AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Lekkere Bench Rob :thumb:

Mooie bench big rob - hee rob wat is gear man:D

Klasse training man, sterke bench.

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.426
Je hebt onderhand weer virgin receptors toch? :)

Normaal wel :) Alhoewel ze toch altijd zeggen dat de eerste keer, de beste keer is :)

Als je geen wedstrijd/podium ambities hebt, dan is het toch maar nutteloos om gear te pakken.

Haha, dat zeg je alleen maar omdat je niet weet hoe het voelt :p

Dat zijn een heleboel mensen niet met je eens, vrees ik.

Begrijp me ni verkeerd eh, wat mense doen is hun zaak.
Maar voor de 'leut' je lichaam verzieken is toch maar marginaal.
Van de daken schreeuwen dat ze natty zijn

Verzieken? Depends hoor. Ok, er zijn zat mensen die helemaal overboard gaan met hun gear. Maar eens
om de zoveel tijd wat test, daar verziek je niets mee hoor.

Mooie bench big rob - hee rob wat is gear man:D

Klasse training man, sterke bench.

Thanks guys :)

---------- Toegevoegd om 08:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ----------

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (New formula - 1sc)
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen), Bullet Proof

Trainingstijd: 58min
Bodyweight: 109kg

Comments: damn dat was lekker. Tijdens face pulls wel een kleine verrekking gehad aan de linker kant van
mijn traps. Training maar gestaakt erna. Nog meer shrugs en facepulls had de boel misschien helemaal verziekt.
He who walks away, lives to fight another day :D

2e3bqjk.jpg

---------- Toegevoegd om 08:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

Heel het weekend als een manke nelis rondgelopen. Quads waren helemaal gaar, hams nog erger aantoe.
Zo een weekend waarvan je eens je op de pot zit om te schijten, gewoon niet meer op wilt staan. Gewoon
wachten tot je opnieuw moet, omdat je gewoon niet op of af van die witte porseleine troon kan

---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:18 ----------

Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen), Bullet Proof

Trainingstijd: 72min

Comments: hier en daar wat extra repjes kunnen pakken tov vorige week dus dat is altijd wel leuk :)
Desalniettemin bleef het rete zwaar :) Volgende week assistance op 80% Benieuwd wat dat gaat geven :)

2hhere8.jpg

Goed bezig weer :thumb:

Nu heb ik je wel eventjes van de troon gestoten misses press.112,5 is je target om voorbij moi te gaan schat

• #24.429
Haha moet altijd lachen om je comments, mooie trainingen weer!

110 eeeh, leer eens calculeren!

Zal je nog lang mogen op wachten :-D

Precies ;-)

Geloof ik dat na vrijdag quads en hams gaar waren :D sterke mp's hoor!

• #24.440
Geloof ik dat na vrijdag quads en hams gaar waren :D sterke mp's hoor!

Nu nog altijd :(

Ik volg het even niet meer denk ik ???

---------- Toegevoegd om 08:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

05u00 training

Trainingstijd: 68min

Comments: ach ja, er is toch weer getraind, zullen we het daar maar op houden. 1 ding is wel zeker, ik ga mijn
assistance niet meer zo intensief doen. Ik merkte vandaag dat mijn hams en onderrug nog steeds niet hersteld
waren van de GM's en RDL's van vrijdag. Dus ja, niet meer zo diep gaan. Assistance is per slot van rekening
maar assistance

i22343.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven