XXL Nutrition

Contest Log Rob S. contest log

Hahaha grapjanus

Vind jammer dat je weer zelfde poses schiet elke keer. Het is steeds of mm of back db. Waar blijven een keer triceps poses, front latspread, full body shots etc.

En dan nog grapjanussen zeggen "compleet fysiek", basseren jullie dat op 2 poses ofzo?

Dissapointed.

Disappointed*

• Topic Starter Topic Starter
Kuki heeft idd wel gelijk. Maar zoals ik zei komen er over ca 2 weken goede foto's met andere poses. Vanaf morgen ga ik weer eens trainen...

Kuki heeft idd wel gelijk. Maar zoals ik zei komen er over ca 2 weken goede foto's met andere poses. Vanaf morgen ga ik weer eens trainen...

top :thumbup:
Gecondoleerd nog kerel en veel succes met de trainingen...al heb je dat niet nodig

Gecondoleerd kerel! En top foto's heb je weer ingestuurd, eerste plek is alweer zo goed als binnen!

Hoe beviel die manier van depleten en laden (a.d.h.v dat T-Nation artikel) je?

Bedankt! Maar de foto's hadden beter gekunt dus die houden jullie tegoed ;)

Ik heb het toch niet op die manier gedaan. Heb een paar tips van Ibo gekregen dus heb het op zijn manier gedaan.

Toch ga ik het volgende keer anders doen. Ik had sowieso 1 volle dag extra nodig gehad om te laden want pas de dag na de shoot begonnen mijn spieren in de avond weer vol aan te voelen. Denk dat ik niet meer echt ga depleten als ik over 2 weken nieuwe foto's ga maken.

Vind jammer dat je weer zelfde poses schiet elke keer. Het is steeds of mm of back db. Waar blijven een keer triceps poses, front latspread, full body shots etc.

En dan nog grapjanussen zeggen "compleet fysiek", basseren jullie dat op 2 poses ofzo?

Dissapointed.

Je ziet zelf toch ook wel dat hij zeker een compleet fysiek heeft ?

gefeliciteerd gozer met de contest

Gefeliciteerd met de Contest!

Gecondoleerd Rob.

Gefeliciteerd met je contest overwinning, wilde nog op je stemmen maar was weereens niet al te slim en zag het topic te laat :rolleyes:

gefeliciteerd . op fysiek af zoiezo de verdiende winnaar

Gefeliciteerd Rob! Wel verdiend,
Had nog een vraagje: In die 6 jaar dat je traint. Hoeveel cuts heb je gedaan en hoelang gemiddeld?:o Ben ik wel benieuwd naar :)

Gefeliciteerd gozer!

Heb je ook een foto van je buik?

Terecht en overduidelijk.

Gefeliciteerd.

gefeliciteerd rob niet meer dan verdient
veel plezier met je supps :D

Thnx allemaal! :)

Gefeliciteerd Rob! Wel verdiend,
Had nog een vraagje: In die 6 jaar dat je traint. Hoeveel cuts heb je gedaan en hoelang gemiddeld?:o Ben ik wel benieuwd naar :)

Denk een stuk of 4 cuts? Meestal was het maar iets van 4-6 weken en dan stond ik wel op ca 9%.

Heb je ook een foto van je buik?

Zal komende week wel eentje uploaden.

Goede foto's komen iets later als ik het trainen en dieet weer heb opgepakt. Zal vanaf maandag pas weer beginnen....eerst genieten van mijn nieuwe aanwinst :D

Laatst bewerkt:
En je nieuwe aanwinst is?:P

Terug
Naar boven