MuscleMeat

Robke's trainingslog

Ik volg het even niet meer, Robke gaat achteruit, voelt zich als een zak stront, steeds ziek. Idee was om even gas terug te nemen en nu ga je assistence op 80% doen? ???

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.442
Ik volg het even niet meer, Robke gaat achteruit, voelt zich als een zak stront, steeds ziek. Idee was om even gas terug te nemen en nu ga je assistence op 80% doen? ???

:roflol: stick to the plan :roflol:

Intensiteit gaat gewoon naar beneden, gewichten niet. Ben al genoeg kracht kwijt geraakt ;)

Intensiteit kan ook gemeten worden in weinig rust tussen de sets ;-)

• #24.445
@80%? Je bedoelt het volume gaat omlaag, zie je geen 5x10 doen @80%

Indeed ... zoals je nu al ziet met mijn bench van maandag, en mijn SSB squat van vandaag. Ik ga mezelf niet
meer helemaal de pl**ris reppen om toch maar die 50 te halen. Ik ga vanaf nu in 5 of 3 sets denken.
En als dat 5 reps zijn, ok, kunnen er dat 8 zijn ook goed. Maar geen strains, forced, rest pause ofzo meer
doen om toch maar zo snel mogelijk aan 50 te raken

Intensiteit kan ook gemeten worden in weinig rust tussen de sets ;-)

Rust blijft hetzelfde :) Bij staggered sets is dat een minuutje of 2. Bij straight sets is dat 3 a 4 minuten

Ojee Rob...ik zie toch een beetje ouderdomsverschijnselen hier..:trollface:

Balen dat de training van vrijdag de training van vandaag in de weg zat!

• #24.447
Tja, nog niet helemaal hersteld. Dat moet je dan altijd maar voor lief nemen.
Je gaat toch altijd met een minder gevoel de training in, merk ik zelf.

• #24.449
Tja, nog niet helemaal hersteld. Dat moet je dan altijd maar voor lief nemen.
Je gaat toch altijd met een minder gevoel de training in, merk ik zelf.

True

En als je nu door mijn mainlift kwam vond ik het niet eens zo erg. Maar door assistance? Dat is voor mij
toch een teken dat ik minder vaart erin moet zetten

Misschien een andere aanpak?
Heb het over paar weken terug ook gedaan en helpt toch wat

Wat zijn die SSB squats? Safety bar?

• #24.452
Indeed ... zoals je nu al ziet met mijn bench van maandag, en mijn SSB squat van vandaag. Ik ga mezelf niet
meer helemaal de pl**ris reppen om toch maar die 50 te halen. Ik ga vanaf nu in 5 of 3 sets denken.
En als dat 5 reps zijn, ok, kunnen er dat 8 zijn ook goed. Maar geen strains, forced, rest pause ofzo meer
doen om toch maar zo snel mogelijk aan 50 te raken

Rust blijft hetzelfde :) Bij staggered sets is dat een minuutje of 2. Bij straight sets is dat 3 a 4 minuten

Verstandig, 5x10 is overrated! ;)

• #24.454
Verstandig, 5x10 is overrated! ;)

Overrated zou ik niet zeggen. Het is lekker makkelijk :)

Die rules of 50 zijn gewoon killing voor mij. Gewoon omdat ik het wil halen in zo weinig mogelijk sets.
Want ik rep dan gewoon todat ik erbij neer val zeg maar. En dat is duidelijk niet the way to go :p

Ja, zit ik ook over te denken. Maar kan maar niet beslissen wat :p

Yups. Heb zo'n cheap ass Safety Bar. Squat lekkerder en ik heb geen last meer van mijn polsen :)

Ah nice. Wil ook al lang zo'n ding proberen, maar die hebben ze natuurlijk in geen enkele normale gym :(.

• #24.456
  • #24.458
Kan ook wel een ssb gebruiken hoor :p

Terug
Naar boven