Fitness Seller

Contest Log Rob S. contest log

damn ziet er netjes uit

Ziet er erg mooi uit. Prachtig intereur ook ouwe!

• Topic Starter Topic Starter
Thnx. Foto's doen de auto trouwens geen eer aan. Kwam er thuis pas achter dat de camera instellingen compleet verkeerd stonden (o.a. meest brakke VGA stand :D).

Huis, auto, bbing dieet, aas en geen baan.

Ik ben jaloers :(

Geen baan hebben was uiteraard maar tijdelijk. Het is niet zo dat ik niet heb hoeven werken om dat allemaal te kunnen betalen...was het maar zo'n feest.

Laatst bewerkt:
Het feit alleen al dat je 'even' niet kan werken zegt wat over je vorige (en waarschijnlijk ook toekomstige) salaris.

Nog steeds jaloers.

als je zograag aas wilt killy gebruik jehet toch

idd killy wat zit je nog te huilen?

Goed je best doen op school en hopen dat het geluk je in de toekomst een beetje meezit.

Je moet je sowieso niet blind staren op wat anderen hebben, het gaat tenslotte om jou.

Crips of blood niggaz??

Heel mooie bak Rob.S. Altijd een van van bmw geweest, en die oude(re) M series blijven geweldig. Veel plezier ermee.:)

damn buitenkant vind ik er niet zo speciaal uitzien.

maar interieur god damn!.
wat betaal je nou voor zoiets als ik brutaal mag zijn

Ik dacht dat je al wel wat bijverdiende met je webcamcoïtus??Of worden die ouwe mannetjes tegenwoordig zoveel gekort in hun AOW dat jij daardoor nu de dupe bent geworden :(

Tja, crisis treft inderdaad iedereen, gelukkig zijn er nog mensen zoals skinnie (die met supps betalen) of ibo (waar mee je dan gratis mag trainen).

Robbie, ik accepteer ook b&j, als je ook wilt ;)

Laatst bewerkt:
Ik ga geen BenJ geven natuurlijk he?Is een potje eiwit ook goed?
Ibo = Turk = niks gratiesh :)

Terug
Naar boven