- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik volg het even niet meer, Robke gaat achteruit, voelt zich als een zak stront, steeds ziek. Idee was om even gas terug te nemen en nu ga je assistence op 80% doen?![]()
stick to the plan 

@80%? Je bedoelt het volume gaat omlaag, zie je geen 5x10 doen @80%stick to the plan
Intensiteit gaat gewoon naar beneden, gewichten niet. Ben al genoeg kracht kwijt geraakt![]()
@80%? Je bedoelt het volume gaat omlaag, zie je geen 5x10 doen @80%
Intensiteit kan ook gemeten worden in weinig rust tussen de sets ;-)
Bij staggered sets is dat een minuutje of 2. Bij straight sets is dat 3 a 4 minutenOjee Rob...ik zie toch een beetje ouderdomsverschijnselen hier..
Balen dat de training van vrijdag de training van vandaag in de weg zat!
dat zou natuurlijk ook wel eens best kunnen 
Tja, nog niet helemaal hersteld. Dat moet je dan altijd maar voor lief nemen.
Je gaat toch altijd met een minder gevoel de training in, merk ik zelf.
Misschien een andere aanpak?
Heb het over paar weken terug ook gedaan en helpt toch wat

Indeed ... zoals je nu al ziet met mijn bench van maandag, en mijn SSB squat van vandaag. Ik ga mezelf niet
meer helemaal de pl**ris reppen om toch maar die 50 te halen. Ik ga vanaf nu in 5 of 3 sets denken.
En als dat 5 reps zijn, ok, kunnen er dat 8 zijn ook goed. Maar geen strains, forced, rest pause ofzo meer
doen om toch maar zo snel mogelijk aan 50 te raken
Rust blijft hetzelfdeBij staggered sets is dat een minuutje of 2. Bij straight sets is dat 3 a 4 minuten

Ja, zit ik ook over te denken. Maar kan maar niet beslissen wat
Yups. Heb zo'n cheap ass Safety Bar. Squat lekkerder en ik heb geen last meer van mijn polsen![]()
.Ah nice. Wil ook al lang zo'n ding proberen, maar die hebben ze natuurlijk in geen enkele normale gym.
Ik ga mij binnenkort eentje van Rogue aanschaffen 
Mocht je een keer in het mooie noorden zijn, kom hem anders een keer bekijken in Dordrecht.Kom mijne binnenkort maar halenIk ga mij binnenkort eentje van Rogue aanschaffen
![]()

Mocht je een keer in het mooie noorden zijn, kom hem anders een keer bekijken in Dordrecht.![]()

Haha, zodra ik hem op mijn traps leg, ren ik ermee naar buiten![]()