot worden?

Alle deelnemers een contest shirt dbb 2011...
De punten van Heerlen gaan trouwens naar Roermond:cool:...

Klpt het dat je vrij brede heupen/middel hebt qua bouw Rob of vertekent dat beeld heel erg?

Dat zei iemand anders ook over dat filmpje...maar is idd een vertekend beeld als je het mij vraagt, ws omdat de camera zo laag staat. Kijk maar naar de foto's in mijn gallerij..kan niet echt zeggen dat ik daar een bovengemiddeld breed middel heb.

Benen training van vandaag. Heb rustig aan gedaan omdat ik de benen zo lang niet zwaar aangepakt heb.

Squat
16 x 60kg opwarmen
12 x 100kg
10 x 140kg
7 x 180kg (zaten zeker nog een paar reps in)

Leg press (met 1 been)
10 x 90kg
10 x 105kg
8 x 125kg

Leg extension (met 1 been)
12 x 25kg
10 x 30kg
9 x 30kg

Standing leg curl (met 1 been)
16 x 10kg
12 x 15kg
10 x 20kg

Lying leg curl
3 x 8 x 50kg

Daarna voelde ik me zo misselijk en duizelig als ik weet niet wat...kon er elk moment uitkomen.
Toch doorgezet en nog 20 min cardio gedaan...

Al met al een redelijke training. Vanaf volgende week ga ik de benen weer voluit trainen.

En de voeding (lage KH dag)..

60gr whey
50gr brinta
lepel olijfolie
multivit

250gr kip
75gr rijst

60gr caseïne
handje vol noten

250gr kip
75 gr rijst

60gr whey
5gr bcaa

5 hele eieren
3 eiwitten

500gr kwark
lepel lijzaadolie

Toch lekkere training als je t mij vraagt :p maar stiffed leg deadlift doe je niet?

Vandaag niet nee. Vanaf volgende week weer ;)

Damn, nice legs man! Veel succes met de contest.

rob sick fysiek man

wat vind je zo goed aan ecay ?? wil ook paar procenten lager miss ook iets voor mij

Merk gewoon dat de vetbranding er een stuk sneller door gaat...that's it. Kga het pas pakken als ik merk dat het niet zo snel meer gaat...zal wel rond de 8% zijn.

Rob jij ook succes , jij bent uiteraard titelkandidaat :D
ik ga me best doen , maar meer dan een middenmoot zit er denk ik niet in voor me :cool:

Seeker doet waarschijnlijk ook mee Rob, zet hem op ;). Staat in topic van hem.

Oh serieus? Dat is goed om te horen...hoe meer grote jongens hoe beter :D

Terug
Naar boven