AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.842
  • #20.846
Health: 100%
Mentality: 8/10
Energy: 8/10
Intensity: 50% weken
Planned Food: 2000kcal - 40/40/20
Non Planned Food: no
Alcohol: no
Temp in Gym: 19°

Pre w/o Supp: Animal Pak
Intra w/o Supps: Assualt; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu), XXL Xtreme Test
Not so legal supps: 125mcg clen, 20mg Nolva

wjhueo.jpg

Trainingstijd: 50min (start @ 18u30)
Polardata: 133avg - 189max - 487kcal - 110.1kg
Comments: lekker !

Damn Rob, dat is een aardige VPR!:eek:

Gewicht is ook aan het dalen zie ik:thumbs:

• #20.848
Damn Rob, dat is een aardige VPR!:eek:

Gewicht is ook aan het dalen zie ik:thumbs:

Jajaja, best tevreden. Had zeker gedacht dat mijn BP ondertussen zou zakken. Maar heb nog ruimte over.

En yups, gewicht bijna onder de 110. En ik begin hier en daar al wat leuke dingen te zien ;)

Clen ook al lekker hoog! :D

• #20.850
  • #20.852
Ben benieuwd!

We volgen je braaf!

Ik heb ook nog een potje reserve clen dus ik kan wel enkele maanden verder als ik wil :p Ga ook nog eens
horen voor wat extra eca. Plus ik heb nog steeds cardio gedaan. Dus ja... heb nog wat achter de hand.

En als het allemaal zo goed blijft gaan, trek ik hem gewoon door tot ergens op het einde van het jaar en
knal ik er wat test in in januari :p

Ik heb ook nog een potje reserve clen dus ik kan wel enkele maanden verder als ik wil :p Ga ook nog eens
horen voor wat extra eca. Plus ik heb nog steeds cardio gedaan. Dus ja... heb nog wat achter de hand.

En als het allemaal zo goed blijft gaan, trek ik hem gewoon door tot ergens op het einde van het jaar en
knal ik er wat test in in januari :p

Je zit toch nu op 2 on en 2 off? ???

prachtig dat je nog cardio achter de hand hebt, je weet mijn mening dus die ga ik niet nog een keer zeggen :D

Ow ik vergeet zelf te loggen vandaag A training, even de unleash erin knallen :cool:

• #20.854
Je zit toch nu op 2 on en 2 off? ???

prachtig dat je nog cardio achter de hand hebt, je weet mijn mening dus die ga ik niet nog een keer zeggen :D

Ow ik vergeet zelf te loggen vandaag A training, even de unleash erin knallen :cool:

Nee hoor ... ik zit gewoon heel de tijd on ;) Verhogen per 25mcg zodra ik merk dat mijn lichaamstemp
niet meer verhoogd is. En wat keto's erbij ;)

A training? Wat dan? :p

Nee hoor ... ik zit gewoon heel de tijd on ;) Verhogen per 25mcg zodra ik merk dat mijn lichaamstemp
niet meer verhoogd is. En wat keto's erbij ;)

A training? Wat dan? :p

Waarom heel de tijd on? (mag evt via PM)

En mijn A bestaat vandaag uit: SQ,RINGS,BP,DL ;) daarna nog ff een rondje op de Tacx spelen.

• #20.857

Dat verschrompelt ding blijft beter verstopt :p

Waarom heel de tijd on? (mag evt via PM)

En mijn A bestaat vandaag uit: SQ,RINGS,BP,DL ;) daarna nog ff een rondje op de Tacx spelen.

Waarom niet? Zo lang het blijft werken zie ik niet in waarom ik off zou moeten. Ik zit nog zeker niet
aan een monsterdosis dus ja... Toegegeven, als je er gelijk 150mcg inknalt dan zou ik ook on/off doen.
Maar op deze manier bouw je veel langzamer op, heb je niet zoveel nodig en kan je langer door met
toch nog effect

Dat verschrompelt ding blijft beter verstopt :p

Waarom niet? Zo lang het blijft werken zie ik niet in waarom ik off zou moeten. Ik zit nog zeker niet
aan een monsterdosis dus ja... Toegegeven, als je er gelijk 150mcg inknalt dan zou ik ook on/off doen.
Maar op deze manier bouw je veel langzamer op, heb je niet zoveel nodig en kan je langer door met
toch nog effect

Je zit zo op de 150mcg, dat zie je wel ;) zou hem door trekken tot de 150mcg en dan cyclen op 2-2.

• #20.859
Je zit zo op de 150mcg, dat zie je wel ;) zou hem door trekken tot de 150mcg en dan cyclen op 2-2.

Ik zit al een weekje of 2 ver man ;) Normaal zit ik na een paar dagen al op 150mcg :p

Mmm ... dus 2 weken on/off gaan dan op 150. Geen eca ertussen? Die bewaren voor na de clen?
En wat doe ik met mijn T3 dan? :p

3x145bp
Bruut

Terug
Naar boven