Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Met zo huidskleur squat ik ook gelijk 300kg
wait
whut
fixed.
inb4 kaart voor aanpassen van quote
en no racist
en no racist
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met zo huidskleur squat ik ook gelijk 300kg
wait
whut

fixed.
en no racist
fixed.
en no racist

Damn Rob, dat is een aardige VPR!
Gewicht is ook aan het dalen zie ik![]()

Ja, nog 25mcg erbij volgende week en dan switch ik naar eca denk ik voor een paar weken.
Nadien terug clen & T3 en dan nog een paar weken eca. En dan zal ik wel onder de 100 zitten![]()
Ga ook nog eens
Ik heb ook nog een potje reserve clen dus ik kan wel enkele maanden verder als ik wilGa ook nog eens
horen voor wat extra eca. Plus ik heb nog steeds cardio gedaan. Dus ja... heb nog wat achter de hand.
En als het allemaal zo goed blijft gaan, trek ik hem gewoon door tot ergens op het einde van het jaar en
knal ik er wat test in in januari![]()

Je zit toch nu op 2 on en 2 off?
prachtig dat je nog cardio achter de hand hebt, je weet mijn mening dus die ga ik niet nog een keer zeggen
Ow ik vergeet zelf te loggen vandaag A training, even de unleash erin knallen![]()
Verhogen per 25mcg zodra ik merk dat mijn lichaamstemp

Jajaja, best tevreden. Had zeker gedacht dat mijn BP ondertussen zou zakken. Maar heb nog ruimte over.
En yups, gewicht bijna onder de 110. En ik begin hier en daar al wat leuke dingen te zien![]()
Nee hoor ... ik zit gewoon heel de tijd onVerhogen per 25mcg zodra ik merk dat mijn lichaamstemp
niet meer verhoogd is. En wat keto's erbij
A training? Wat dan?![]()
daarna nog ff een rondje op de Tacx spelen.
Waarom heel de tijd on? (mag evt via PM)
En mijn A bestaat vandaag uit: SQ,RINGS,BP,DLdaarna nog ff een rondje op de Tacx spelen.
Dat verschrompelt ding blijft beter verstopt
Waarom niet? Zo lang het blijft werken zie ik niet in waarom ik off zou moeten. Ik zit nog zeker niet
aan een monsterdosis dus ja... Toegegeven, als je er gelijk 150mcg inknalt dan zou ik ook on/off doen.
Maar op deze manier bouw je veel langzamer op, heb je niet zoveel nodig en kan je langer door met
toch nog effect
zou hem door trekken tot de 150mcg en dan cyclen op 2-2.Je zit zo op de 150mcg, dat zie je welzou hem door trekken tot de 150mcg en dan cyclen op 2-2.
Normaal zit ik na een paar dagen al op 150mcg