AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.121
Vrouwen praat klaag gezang :D

Nog steeds meer praten en i-netten dan trainen? gehgehge....

je bereikt natuurlijk een keer je plafond ook met de mp rob - ben benieuwd , maar failen op 107.5 is geen schande , voor sommige van ons is dit nooit weggelegd - voor sommige dan he

• #24.126
Het houd een keer op , voor ff.... komt vast wel goed kerel! Blijven beesten gewichten

• #24.128
Het houd een keer op , voor ff.... komt vast wel goed kerel! Blijven beesten gewichten

Tja, voorlopig ga ik zelfs even achteruit :p Maar goed, blijven doorgaan :)

---------- Toegevoegd om 08:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:11 ----------

Dinsdagavond 20u00

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen), Bullet Proof
Not so legal supps: eca stackje: 48mg eph, 500mg caf, 1 cardio a

Trainingstijd: 77min
Bodyweight: 109

Comments: damn, die 230 ging omhoog tot net boven de knie. Toen werd het plots even heel wazig voor mijn
ogen. Gewicht gedropt en een 7min ofzo op de bench moeten gaan zitten. 225 nog geprobeerd maar daar had
ik hetzelfde al voor bij de lift off. Niets geforceerd dus.

Na even wat rekenwerk nadien denk ik dat het aan mijn suikerspiegel ligt. Ik zit namelijk maar op een 1200kcals
met amper carbs. Blijkbaar dus ergens wat teveel geschrapt :)

30tlaa0.jpg

---------- Toegevoegd om 08:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:14 ----------

Vanmorgen 06u30 dan

Stationary Bike
HIIT 20/40 style

3min wu
16 rounds
20sec sprint
40sec recovery
1min cd

Laatst bewerkt:
1200 kcals :eek:
You must be starving my friend...
Jammer van die DL..

• #24.130
1200 kcals :eek:
You must be starving my friend...
Jammer van die DL..

Nee, eigenlijk niet :) Het zijn haast allemaal kcals uit groenten en kip/kalkoen. Dus ja, daar kan je aardig wat
van eten qua hoeveelheid dan. En daarbij ook nog eens die eca die het hongergevoel onderdrukt, tja...

Even accepteren Rob, je kunt bijna niet afvallen zonder wat aan kracht in te boeten. Tenzij je er een eeuwigheid over doet, maar wie houdt dat vol he...

Sowieso nog dikke lifts hoor!

Nee, eigenlijk niet :) Het zijn haast allemaal kcals uit groenten en kip/kalkoen. Dus ja, daar kan je aardig wat
van eten qua hoeveelheid dan. En daarbij ook nog eens die eca die het hongergevoel onderdrukt, tja...

Dan valt het mee idd, begon me al zorgen te maken ;)

• #24.133
Even accepteren Rob, je kunt bijna niet afvallen zonder wat aan kracht in te boeten. Tenzij je er een eeuwigheid over doet, maar wie houdt dat vol he...

Sowieso nog dikke lifts hoor!

True story

Maar zoals het nu gaat, is een beetje belachelijk :p Nu ja, op zich is er nog niets aan de hand. Ik haal al
mijn target reps nog. Enkel geen PR's meer.

Dan valt het mee idd, begon me al zorgen te maken ;)

Tijd voor een biertje gewoon :klink:

Pr's komen wel terug dude, niet te veel worries man.

• #24.136
Ach..met een lager BW en dezelfde gewichten gaat je Wilks wel omhoog ;)

mooie lift op 1200 cal - damn man dat kan ik echt niet -

howus, maar goed dat je niet ko bent gegaan kerel... altijd lastig die gewichten? Ik heb dat als ik niet goed op mijn ademhaling let overigens

Terug
Naar boven