AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Goeie PR man, fijne motivatie muur ook ;).

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.162
Donderdagavond 20u00

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen), Bullet Proof
Not so legal supps: eca stackje: 48mg eph, 500mg caf, 1 cardio a

Trainingstijd: 72min
Bodyweight: 109 (aardig lekkere ovenschotel gehad :) )

Comments: today was a good day :D

5ytedy.jpg

En het bijbehorend filmpje nog eens :)

155kg BP PR !

http://www.youtube.com/watch?v=L80LSPTpL64&feature=youtu.be

Goeie PR man, fijne motivatie muur ook ;).

Thanks mate !

Lekkere pr man!
Filmpjes zijn altijd leuk, volgende keer 200kg squat en 230 kg dl?

• #24.164
Lekkere pr man!
Filmpjes zijn altijd leuk, volgende keer 200kg squat en 230 kg dl?

Filmpje van 200 SQ staat op pagina 1162 dacht ik ;)

Ik moet vanavond 202.5kg squatten dus kan ik wel even nieuw filmpje maken. Die 230DL zit er nog niet in
voorlopig :p Ik blijf een beetje hangen op de 225 lijkt het wel.

Filmpje van 200 SQ staat op pagina 1162 dacht ik ;)

Ik moet vanavond 202.5kg squatten dus kan ik wel even nieuw filmpje maken. Die 230DL zit er nog niet in
voorlopig :p Ik blijf een beetje hangen op de 225 lijkt het wel.

Nice, succes vanavond!
230 heb je toch pas al gepakt?

• #24.166
Nice, succes vanavond!
230 heb je toch pas al gepakt?

Nope, royal failure deluxe with extra cheese on top

Raakte net voorbij de knie en toen werd het even wazig voor de ogen. Moest het gewicht droppen en even
op mijn bench gaan zitten :p

Pfoe! Die bench druk je nog vlot weg Rob!:thumbs: Jammer dat die tweede keer er niet in zat!

die rule of 50 op die alternate dumbel presses zal er ook goed ingehakt hebben!:fire:

Nope, royal failure deluxe with extra cheese on top

Raakte net voorbij de knie en toen werd het even wazig voor de ogen. Moest het gewicht droppen en even
op mijn bench gaan zitten :p

Ah ok, dat had ik gelezen idd maar dacht dat je hem al eerder gepakt had.
Ik overschat je blijkbaar ;)

Wanneer staat ie weer op het programma?

• #24.169
Pfoe! Die bench druk je nog vlot weg Rob!:thumbs: Jammer dat die tweede keer er niet in zat!

die rule of 50 op die alternate dumbel presses zal er ook goed ingehakt hebben!:fire:

Ja, ging wel lekker, daarom dus ook de 2de poging om hem nog eens te pakken. Denk dat ik gewoon een
beetje te kort rust had genomen. Kreeg hem niet meer van de borst :) Ach ja, toch één negative rep
gepakt ermee :) Alles telt :p

Yups, die Rule of 50 voel ik vandaag nog kerel.

Ah ok, dat had ik gelezen idd maar dacht dat je hem al eerder gepakt had.
Ik overschat je blijkbaar ;)

Wanneer staat ie weer op het programma?

Geen idee man ... ik ben van plan om vanaf volgende week terug rep outs te doen in 5/3/1 week en dan
eventueel aan te vullen met jokersets. Als ik een goede dag heb toch. Zit nu te vaak tegen mijn max aan
denk ik zo.

Maar in principe zou die over 3 weken kunnen :)

Sterk, congrats!

• #24.171

Wat nog sterker is, is dat mijn mid section nu 4cm minder is dan mijn gewicht. Vroeger was mijn mid altijd
meer dan mijn gewicht, de laatste jaren ofzo 1 op 1 gelijk en nu plots minder. Heb afgelopen jaar dus wat
VVM erbij. Ofwel is mijn vet gewoon verhuisd naar een andere plaats op mijn lijf :D

Wat nog sterker is, is dat mijn mid section nu 4cm minder is dan mijn gewicht. Vroeger was mijn mid altijd
meer dan mijn gewicht, de laatste jaren ofzo 1 op 1 gelijk en nu plots minder. Heb afgelopen jaar dus wat
VVM erbij. Ofwel is mijn vet gewoon verhuisd naar een andere plaats op mijn lijf :D

Zal de ECA best mee geholpen hebben. Je kunt er zonder al te veel moeite een dagdeel lowcal mee doorbrengen, waarbij je metabolisme ook nog eens een beetje richting vetverbranding wordt gestuurd. Rondom de trainingen redelijk eten en je kunt aardige resultaten boeken.

• #24.173
Zal de ECA best mee geholpen hebben. Je kunt er zonder al te veel moeite een dagdeel lowcal mee doorbrengen, waarbij je metabolisme ook nog eens een beetje richting vetverbranding wordt gestuurd. Rondom de trainingen redelijk eten en je kunt aardige resultaten boeken.

Bwah, ik heb al vaker eca gehad man. En zelfs clen, T3 ... maar dit is echt de allereerste keer dat dat gebeurd

• #24.175
Maar misschien doe je nu iets anders, waardoor het optimaal werkt? Hoe dan ook, het gaat de goede kant op!

Tja ... wat is er anders ...

- ik doe nu 3 x in de week HIIT en wissel af tussen toestellen, intensiteit en steeds op nuchtere maag
- ik doe ook 1 a 2 keer in de week LIT cardio soms nuchter, soms 's avonds
- ik heb ook een feeding window nu
- low carb as usual

Allemaal dingen die ik al eens geprobeerd heb hoor. Dus ja, geen idee waar het aan ligt :o

Mooi pr makker. Vind die schijven van je ook badass he!

• #24.177
Is gewoon de Barbarian lijn van Fitness Seller :p Volgens mij zelfs de cheapste schijven van heel de shop :)

Weet ik, maar ik vind ze er zo heerlijk oldschool heavy uitzien. Dunno, mss een voorbestemd iets dat ik ze later ook koop ofzo :p

Goede training man!
Mooi PR. :thumb:

nice pr - voor een pr zag het er wel heel soepel rob - dat riekt naar meer

Terug
Naar boven