magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)

Lekkere pr man!
Filmpjes zijn altijd leuk, volgende keer 200kg squat en 230 kg dl?

Ik blijf een beetje hangen op de 225 lijkt het wel.Filmpje van 200 SQ staat op pagina 1162 dacht ik
Ik moet vanavond 202.5kg squatten dus kan ik wel even nieuw filmpje maken. Die 230DL zit er nog niet in
voorlopigIk blijf een beetje hangen op de 225 lijkt het wel.
Nice, succes vanavond!
230 heb je toch pas al gepakt?

Nope, royal failure deluxe with extra cheese on top
Raakte net voorbij de knie en toen werd het even wazig voor de ogen. Moest het gewicht droppen en even
op mijn bench gaan zitten![]()
Pfoe! Die bench druk je nog vlot weg Rob!Jammer dat die tweede keer er niet in zat!
die rule of 50 op die alternate dumbel presses zal er ook goed ingehakt hebben!![]()
Ach ja, toch één negative rep
Alles telt 
Ah ok, dat had ik gelezen idd maar dacht dat je hem al eerder gepakt had.
Ik overschat je blijkbaar![]()
Wanneer staat ie weer op het programma?

Wat nog sterker is, is dat mijn mid section nu 4cm minder is dan mijn gewicht. Vroeger was mijn mid altijd
meer dan mijn gewicht, de laatste jaren ofzo 1 op 1 gelijk en nu plots minder. Heb afgelopen jaar dus wat
VVM erbij. Ofwel is mijn vet gewoon verhuisd naar een andere plaats op mijn lijf![]()
Zal de ECA best mee geholpen hebben. Je kunt er zonder al te veel moeite een dagdeel lowcal mee doorbrengen, waarbij je metabolisme ook nog eens een beetje richting vetverbranding wordt gestuurd. Rondom de trainingen redelijk eten en je kunt aardige resultaten boeken.
Bwah, ik heb al vaker eca gehad man. En zelfs clen, T3 ... maar dit is echt de allereerste keer dat dat gebeurd
Maar misschien doe je nu iets anders, waardoor het optimaal werkt? Hoe dan ook, het gaat de goede kant op!

Mooi pr makker. Vind die schijven van je ook badass he!
Volgens mij zelfs de cheapste schijven van heel de shop 
Is gewoon de Barbarian lijn van Fitness SellerVolgens mij zelfs de cheapste schijven van heel de shop
![]()